16
Jan
14

Femei, lasere si OZN-uri

Ce oare sunt animalele astea dubioase denumite femei? Cam asta pare sa fie intrebarea la care se straduie sa raspunda amicul Papillon pe site-ul lui de specialitate.

shado-ufo-girls-moonbase-10

Este o stradanie admirabila, trebuie sa recunosc, si as fi foarte interesat, si probabil uimit, daca afla raspunsul la intrebarea asta.

Recunosc ca eu nu stiu mai nimic despre femei, d-aia sunt si singur in permanenta, si mai recunosc ca subiectul a devenit un pic cam abstract pentru mine, dar am o parere si o sa o spun! Pentru ca d-aia!

Ce sunt alea femei?

La intrebarea asta eu n-am cum sa raspund. Chiar daca as avea o viata sociala si amoroasa mai palpitanta, sansele ar fi tot impotriva mea. Sa zicem ca as ajunge sa cunosc multumitor aproximativ 1000 de femei, fara sa o iau razna. Indiferent ce concluzie as trage eu despre femeile astea, concluzia nu s-ar aplica la o mare parte din restul de cateva milioane de femei romance. Nu mai vorbesc de miliardele de femei straine, care pot intra si ele in targetul meu de perpetuare a speciei. Practic studiul meu tot nu mi-ar spune nimic despre urmatoarea victima.

Din pacate pentru mine, alegerea esantionului reprezentativ este de fapt imposibila, tinand cont ca principalul meu criteriu de selectie este cantitatea de tzatze pe cap de subiect, un criteriu care nu are nici o legatura, cel putin evidenta, cu ce este persoana aia in realitate.

Dar sa continuam exercitiul. Daca as analiza 1000 de femei, ce concluzie as trage? Mai mult ca sigur ca, as trage concluzia ca femeile sunt proaste, frustrate, imprevizibile si enervante. Fix aceeasi concluzie pe care am trans-o si despre restul oamenilor.  As demonstra stiintific ca femeile sunt oameni.

De ce m-ar interesa ce sunt femeile?

Mai exact, de ce m-as chinui sa aflu din ce specie face parte animalul, in loc sa fiu atent la animalul respectiv? Aaa, azi mi-a zis ca ma iubeste, si maine era cu altul? Animal prost, si cu picioarele rupte! Or mai fi si alte animale proaste si cu picioarele rupte? Cui ai pasa?

Subiectul este preocupat excesiv de pozitia scaunului de la WC? Ii voi recomanda sa isi caute alt hobby, sau sa se certe cu imbecili pe internet, daca are chef de cearta. Sau sa citeasca o carte. Cartile te calmeaza. Idem si cu alte “probleme” inventate de tabloide, viata e prea scurta sa te oftici pentru scaune de WC. Care este parerea societatii despre acest subiect, si parerea speciei femeilor despre acest subiect, nu ma intereseaza. Oricum probabil ca e o parere gresita.

Loialitate, fidelitate, capacitatea de a nu te face de ras, intelegere, toleranta, …, toate tin cu mult mai mult de om, decat de specie, grupare sociala, sex, religie si alte cuvinte discriminatoare.

Si inca un aspect, chiar daca as reusi sa inteleg femeile, nu mi-ar folosi la nimic. Pentru ca eu nu vreau in nici un caz o femeie normala. Orice e normal e plictisitor si usor de inlocuit. Punct.

19 Responses to “Femei, lasere si OZN-uri”


  1. January 16, 2014 at 9:42 PM

    Sincer, majoritatea femeilor adopta paternuri similare (intrucat au o gandire colectivista). Inclusiv menstruatia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Menstrual_synchrony
    Deci intelegand femeile in general, poti prezice ce va face/gandi/spune o femeie in particular. Sansele de acuratete sunt enorme.
    Dictonul “Femeile sunt complicate si greu de inteles” a fost probabil inventat de femei.

  2. January 17, 2014 at 10:22 AM

    In cazul femeilor trebuie procedat ca la daunatori. Trebuie gasita otrava potrivita.

  3. January 17, 2014 at 3:17 PM

    Multumesc pentru ca mi-ai scris, Dex! 😀

  4. January 17, 2014 at 9:08 PM

    Decs, mai bine lasă-l pe Papillon să zică de muieri că ție nu prea-ți iese. Bine, nu că s-ar pricepe el mai bine, dară măcar e mai amuzantă nițel zbaterea.
    Tu mai bagă d-alea d-ale tale cu Mandela etc.

  5. 17 Alin
    February 3, 2014 at 3:06 PM

    Pai daca nu vrei o femeie normala, am eu o propunere pentru tine. Asta e femeia perfecta pentru tine, studiaz-o in “profunzime” :

    https://www.facebook.com/anna.nina.520/photos


M-a strafulgerat o idee

