27
Dec
13

Iar a sosit momentul…

freakshow-group-intro

Iar e perioada aia vesela a anului, perioada sarbatorilor de iarna, momentul in care toata lumea se distreaza in mod traditional, mancand ca porcul, imbatandu-se ca porcul si facand galagie, mult mai rau decat porcul de data asta.

Este perioada aia in care prin vezica iti trece un sentiment nobil de bucurie. Cam ca la droage, numai ca absolut fara nici un motiv. Ma rog, un motiv exista, dar e complet tamp. Motivul e: TREBUIE SA TE DISTREZI!!! Toti se distreaza, tu de ce nu te distrezi? Spre deosebire de treaba ailalta cu: Daca restul de imbecili ar sari in fantana, ai sari si tu?

Nu. Acum e obligatoriu! E DISTRACTIA OBLIGATORIE DE PLACERE, SI O SA TE DISTREZI!!! Ce? N-ai chef de baut? Ce pula mea esti tu, vreun gheu sau vreun evreu? Ti-e cam rau de la piftie? Vrei sa sugi o salata? Ai vrea sa citesti o carte? Ce pula mea e cu tine, nu auzi muzica de la vecini, nu-ti dai seama cat de tare se distreaza vecinii? A, tu crezi ca sunt niste tristi care dau muzica la maxim ca sa mascheze de fapt inutilitatea care ii macina an de an din interior, si incapacitatea de a avea cea mai mica bucurie in viata? Eu nu cred, eu cred ca e FIESTA!!!!

Iar distractia n-ar fi completa fara personajele folclorice ale acestei minunate sarbatori:

– copiii orfani care mananca bine doar o data pe an. (cateodata si de 2 ori, adica si de Paste)

– fufele si labagii, goi pe interior, care mimeaza cu mare arta sentimente la TV, care iti ureaza, care iti povestesc cat traiesc ei de sentimental o zi pe an

– vedetele scapatate care sunt invitate la acelasi TV, ca sa li se prelungeasca inca un an iluzia ca ii vrea cineva. Apropo, se pare ca Regele Mihai traieste. Imi cer scuze pentru zvonurile pe care le-am raspandit anterior. Nu, nu este la un “menage a trois” tu Satana si Hrusca.

– fulgi de nea, Mos Craciun, si alte rezultate anexe ale masturbarii, care trebuie sa te faca SA TE SIMTI BINE!!!

– copiii cretini de vedete care fac conversatie cu oamenii mari si nimeni nu le spune ca sunt oligofreni, ca de, de craciun toti suntem oligofreni

Iar daca in continuare nu reusiti sa va distrati fara motiv, si tot stati si va ganditi, ca orice om normal, cum sa faceti sa nu mai fiti o pata unsuroasa si inutila pe fata planetei, am un singur lucru sa va zic:

HO!HO!HO! BITCHES!!!

6 Responses to “Iar a sosit momentul…”


  1. January 3, 2014 at 12:24 PM

    Apropo, tu cum te-ai distrat?

  2. January 6, 2014 at 10:32 PM

    … și a trecut momentul 🙂 Eu m-am simțit excelent, Dex. Regret că nu am venit la timp pe-aici, ți-aș fi zis să mai lași cinismul și acreala, că de Crăciun, nimeni NU ARE VOIE SĂ FIE TRIST. De la Moș Crăciun nu cred că mai vezi tu nimic.

  3. January 11, 2014 at 9:23 AM

    Tu citesti… carti?!?!?!


M-a strafulgerat o idee

