23
Dec
13

Cine n-are englezi…

… ma rog, cei mai multi probabil o duc mai bine. Sau macar nu ai mai executa nimeni pentru ca nu sunt albinosi, vezi India, Pakistan, si 50% din restul lumii.

Dar nu despre asta era vorba, era vorba despre cultura englezeasca. Imi dau seama ca zic cultura, si eu nu stiu ce drac e aia, asa ce o sa explic: muzica, filme, carti. Englezii sunt dati in pussy-ul mamii lor la capitolele astea.

Mai am momente cand raman fara filme englezesti si n-am ce vedea, si mai dau o fuga pe la Hollywood si mai pierd o saptamana cu seriale de cacat. Am vazut 2 sezoane de “Supernatural”, si cum ultimele 2 episoade erau legate, am zis sa ma uit ceva mai scurt si m-am apucat de Luther.

luther

 

Evident ca dupa ce am terminat filmul asta am sters restul de “Supernatural” de pe hard. N-ai cum altfel, dupa ce vezi scenariu, regie, actorie, nu te mai poti uita o perioada la americanisme. Decat daca esti obsedat de fotomodele, sau de dinti de fildesh, atunci da, englezii sunt niste varzari.

Daca americanii ar fi seriosi cu chestia asta cu pirateria, ar trebui sa promoveze filme englezesti. Garantat ca nimeni nu le-ar mai downloada serialele tampe cand are niste filme bune de vazut. Practic nu exista comparatie. La nimic. Hollywood = un mare rahat, BBC = arta frate! Si pun pariu ca nici nu costa 150 de milioane pe episod. Ce-i drept nu-l au nici pe Ben Stiller sa ne incante cu talentul lui, nici masina de marketing din spate.

Pot sa spun, cu mana pe inima, ca cea mai mare eroare pe care o poate face un actor englez e sa se mute la Hollywood. Da, stiu, se umple de bani, are si el o gura de hranit, dar nu o sa mai faca filme niciodata. O sa sustina tot felul de paiate care trebuie promovate, fara talent, doar cu reclama. Si cand n-o sa mai fie folositori, o sa dispara in roluri de mana a 13-a, cu scenarii de mana a 13-a si bugete de mana a 13-a.

Sa moara Holywood-ul! Si cam atat pentru azi.

6 Responses to “Cine n-are englezi…”


  1. December 24, 2013 at 12:53 AM

    Sarbatori frumoase si calde, Dexule! 😉

  2. 3 mg
    December 24, 2013 at 10:01 AM

    …si din parte-mi !!

  3. December 24, 2013 at 10:35 AM

    De acord, da. Și io-s moartă după filmele și serialele lor. Bine, mie-mi place rău și accentul ăla british :d


M-a strafulgerat o idee

