27
Nov
13

Nimeni nu se gandeste la paianjeni!!!

spider

M-am apucat de paianjenocultura! E un hobby foarte interesant, si la indemana oricui. Nu trebuie sa ai mare grija de ei, cel mult trebuie sa nu ii calci, si chestii de gen. In rest, cresc singuri.

Initial m-am apucat de puericultura, ca faceau niste colegi de-ai mei. Dar n-a mers. Mi-au dat oamenii astia de la curs un copil sa-l cresc, dar nu manca gandaci. L-am returnat! Cred ca era defect. Eu tin minte ca mancam gandaci fara nici o problema, cand eram mic.

Asa ca am ajuns sa cresc paianjeni. Ce-i drept asta e un hobby pentru oamenii care n-au prietena, ca mine, adica cu pula mica, pentru ca femeia e cel mai mare pradator natural al paianjenului. Apropo de asta, am impresia ca devine din ce in ce mai mica! E normal? Dumnezeu n-a dat, Dumnezeu a luat? Mie nu mi se pare foarte corect!

Cum se procedeaza? In primul rand nu faci curat! Asta nu e greu! Practic nu trebuie sa faci nimic! Adica poti sa aduni cutiile de bere sau pufuletii de pe jos, dar sa nu dai cu matura! Mai ales prin colturi! Ca acolo se dezvolta paianjenocultura cel mai bine! Din motive necunoscute mie, dragalasii prefera sa se inmulteasca pe la colturi. Probabil sunt mai pudici!

Cam atata e de munca! In aproximativ o luna o sa te priveasca cu ochii lor mari si negrii si inocenti de prin toate colturile casei. Asta e toata multumirea de care ai nevoie ca sa devii dependent de acest hobby! Ochii aia opt, mari si negrii, sunt geniali! Ca sa nu mai zic de recunostiinta din ei. Cred ca daca imi intra un hot in casa, o sa ma apere saracii, cat sunt de mici si de dragalasi, pana la ultima suflare!

Ce-i drept, dupa vreo luna doua incep sa se adune cadavrele de gandaci pe la colturi. Asta nu e foarte placut, parca ai locui intr-o groapa comuna de gandaci, dar te obisnuiesti repede. La o adica poti sa si aduni cadavrele de pe pervaz, dar cine dracu are timp de asa ceva?

Mai grav e, ca odata ce te atasezi de ei, incepi sa vezi ce viata grea duc in societatea asta! Adica te trezesti dimineata si il vezi pe Bob, paianjenul tau preferat, om serios, tata de familie, fara nevasta sa-l ajute si cu 16 copii, ca-si face panza in fata monitorului! Saracii nu sunt foarte inteligenti.

Si stai si te gandesti, cum se chinuie ei o zi intreaga, sa scoata toata panza aia, sa o aranjeze in forme geometrice, cu copiii lihniti de foame pe langa ei, care striga: “Tata, tata, ne e foame!”, iar el zice: “Fiti fara griji copii! Cum zice la Biblie: <Construieste, si ei o sa vina!> In curand o sa avem mancare din belsug!”. Si ei nu vin, pentru ca panza e construita in fata tevii de chiuveta, si copii devin din ce in ce mai slabi, si fara putere, si se uita cu ochii aia mari si negrii, ca niste margele, la tatal lor, plini de reprosuri, ca l-au crezut un zeu, iar el n-a fost in stare sa le dea de mancare, si o sa moara cu totii!

Si atunci te apuca pandaliile si iei matura si zici: “O sa va curm eu suferinta! In fasa, inainte sa ma faceti pe mine sa trec prin traumele astea! Daca nu va cunosc nu o sa sufar dupa voi! Muriti cu totii, arachnoizi nenorociti ce sunteti!!!”

Dar apoi, dupa acest genocid, cand stai tremurand intr-un colt, cu lacrimi in ochi, ne-crezand inca, ca ai fost in stare de asa ceva, te gandesti: “Auzi ma, dar toate cadavrele alea de gandaci, daca nu le omorati voi, ca niste eroi, oare nu imi intrau mie pe nas cand dormeam?” Nu asa zic oamenii de stiinta, ca inghitim tone de gandaci pe an? Oare nu d-aia se zice, cand te indragostesti, ca “ai fluturi in burta”? Pentru ca gandacii aia iti intra pe gura cand dormi si isi depun ouale, si din alea ies fluturi? Si asa ajungi sa suferi dupa o tuta pe care nici macar nu o cunosti si care e si cam proasta, dar are tzatzele mari, sau nu e deranjata ca esti urat, sau ai putza mica?

Si asa iti dai seama ca ti-ai tradat singurii tai prieteni adevarati, care nu te iubeau din interes, si nu ti-au cerut niciodata nimic, decat spatiul pe care nu-l folosesti sa-si hraneasca copiii si familia.

Si de atunci in colo nu poti fi decat un paianjenicultor dedicat!

Practic, daca esti om, nu ai alta alegere!

14 Responses to “Nimeni nu se gandeste la paianjeni!!!”


  1. November 28, 2013 at 8:29 AM

    ooo, cât mă regăsesc în postarea asta!
    exceptând faza cu pula mică, evident.
    şi mai sunt şi mincinos pe deasupra 🙂

  2. November 28, 2013 at 9:33 AM

    Nene esti dus, dus di tăt! :))

  3. 5 Mitzaa Biciclista
    November 28, 2013 at 7:04 PM

    Măi da ce-i iasă din gură păianjenului din poză?
    Mei, ăla are două limbi? Frate, mă gândesc deja la prostii. Ceea ce nu-mi place totuși este că limbile alea sunt prea păroase :câh

  4. 9 val
    November 29, 2013 at 12:26 PM

    practic treaba asta inca din copilarie. numai eu stiu cata lupta am dus pentru drepturile paianjenilor. uniti, salvam paianjenii din blocuri!

  5. December 4, 2013 at 12:57 AM

    Eu sper sa ii dresez. Crezi ca e posibil, daca tot esti expert in paianjenocultura ?

  6. 14 Boxatul B-Rex
    December 6, 2013 at 8:50 AM

    Mie mi-a placut faza cu Bob, paianjenul tau preferat, care este, printre altele, si “om serios” sau “tata de familie”. Este arahnomirobolizanta! 🙂


M-a strafulgerat o idee

