11
Nov
13

Exista femei fidele?

Nu, nu e intrebare retorica, si nici nu m-a inselat nimeni, cel putin de curand, sau cel putin n-am aflat. Chiar mar interesa raspunsul la intrebarea asta!

Au femeile ceva deosebit in pantaloni, in afara de ceea ce stim cu totii deja, sau in creier, care le face sa sara pe barbati care nu le apartin atunci cand sunt intr-o relatie?

Intreb din cauza ca ma uitam la un film, mai exact Boardwalk Empire, si am realizat ca marea majoritate a femeilor din filme isi insala barbatii. Din filmele americane cel putin! Am vazut un film Olandez in care un tip isi impartea nevasta cu un prieten, dar aia e alta poveste. Din pacate pentru arta lor cinematografica, treaba cu inselatul e si foarte stupida: apare un oarecare actor secundar, o atinge pe mana, saraca se duce la preot sa o scape de dorintele necurate si apoi se fute cu respectivul. Nu conteaza ca femeia aia chiar tinea la barbatul ei, ca avea clar niste interese practice sa nu-l supere, si ca nu daduse nici un semn ca gandeste cu altceva decat cu creierul. Plus ca era cam urata! Nici el nu e frumos, dar e in pana mea Steve Buscemi.

Cum ziceam, in toate filmele aceeasi poveste. Barbatul e indragostit, femeia la fel, dar femeia are nevoie de un penis nou, o data pe film. De obicei treaba asta e apoi urmata de barbat alergand dupa alta fufa, ca un soi de compensare. Compensare pentru ce? Habar n-am, ca sunt programator, banuiesc ca un psiholog ar avea un raspuns, sau macar te-ar taxa sa-ti spuna ca nu stie.

Ca orice om care se inchina seara la metoda stiintifica, trebuie sa recunosc ca n-am de unde sa stiu raspunsul. D-aia as fi incantat sa-mi spuna niste femei parerea lor. Ca eu n-am de unde sa stiu. Nu e ca si cum prietenele ar sari sa-ti spuna ca te-au inselat. Nici macar prietenelor platonice nu le place sa recunoasca ca si-au inselat consortul. E o chestie sociala! Ca sa fiu sincer, observational asa, stiu foarte multe femei care si-au inselat prietenul la un moment dat sau altul. Stiu si foarte multi barbati care au facut aceeasi chestie. Evident barbatii au spus la toata lumea. Alta chestie sociala!

Am uitat sa mentionez, nu vreau raspunsuri de la femei care nu-si inseala barbatul pentru ca le vede Dumnezeu. Femeile alea au renuntat de mult la liberul arbitru, deci probabil ca intr-adevar isi inseala barbatul. Ar fi anormal sa nu! Odata ce recunosti ca nu te poti controla si ai nevoie de altcineva, e prea usor sa scoti scuza ca ai gresit, fiind pacatoasa din facere. M-ar interesa parerea unor femei, care pot, care stiu ce fac, care sunt capabile sa aleaga, si au ales, sau nu.

Sarumana!

17 Responses to “Exista femei fidele?”


  1. November 12, 2013 at 5:20 AM

    Mă Decsule, ce să zic io…mi-i și rușine să recunosc, îmi stric naibii reputația, dară io chiar nu mi-am înșelat consortu’. Bine, cel mai mult o trebuit să stau fidelă cam 3 ani că atâta o durat relația respectivă. Și-n timpul ăla cu mâna pe inimă zic, cel mai greu mi-a fost așa cam după fro 6 luni de la începutul poveștii, când am întâlnit un gagiu pe care l-aș fi mâncat cu fulgi cu tot, iară al meu ales era plecat prin străinătățuri. Dar m-am abținut. Motivația mea îi oarecum simplă: pur și simplu vreau să știu că am făcut tot ce-a ținut de mine ca relația să meargă. N-am cum controla ce face el, pot controla însă comportamentul și propriile-mi atitudini și aleg să fac asta.

    • November 12, 2013 at 10:25 AM

      Deci 1 vot pentru.
      Partea proasta a povestii e ca n-o sa se faca niciodata filme despre tine din cauza asta. 🙂

    • July 22, 2015 at 1:08 PM

      Este imposibil ca o femeie asaltata de multi admiratori sa ramana fidela unui singur barbat. Deja cand este admirata de altii barbati se simte fericita..Definitia fidelitatii are un spectru larg de stari, gandiri si atitudini. Chiar daca o femeie nu inseala barbatul fizic, prin act sexual, e foarte greu sa afirmi ca-i este fidela, sau ca i-a fost fidela toata viata, sau in orice moment…ESTE IMPOSIBIL CA O FEMEIE SA FIE FIDELA UNUI BARBAT IN TOATA PUTEREA DEFINITIEI. Fidelitatea se poate incalca prin sentimente, credinta, statornicie, devotare, atitudine.. etc. femeile se cocheteaza sa arate cat mai bine, pentru a fi admirate de alte femei, dar in special de barbati. Atunci cand ele se simt admirate si apreciate, sunt in culmea fericirii. Bombardate de admiratori si curtate de barbati, acestora li se dezvolta imaginatia si o data cu ea se evapora si fidelitatea. Sa nu-mi spuna mie cineva ca femeile se cocheateaza pentru sotul lor, si doar pentru el. Cuvantul fidel in preajma unei femei , nu exista. Exista doar statornicia sexuala, stapanita de o buna educatie, o vointa matura si de o viziune reala a prezentului cat si viitorului ce implica raspunderea familiala, sentimentele sotului si trairile copiilor.

  2. November 12, 2013 at 9:36 AM

    Eu mi-am înşelat fostul soţ. Şi nu fiindcă m-a atins Steve Bruscemi (wtf is Steve Bruscemi?) pe dosul mâinii ci din alte motive. Pe care le consider îndreptăţite. (Nu ăla clasic cu el a făcut-o, o fac şi eu ci altul)
    Pe actualul n-o să-l înşel niciodată. Fiindcă îmi oferă absolut tot ce am nevoie

    • November 12, 2013 at 10:27 AM

      Aici cred ca e o abtinere. Cum ar veni poti sa faci si una si alta, dar partenerul n-are de unde sa stie asta.
      Cred ca mai degraba ar fi un vot negativ, decat abtinere daca ma gandesc mai bine, tinand cont ca fidelitatea ta pare sa tina de supunerea absoluta a partenerului. 😛

  3. November 15, 2013 at 12:38 AM

    Femeile sunt fidele oportunitatilor care le ies in cale.

  4. 7 Mitzaa Biciclista
    November 17, 2013 at 12:02 AM

    Voiam să zic ceva dar mi-a luat-o înainte Papailonu. Culmea e că voiam să zic idem.

  5. November 19, 2013 at 5:27 AM

    Băi Decs…ori fomeile nu se înghesuie a-ți povesti de fidelitatea lor ori nu ai mai deloc cititoare 😀

  6. 12 ana
    November 28, 2013 at 9:20 AM

    femeile sunt imprevizibile si nu sunt demne de incredere.
    femeile sunt fidele pana la proba contrarie, adica pana la ivirea unei oportunitati.
    nota: este foarte posibil ca oportunitatea sa NU se iveasca.
    cand spun oportunitatea, nu te gandi la un alt barbat cu bani ( doar pt ca asa e la moda) sau mai stiu eu ce chestii banale. oportunitatea perfecta consta in acel ceva care ei ii face click. si acel ceva difera de la femeie la femeie.
    de mentionat ar mai fi ca nu are sens sa-ti bati capul cu astfel de intrebari aproape inutile.
    viata in sine este imprevizibila.

    • November 28, 2013 at 10:29 AM

      Deci femeile sunt la fel de fidele cum sunt eu de nemuritor. Am inteles, sa traiti!

      • 14 ana
        November 28, 2013 at 11:32 AM

        orice ai concluziona este bine si inutil in acelasi timp 🙂
        ideea in sine este simpla. femei, barbati….toti facem alegeri mai bune sau mai putin bune. cum decidem sa ne gestionam problemele ne priveste pe fiecare in parte. nu exista niciun manual de instructiuni in ceea ce priveste viata.
        sincera sa fiu nici nu stiu care este cea mai buna varianta cand vine vorba de femei. dar cred ca aceeasi ca atunci cand vine vorba de barbati.
        si anume sa fie suficient de istet/ata incat, daca te inseala sa nu afli, implicit sa nu simti, si sa nu te pareseasca pentru altul/alta.

  7. December 4, 2013 at 12:39 AM

    Daca te referi la sex, nu am inselat niciodata pe nimeni. In rest, din punctul meu de vedere, mi-am inselat fostul prieten, cand, la cateva luni dupa despartire, l-am sarutat pe altul. Creeeed eu, femeile insala din motive afective, foarte rar fizice. Fie pentru ca le lipseste ceva – de obicei atentie / afectiune, fie pentru ca subiectul infidelitatii 😛 vine cu ceva in plus, vreo calitate care nu e detinuta de prieten / sot.

    Iar subiectul e tratat prin filme pentru ca e sursa de drama, aduce cu el multa bataie de cap 😛 Barbatii pot sa insele si sa nu insemne mare lucru, adica fapta in sine sa nu fie mai mult decat o satisfacere a unei nevoi de moment. End of story. La femei, cel mai adesea, toata chestia primeste sau are deja o serie de semnificatii. Am generalizat, sunt tot felul de cazuri.

    A, si nu am niciun merit pentru fidelitatea mea. O vreme a fost chestie de principiu. Pun capat relatiei in momentul in care vreau altceva sau pe altcineva. Apoi a fost pur si simplu faptul ca nu aveam nevoie de nimic altceva / altcineva. Deci nu prea am simtit tentatii, e usor sa fii fidel asa.

    • December 4, 2013 at 11:30 AM

      Ce-i drept cam trolleaza astia cu filmele, asta ar putea justifica tendinta de a arata ca toate femeile sunt infidele. Alt motiv poate fi acela de a convinge femeile ca nu e o mare problema sa ti-o tragi cu un burtos de la Hollywood, daca nu afla nimeni :p


M-a strafulgerat o idee

