15
Oct
13

Cronica de film: “Ecaterina Teodoroiu 2 – Intoarcerea legendei!”

ecaterina_monroe

In anul 2012, un grup de turisti elvetieni gasesc intr-o pestera nedescoperita, corpul Ecaterinei Teodoroiu, conservat in ghiata, in pragul mortii. Imediat, Statul Major al Armatei Romane creaza o echipa internationala de chirurgi, condusa de celebrul Doctor Ciomu, pentru a incerca sa-i salveze viata singurei noastre eroine nationale. Dupa o operatie de 48 de ore, se reuseste extirparea celor 2467 de gloante de mitraliera, cantarind 42 de kilograme, iar viata eroinei este salvata. Din pacate, un obuz de artilerie nu poate fi extirpat, fiind foarte aproape de coloana, dar se considera ca acesta nu-i va afecta in nici un fel sanatatea.

Eroina noastra se insanatoseste miraculos in numai 3 zile, ca altfel nu era miraculos, conform definitiei, 4 zile sau 7 zile chiar nu functioneaza, si isi reia postul de sergent in Armata Romana. Acest lucru se intampla fix la timp, pentru ca o armata de teroristi bozgoristanezi iau ostatice Harghita si Covasna. Singura persoana care poate rezolva situatia este Bruce Willis, dar acesta este ocupat cu un film prost in Bulgaria,  asa ca Ecaterina porneste singura la asalt. Dar seful ei nu-i da voie sa-si riste viata, fiind considerata o persoana publica prea importanta, asa ca ea este nevoita sa gandeasca in afara cutiei, orice ar insemna asta in romana. Ecaterina gaseste intr-un hangar un avion MIG21 Lancer decomisionat, si este nevoita sa umple rezervorul folosind 200 de litrii de ulei Bunica de la Real.

Cu acest avion reuseste sa bombardere transeele bozgoristane, distrugand 15 tancuri, 23 de piese de artilerie si un automobil Fiat Punto. Din nefericire este lovita de o racheta sol aer si aterizeaza fortat, intr-o padure de urzici. Fiind ranita grav, si pentru a nu sucomba de la hemoragie, Ecaterina isi coase vena cu o masina de cusut Irina, in timp ce strange in dinti o carte de Sanda Marin. Pentru problema cu urzicile, lotiunea hidratanta Doina este mai mult decat suficienta.

Adunandu-si ultimele forte, eroina noastra ia in spinare un tanc TR85 M1 Bizon, cu care reuseste sa distruga cele 2 divizii de bozgoristanezi ramase in viata. Filmul se incheie cu ceremonia de medaliere a eroinei, moment in care tanarul Ion Iliescu ii marturiste afectiunea vesnica pe care i-o poarta. Pe fundal se poate observa Dl. Vadim Tudor, el insusi innebunit din dragoste, care pune la cale un plan malefic pentru a-i castiga mana. Dar asta in “Ecaterina Teodoroiu – in 3 e mai misto”, care se va lansa in anul 2015.

SFARSIT

P.S. In alta ordine de idei, un sondaj o pune pe Ecaterina Teodoroiu pe locul 2 in istoria feminina a Romaniei. Din top mai fac parte Clinica Regina Maria, Regina Elisabeta, si niste tanti de care n-am auzit niciodata! Cine dracului sunt Elena Cuza, Ana Ipatescu si Elena Lupescu? Si unde e Sanda Marin? Din sondajul asta eu imi dau seama ca femeile n-au avut absolut nici o influenta in istoria romanilor (in afara de Sanda Marin). Acum am o dilema, nu-mi dau seama  daca ar trebui expulzate, pentru ca au fost inutile, sau rugate sa aiba mai multa influenta in istorie, data fiind situatia jenanta in care ne-au adus barbatii.

10 Responses to “Cronica de film: “Ecaterina Teodoroiu 2 – Intoarcerea legendei!””

1. October 15, 2013 at 1:43 PM

trailer:
    “în vremea cratiţei, ea a ales puşca!”

2. October 15, 2013 at 2:28 PM

Epic tată! Mi-am imaginat filmul cadru cu cadru, dar la trezurea din coma a eroinei de mai sus l-am auzit pe Sergiu Nicolaescu clamandȘ
    -Un fleac, m-au ciuruit!

3. October 15, 2013 at 8:12 PM

Ba Dexule, nu mi-a placut de faza asta. O femeie din milioane merge si moare pe un front si tu te legi tocmai de ea. Nici macar in gluma. Leaga-te naibii de milioanele de toape, naspete, fitoase, inutile ca ai de unde.

• October 15, 2013 at 11:51 PM

Pai de ce sa nu ma leg de ea? Cati barbati au murit necunoscuti? Cu ce e mai breaza Ecaterina?

Ce-i drept mie mi-e simpatica, dar a candidat la Top cu 4 tanti al caror merit e doar ca au fost neveste sau amante ale cuiva, si a iesit pe locul 2. Cat de luzer sa fii sa mori in lupta si sa fi intrecut de o paparuda care n-a facut nimic in viata, dar s-a nascut intr-o familie nobiliara de mana a doua?

4. 7 Boxatul B-Rex
    October 16, 2013 at 9:23 AM

Din studiul respectiv au fost omise cu buna stiinta Elena Ceausescu (mai mult decat nevasta lui Nicolae Ceausescu), Loredana Groza, Madalina Manole si…. Elodia. Includerea lor in Top ar fi facut-o sa moara de invidie si pe clinica Regina Maria, bashka pe Katy Pery Teodoroyu.

5. October 26, 2013 at 5:09 PM

Dex, eu ti-am zis sa inceapa de la mare turnarea primelor scene! Mi-e frig!

6. 10 mg
    October 31, 2013 at 4:38 PM

Mi-a trebuit ceva vreme sa ma documentez si sa ma conving la randu-mi, ca opera face parte integranta din actiunea fara finalizare a trilogiei “Ecaterino, vedea-te-as moarta”, “Cu-n dric la poarta” si “Fo trei popi”…N-am dat de autor. Mai sapam!

M-a strafulgerat o idee

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo