22
Sep
13

Se mentine serviciul militar obligatoriu

Cacat am plecat si eu un weekend la tara si vad ca a fost referendum si ca se introduce serviciul militar obligatoriu.

Pana mea, au votat toti bosorogii si tiganii sa ma puna pe mine sa fac armata. De parca de armata are nevoie tara asta, la cate probleme sunt. Adica eu, in loc sa sustin economia, sa fac lovele, sa mananc la mall,trebuie sa ma duc sa ma tarasc prin namol cu toti nespalatii. Si pentru ce cacat? Ca Romania n-a mai fost in razboi din ’45. Plus ca americanii abia asteapta sa moara pentru Romania, ca d-aia ne-au bagat in NATO si au construit baza aia militara de la mare.

Nu pot sa inteleg, cand oamenii moare de foame, cand copiii nu stie sa citeste, problema ta e armata! Cine pula mea sa ne atace pe noi, acum ca suntem in NATO? A? Nimeni! Ca daca ne ataca da Nato cu nucleara in iei, si gata, nu mai exista unguri pe planeta!

Risipa de bani doar asa ca sa futa tineretul la cap si sa-l invete ca viata e grea, si ca daca tu nu tii cu tara ta, nici altii nu tin, ba chiar din contra, se cam pisa pe problemele tale.

Ca sa citez din articol: “Abolirea serviciului militar obligatoriu ar rupe legatura care uneste poporul si armata!” Un mare rahat. Armata e cu noi, cum sa vazut in ’89. Ma rog, atunci nu era armata asta de mercenari, era aia populara, dar tot aia e, tot armata, tot cu noi! Eu am incredere in armta, si la fel 80% din poporul roman. Am incredere ca daca mi se inunda casa armata o sa vina sa scoata apa ca sa pot sta eu la pariuri nestingerit. D-aia au murit oameni la revolutie, ca armata sa il ajute pe om, nu ca omul sa fie in armata.

Mai bine ati da banii astia la scoli, sau la CFR, sau la agricultura sa se planteze brocolli sa nu mai iasa vegetarienii sa protesteze rosia montana. Asta e alta chestie care nu o inteleg, ce n-avem noi alte rosii mai bune si mai rotunde? Ce mare cacat e cu rosia asta montana? Sa o planteze pe alt munte, la o adica, si sa lase oamenii sa faca lovele cu aurul ala. Ce cacat! Cat de greu e de inteles? Opresti o mina din cauza unora care nu mananca decat rosii montane?!?!

8 Responses to “Se mentine serviciul militar obligatoriu”


  1. 1 dan
    September 22, 2013 at 11:57 PM

    bai dex, din cate vad io, nu e vorba de romanica… ma insel?

  2. September 23, 2013 at 2:35 AM

    Deci, Decs, mie mi-o zis un nene dintr-o țară în care serviciul militar e încă obligatoriu, nene de se ocupă cu calculatoare și alte d-astea, că lui i-ar plăcea să stea în armată (o făcut lunile alea obligatorii), că e lejer, viață ușoară. Ce-are de făcut? Se trezește dimineața, se bărbierește, instrucție, nici măcar nu trebe să gândească. Așa la muncă se cacă pe el că are proiecte pe mână de milioane de euro și când a greșit ceva o costat un purcoi de bani să se repare și efortul fizic e mai mare ca la instrucție că doar merge la sală să nu facă burtă de așa viață sedentară. Io pe cine să mai cred acuma?

  3. September 23, 2013 at 11:48 AM

    cele şase luni de armată au fost cea mai tare tabără ever 🙂
    apropo, armata aia elveţiană acum câţiva ani a invadat Lichtensteinul din greşeală, că a citit unul o hartă aiurea. cum să nu-i iubeşti?


M-a strafulgerat o idee

