11
Sep
13

Google = CIA = Buttfuck

Acum ceva vreme citeam niste bloguri ciudate care ziceau ca Google e facut de CIA. Am zis ca sunt tampiti. Intre timp lucrurile au evoluat si nu mai pare chiar asa de tampita treaba.

Una peste alta, CIA, sau SRI, sau IM6, sau Strutzgeshuchgeheimecommandamentcrap, sau cum s-o chema in germana, pe mine nu prea ma intereseaza. Ce ma intereseaza e ca Google, ca si Facebook, ca si probabil alte servicii “free” au aceeasi obsesie: Da-ti numele real, si sa fie acelasi pe toate site-urile noastre.

Google in particular ma fute la melodie sa imi pun acelasi nume la toate conturile, dovada ca CIA, ca si SRI, sunt niste oligofreni care nu pot sa ma spioneze decat daca le trimit eu in clar ca vreau sa fac bombe si sa le implantez in cur la HR-iste.

Problema mea insa nu e atat de revolutionara, sau de anarhista. Problema mea e ca am un cont de mail de google pe care am numele meu real, pentru ca am aplicat la joburi si Heywood Joblowme chiar nu era un nume de succes. Dar mai am si un cont de Blogspot, cu care mai comentam pe alte bloguri de blogspot ca Oama sau Sf Bacterie. Sf. Bacterie cel putin a trecut la un cacat de google plus, minus minus, unde nu ma pot loga decat cu contul meu de Google, ala cu numele real. Succes cu treaba asta, alt blog pe care nu mai intru niciodata. Contul ala era din vestul salbatic al internetului cand Blogspot nici macar nu era cumparat de CIA, NSA, FBI, pardon Google.

Si mai am un cont de Youtube, unde imi pun videoclipurile mele cu formatii sataniste, sau anarhiste, sau, doar, cretine. Unde am alt nume. In conceptia Google, orice laba de la HR careia ii dau mailul ar trebui sa stie ce muzica ascult si ce scriu pe blog. Foarte inteligent Google, foarte inteligent. Ce zici de o poza cu organele mele interne, si niste filme cu ultima mea prietena bagandu-si stiuleti in urechi? Te-ar excita, nu-i asa?

Ce voiam sa zic, este muie Google. O sa incerc sa ma mut pe alte servicii pentru ca sunteti niste evrei patetici care vreti si bani, si CIA, si utilizatori. Ghici ce? Lumea se schimba si o sa va duceti dupa Geocities cat de curand. Cel putin asa sper.

 

25 Responses to “Google = CIA = Buttfuck”


  1. September 12, 2013 at 3:09 AM

    Să știi că alta cred că ie explicația: ăștia vor să se asigure că nu suferi de ceva personalitate multiplă. Văd că ai minim 3. Sper că aia ce comentează la mine e cea mai simpatică dintre ele 😀

  2. 3 Mitzaa Biciclista
    September 12, 2013 at 4:15 PM

    Îhî, și eu am văzut asta la \Sf B și mă enervează că nu mai pot să mă iau de sufletul lui la el pe blog.

  3. September 14, 2013 at 9:19 PM

    Dex, e prima data cand ti-as cere ajutorul! Nu stiu cum sa procedez altfel! Mi-au blocat conturile de FB. de yahoo și de gmail! Ce dracul să fac!

  4. September 15, 2013 at 1:08 AM

    Auzi măi Decsule, dar pe tine nu te citește nimeni? Că ai pus link la mine acilea în articol și statisticile alea bune ale blogspot-ului arată fix 0 intrări de la tine 😀 Și io care mă gândeam c-o să-mi faci la trafic de n-o să mai prididesc cu vizitatorii!

  5. September 15, 2013 at 11:21 AM

    TEST. TEST. Ia uita-te mai bine.

  6. 20 redfire
    September 16, 2013 at 10:56 AM

    deci tu chiar faci bombe si le implantezi in fund la HR-iste !? :))

  7. 23 Radu
    September 16, 2013 at 5:04 PM

    Sfantu Batracenie a facut oroarea pe care si eu am comis-o temporal (sic). Si-a activat căcatul ăsta:
    “Utilizați comentariile Google+ pe acest blog ?”.
    Și a dat cu bifa moșu, că tot n-avea probabil treabă. Dar dacă îl rugam, se poate răsuci…


M-a strafulgerat o idee

