21
Aug
13

Tu si cu ce armata?

ApocalypseNow

Tot vad pe internet tot felul de soldatei care au impresia ca sunt maestrii de arte martiale. “Am fost parasutist in Irak, n-ai cum sa te pui cu mine!”. Evident ca oamenii astia sunt invatati sa aiba incredere in ei, si mai ales in aia cu tinichele mai stralucitoare pe brat, ca altfel, oricat ai fi de prost, si asta chiar e un criteriu de admitere, de cele mai multe ori, cand incepe sa pice napalmul ti se umfla si tie cei doi neuroni ca sa-ti dai seama ca e timpul sa-ti dai demisia.

Tot soldateii sunt asa. Si aia din Israel au impresia ca sunt cei mai antrenati din lume, desi nu omoara decat copii de 20 de ani. Si astia din Romania, care se duc in weekend acasa, sa le dea mama ciorba la pachet, au aceeasi impresie. Nu mai vorbesc de Americani. De Rusi nu vreau sa vorbesc ca aia sunt dementi inainte sa intre in armata.

Oamenii astia au cumva impresia ca ei sunt atrenati sa fie niste masini individuale de ucis. Adevarul e mult mai simplu, ei sunt antrenati sa fie niste masini de ucis in grup. Nimeni nu-si bate capul sa te faca Rambo, ca nici o armata n-are nevoie de 100 de Rambo care alearga fiecare in alta directie, rupand capete si mancand artere. Antrenamentul e facut sa te invete sa nu te ciocnesti de ailalti 1000 de fraieri cu care alergi spre moarte si sa nu incepi sa-ti omori colegii oricat de tampiti ati fi si unul si altul.

Asa ca daca nu esti cu inca 50 de prieteni, nu te mai crede Arnold, ca nu stii cum e.

Ciudat este, de asemenea, ca, cu cat armata e mai tehnologizata, cu atat au impresia ca sunt mai ciumegi. Adica tu si colegii tai te-ai plimbat cu tancul printre indieni cu arcuri, ai omorat 10, si ai impresia ca poti sa-i omori cu mainile goale? Stupid much? Nu stiu de ce am eu impresia ca orice fermier din Afganistan bate vreo 15 trupe speciale d-astia cu grebla, fara sa transpire. Adevarul ca atunci cand esti 4 la 1, si tu ai tunuri si avioane si elicoptere si sateliti, iar aia au niste frunze prinse cu elastic pe cap, cum a fost in cazul Viet-Nam, si te uiti pe statistici, te apuca un pic mandria, si uiti ca ai alegie la polen, si ca esti tinut in viata de aerul conditionat.

Ca sa dam cezarului ce-i al cezarului, oamenii sunt intr-o forma fizica mai buna decat restul lumii, iar asta le creste sansele sa castige o lupta unu la unu. Acelasi lucru pot sa-l spun si despre bunica mea,  dar, ce-i drept, in cazul ei, majoritatea combatantilor au murit acum vreo 10-20 de ani, deci nu prea are cu cine sa se puna. Cum are veni, pe categorii, bunica mea e mai smechera decat focile americane. Sink about it!

7 Responses to “Tu si cu ce armata?”


  1. August 21, 2013 at 10:07 PM

    Ay, Dex, ce mi-a plăcut! Am râs de-am leșinat, apoi am reflecatat adânc… Eu și cu ce armată?

  2. 2 mg
    August 21, 2013 at 11:15 PM

    Eu si cu orisice armata, i-as inmuia nitel (mai mult) oasele vecinului…bineinteles tot pe principiul “da-i cezarului ce-i al cezarului”…

  3. August 23, 2013 at 2:53 PM

    Aș da buzna peste rezerva ta strategică de bere. Dar…eu și cu ce arnată? Aud că mai faci și box, deci prefer să citesc și să continui să aud…Cică ăsta e simțul conservării! :))

    • August 23, 2013 at 6:28 PM

      Din pacate, pe frontul de la mine de acasa, e penurie de bere. Iar cand apare se consuma instant! Aia cu boxul am inventat-o doar ca sa nu mai sara femeile pe mine, nu e pe bune.

  4. August 27, 2013 at 5:34 PM

    Mi-a aparut imaginea asta prin minte, citind ultimul paragraf:


M-a strafulgerat o idee

