20
Aug
13

Gust identic

Ca orice om cu colesterolul ridicat am inceput sa citesc etichetele de pe diverse alimente, si ca orice om care a trecut printr-o perioada de buget limitat, am inceput sa citesc si preturile: Holly shit!!! 59 de lei un parizer cu gust identic de rahat, sau produse obtinute din prelucrarea rahatului, la Mega Image.

Stiu ca e cam ciudat sa tii cont de colesterol cand bei, fumezi, si in general ai prefera mai degraba sa mori, decat sa traiesti! Dar, undeva acolo, exista un instinct de conservare, pe care se bazeaza toata industria de medicamente pentru boli imaginare si/sau care te omoara cand oricum iti venea randul. Colesterolul, trigliceridele si tensiunea arteriala au devenit noua religie. Dar nu despre asta era vorba.

Citesc pe tot felul de alimente si ma minunez: “ulei cu continut exclusiv de uleiuri obtinute prin prelucrarea uleiului din turte de masline si uleiuri obtinute direct din masline”! Ce zici ma de mama? Cu alte cuvinte continut exclusiv de orice chestie unde s-a prelucrat ulei sau a cazut o maslina. Imi inchipui ca o balega de vaca, plina de masline, nu intra la uleiul asta, intra la alea mai scumpe, eventual extra-virgine. Cred ca am cunoscut si eu o data o extra-virgina d-asta! Am impresia ca nu mi-a spus cat e ceasul! Atat de mult se ferea de pacat. Adica, daca eu intrebam cat e ceasul, iar ea zicea: “E ora mea de futut!”?

Povestea se repeta pe toate etichetele. Gusturi exclusiv identice cu gustul extrem de identic al inlocuitorului chimic de gust, exclusiv de vita! Fara coloranti, fara conservanti, totul suta la suta natural, la fel ca uraniul. Fara E-uri, produs obtinut exclusiv din topirea carnii de porc, cu acid clorhidric natural! Chiftele vegetale, obtinute exclusiv prin procesarea exclusiv naturala a plantelor alterate, prin macinare la strung si fierbere naturala la 2000 de grade (Poate contine urme de pilitura de fier)!

Si asa ajung acasa cu snitele de post si hamburger vegetal cu continut de 99% de slana naturala de palmier. Astept cu interes momentul in care apare soriciul de rapitza!

7 Responses to “Gust identic”


  1. 1 mg
    August 21, 2013 at 11:07 PM

    Ia uite, eu te cautam prin Laguna Blue, unde credeam ca ti s-a intepenit tastatura, si tu umbli prin Mega Image, unde vrei sa faci sondage…

  2. August 23, 2013 at 2:51 PM

    Ești dement Dexule. :)) Apropo de incheiere, șoriciul de curcan există deja pe piață, parol!


M-a strafulgerat o idee

