12
Jul
13

Despre oameni si internet

Penny Arcade Internet Fuckwad Theory

 

Exista niste oameni platiti sa comenteze la articole pe net. Asta e meseria lor, si daca sunt lasati in pace reusesc sa cam distruga intreaga conversatie. Eu n-am d-astia, ca sunt prea mic, dar gasesc o gramada de gen pe blogurile anarhiste pe care le frecventez.

Nu stiu cum dar oamenii astia ma scarbesc la maxim. Imi imaginez ca sunt niste oameni perfect normali, cu nevasta si doi copii, care pleaca in weekend la Sinaia, care se imbraca la costum si sunt apreciati de toti vecinii. Si totusi ei nu vad nici o problema in a intra intr-o discutie, intre oameni care converseaza din pasiune, ca sa-si vanda ei propaganda ieftina. Fiind de meserie in general sunt destul de coerenti in ceea ce spun, adica nu se compara cu cretinii care vand lucruri pe bloguri. E clar ca astia din prima categorie au fost bine instruiti, sau unii spalati pe creier, gen evreii care comenteaza vehement la orice articol anti Israel. Una peste alta un minim de inteligenta e evident, pacat ca n-au si un minim de bun simt.

Ca tot am adus vorba, aia care pun comentarii de genul: “Eu am intrat aici doar sa va zic ca sorumea a gasit cea mai tare metoda de a face 15000 de kile de aur pe zi lucrand de acasa!”, aia sunt sub-umani saracii. Si ei si aia care ii platesc. Sa pui asa ceva, pe un blog pe care se discuta politica internationala, e o pierdere de vreme pentru toata lumea. Dar de, “trabuie sa mananca si gura mea ceva” a justificat de-a lungul timpului si catastrofe mai mari.

Nu stiu cum se face ca acesti oameni ma fac sa ma gandesc la controlorii de bilete de pe autobuz, desi, in cazul astora din urma, am impresia ca parerea mea e cam cocalareasca. Adica inteleg ca rolul lor e un rol pozitiv pentru societate, iar in ultima vreme chiar nu ma deranjeaza de loc, fiind politicosi si asezati in general, dar in copilarie mi-era o frica de ei ca de dracu. Poate si din cauza ca acum am bani de bilet, si imi si iau bilet, din considerente pur sociale, ca altfel as putea sa merg ca un bulangiu si sa-i bag in pizda masii cand vor sa ma controleze. Sau poate din cauza ca tin minte cum ma luau cu forta sa platesc cate o amenda cand eram mic, sarac si cu multe kile sub categoria grea. Acum a mai evoluat treaba, dar atunci era o meserie frustranta si umilitoare, pentru ca erau doar o gasca de tarani care nu puteau amenda decat copii, femei si studenti care nu trageau de fiare.

Revenind la internet, mai e o categorie de postaci, de data asta una interesanta, mai mult din punct de vedere medical. Oamenii cu fixatii. Genul ala care anainte puneau biletele prin statiile de autobuz: “UE CUMPARA ARME CU BANI DE LA CHINEZI CA SA NE FACA SCLAVI PE TOTI FINCA MASONII DIN GUVERN NE URMARESC SI NE ASCULTA TELFOANELE SI NE MINT CU ANALIZELE LOR CARE ZIC SA LUAM PASTILE DE COLESTEROL. ISUS TRAIESTE!” Acum intra pe la orice articol si scriu aceeasi chestie, cu aceleasi litere mari. Imi si inchipui cum se lasa pe spate, pe scaun, un om d-asta, dupa ce a SCRIS ADEVARUL, la un articol despre zodiile care mananca telina, si se gandeste plin de mandrie ca a schimbat lumea! De fapt pe astia ii invidiez, vreau si eu boala lor!

Nu sunt de acord cu poza din articol. Stiu ca eu am pus-o, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu de acord cu ea! Oamenii normali nu devin muisti pe internet! Muistii se ascund in viata reala, pentru ca le e frica sau rusine, si se dau drept oameni normali. Sunt convins ca daca as discuta o jumatate de ora cu un normal deghizat d-asta as realiza ca e un cretin muist. Asta e ca povestea cu ucigasul in serie care era super iubit de vecini. Ce legatura are faptul ca ti-am deschis usa sa intrii in bloc si ti-am mangaiat cainele cu faptul ca eu v-as omora pe toti? Nici una! Singurul lucru pe care il poti deduce e ca sunt om politicos. Atat! Si aia de la GESTAPO erau foarte politicosi, si pe buna dreptate, altfel defileaza babele la taiere dupa ce le-ai intrebat de nepoti. Dar ma rog, aici am divagat, ca eu sunt la fel de politicos si pe internet. Altii sunt niste naspeti.

1 Response to “Despre oameni si internet”


  1. July 19, 2013 at 2:09 AM

    Ție nu ți-ar plăcea un job d-ăsta? :))
    Nu știu dacă aș rezista psihic unui astfel de job. Eu cred că trebuie să fii foarte imparțial și echilibrat pentru a face față. Și indiferent. Să nu te afecteze nici emoțional, nici intelectual subiectul niciunui articol peste care dai. Să poți citi rapid pe diagonală, ca să fii on-topic cât de cât, dar să nu aprofundezi prea mult și să te pierzi în lectură și idei, că timpul este bani 😛


M-a strafulgerat o idee

