26
Jun
13

Idei pentru viitorul internetului


In ideea ca internetul n-o sa mai fie oricum niciodata un vest salbatic, asa cum a inceput, si ca lipitorile care s-au aciuat aici nu o sa dispara,  o sa incerc sa fiu pozitiv si sa propun niste imbunatatiri. Poate baiatul de la Mossad care imi citeste blogul le da un telefon fratilor lui de la Google sau Facebook. De fapt, ce zic, sunt cretin, Google probabil citeste in timp ce tastez si rade de greselile mele gramaticale deja.

Dar sa incepem:

1) As sugera sa nu se mai puna reclame la Peroni – Latrino Azuro cand canta Ol’Dirty Bastard. Pe cuvant, nu stiu ce algoritm alege reclamele astea, dar parca e facut special ca sa nu cumpar eu nimic. Nu poti sa arzi un pic la neuroni cu un playlist Rammstein ca esti intrerupt de reclame la biberoane si tampoane. Probabil ca e un algoritm “politically correct” care nu vrea sa recunoasca ca niggeru bea vodka nu Peroni, ca sa nu-l discrimineze.

2) Am cam exagerat cu reclamele de la Youtube. De fapt nici nu stiu cu ce sunt, asta de la Peroni am observat-o din cauza ca am fost atent, pentru articol. In general, cand apare reclama, singutul lucru pe care il vad e ceasul cu “Skip in 5 seconds”, si asta din cauza ca n-am chef sa astept sa se termine melodia si sceneta de rahat ca sa aflu astia ce mai vand.  Aici vine sugestia mea: “Reclama de 5 secunde”! Genial nu? Sa stie si omul la ce a dat skip, ce oferta la lubrifiant a ratat. Stiu ca pare revolutionar, dar vedeti voi, in timpul internetului, 5 secunde sunt o eternitate! Vreun miliard de labe triste mor in World Of Warcraft in cinci secunde. Nimeni n-are timp sa stea 1 minut, dupa ce a dat click sa vada filmul cu pisica care se freaca cu un bebelus la pasarica, 5 secunde sunt maximul.

3) In acceasi nota. Cand asculti Ol’Dirty Bastard, nu vrei sa asculti apoi Nicky Minaj, cum traieste Vevo din treaba asta este peste puterile mele de inteles. Inca o dovada ca Dumnezeu ori nu exista, ori e un cacanar. Na, incercati si voi, poate voua va place.

4) Si ultima sugestie, tot legata de reclame, releativ la cel mai de jos nivel de publicitate online posibil, care apartine CNN. Baietii astia au o singura reclama, iar daca vrei sa vezi pe net 5 clipuri din emisiune, vei vedea si reclama tot de aproximativ 5 ori. Sugestia aici e simpla: “Nu mai fiti cretini!”

5 Responses to “Idei pentru viitorul internetului”


  1. 1 picatura
    June 27, 2013 at 4:01 PM

    gratie dtale stiu acum ce e nicky minaj. ezit sa-ti multumesc.


M-a strafulgerat o idee

