17
Jun
13

Tot diplomatie

Parlamentarii romani sunt parlamentari europeni. Atunci cand pleaca in afara Uniunii Europene toti parlamentarii romani care ne reprezinta pe noi pleaca la clasa business. Nu pleaca cu Dacia 1.300 si este un respect pentru aceasta institutie.

zice Valeriu Zgonea, preluat de Hotnews.

Mi se pare corect. Dar am zis sa aflu si parerea oamenilor politici straini, asa ca am dar cateva SMS-uri, doua trei “Like”-uri si “Poke”-uri pe Facebook, si o lada de vodka, plus o declaratie de dragoste, stim noi cui, om important de la rasarit, si iata ce am obtinut.

Angela Merkel : “Noi am recomanda parlamentului Romaniei sa mareasca cota de apa si sapun, ca biletele la bai, pe care le-am impartit gratis la ultimul summit UE, au fost vandute la bisnitari. Consiliul Europei cheltuieste 13 miliarde de marci, pe an, pe odorizante, suma care ar putea fi folosita pentru alte lucruri.”

Francois Hollande: “Eu nu stiu ce sa zic despre parlamentarii romani. Nu stiu pentru ca nu inteleg ce zic! Traducatorii mei au invatat romana la Sorbona si au mari probleme cu dezacordurile si alte erori gramaticale. De cele mai multe ori, cand vorbeste un roman, eu aud doar suspine in casti.”

David Cameron: “Nu stiu cu ce clasa au venit romanii, dar i-as ruga din inima sa nu mai vina cu maidanezi. Nu ca n-as fi un iubitor de animale, dar stiti cum e pe insula, e spatiul cam limitat…”

Vladimir Putin: “Romania ce e aia? Aoleu mi-am adus aminte! Respect pentru parlamentarii romani! Au cantat asa de bine la ultima bauta ca m-as jura ca sunt lautari majoritatea.”

Barack Hussein Obama: “As vrea in primul rand sa extind salutarile mele cele mai calde si traditionalul: “Da-te-n mortii matii de cioroi borat!” parlamentarilor romani. Sper ca am pronunatat bine in romana. Eu am mare respect pentru parlamentarii romani si le promit ca voi da, cat de curand, cale invitatiei lor de a vizita parcul Ferentari, unde mi s-a spus ca ma voi simti ca acasa.”

Ma vad nevoit, in lumina acestor declaratii, sa fiu de acord cu domnul Zgonea. E pacat ca parlamentarii romani sa se faca de ras din cauza ca n-au masini. Este evident ca nimeni nu o sa realizeze incultura si prostia parlamentarului roman daca vine la clasa business.

0 Responses to “Tot diplomatie”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

