17
Jun
13

Reclama

De data asta pe bune!

DATI CLICK AICI!

Am fost mituit cu -5000 de pumni in nas sa fac reclama la acest site. Acum eu nu prea combin blogul cu viata personala, dar cred ca 5000 de pumni in nas mi-ar afectat un pic gramatica, si asa deficienta, plus ca as uita probabil oricum ca eu nu combin blogul cu viata personala. Plus ca momentan cam sunt web designer, lucru care nu-mi poate dauna, daca vine apocalipsa si web designul devine o marfa pe cale de disparitie. Una peste alta site-ul e in constructie, iar eu nu sunt web designer, asa ca mucles!

Evident ca eu nu apar in nici o poza, sau film de pe site. Aia care apar sunt niste verze pe care ii bat la micul dejun! Din fericire, eu nu ma duc la sala la micul dejun, ma duc mai pe la pranz, si nici verzele nu stiu ca am blog, asa ca sunt in siguranta.

Una peste alta omul are nevoie de clienti ca sa ma poata antrena pe mine pentru Olimpiada Mexic 1968.Si m-am gandit, unde gasesc eu material mai bun de box decat pe blog? A? Unde? Sigur nu la manastire!

Deci, daca sunteti hidos de grasi, sau cocosati, sau aveti hemoroizi nedescoperiti inca de stiinta, de la statul pe scaun, sau vreti sa va petreceti o mare parte din timp in compania oamenilor traspirati si care respira greu, acest site va poate ajuta! Nu e numai box. De fapt e mai mult aerobic, mai ales la echipa e fete. Nu stiu exact ce aerobic, banuiesc ca exercitii de femei: ridicatul rufelor pe sarma, pus oala pe foc, biceps cu fierul de calcat, si vreo 3 milioane de exercitii de buci, ca toate femeile vor buci (conform studiilor).

Cum scrie, sau va scrie, undeva p-acolo, omul e si antrenor personal si maseur. Nu e instalator, nu schimba becuri, nu duce gunoiul! Ce stie e sa va faca sa traspirati 1 kil pe antrenament si sa va faca sa plangeti dupa mami. Asa ca nu mai asteptati, contactati-l acum si sustineti-l pe Doxatul Dex, si Romania, la Jocurile Olimpice, Mexic 1968!

P.S. Trupa de box la care activez in calitate de maestru emerit este extrem de diversificata, deci e greu sa nu va integrati. Avem 2 programatori, 1/2 medici, 1 bio-chimist, 1 scolar de generala, 1 tamplar, 1 recuperator si 1 politician. As dori, daca se poate, 1 avocat, 1 politist, 1 negru si 1 chinez, ca sa pot face un poster cu adevarat corporatist pentru site.

7 Responses to “Reclama”


  1. June 17, 2013 at 9:37 PM

    Dex, ia-ma si pe mine ca ti-i bat pe toti la fund cu basca uda! over!

  2. June 18, 2013 at 11:52 AM

    Io credeam că-i faci reclamă lu’ Thomas Neubert. Și când dau click văz un Crăciun autohton fără burtă. Sigur Moș Crăciun e inventat de americani, numai al lor e gras, iote al nostru ce slab și fit e.
    M-aș fi băgat și io că șuncile asta sunt tot mai greu de întreținut de când mi-am dat demisia, dară dacă e vorba de aerobic cu exerciții cu fier de călcat și alte d-alea mai bine iau de pe torenți filmulețe cu negrul ăla cu tae-bo și fac acasă. E mai ieftin și nu pun mâna pe fierul de călcat. Și am și toate șansele să devin ca războinicii ăia din filme: o să mă antrenez cu ochii închiși ca să nu-l văd pe negru!

  3. 6 animal00
    June 26, 2013 at 11:57 AM

    mergea o harta cu locu.
    sala pare ok


M-a strafulgerat o idee

