06
Jun
13

Atentie fetelor!

Putin e al meu!!!

Stiu ca nu sunt gay, si ca probabil nici el (asta chiar ar fi o stire interesanta), dar sunt dispus sa intru intr-o relatie cu Putin, doar pentru ca e super cool, si pentru ca putem sa discutam politica externa in cunostiinta de cauza. Deci piua. Stop. Eu am zis primul, al meu e!

Puteti sa-l pastrati voi pe Brad Pitt, si Jason Stratham si Johnny Depp! Mi se pare o oferta cat se poate de corecta. Acum  ca e liber, mi se pare ca e dreptul meu sa fiu Primul Prieten Al Premierului! Sper sa nu se combine cu parasuta aia de fotografa care il urmareste de fiecare data cand isi da tricoul jos, in ciuda faptului ca el e un om serios, la varsta a 3-a. 

putin1

Si cand zic varsta a treia ma refer la 3 kilotone de bomba atomica de barbat care e Putin, sau cei 3 ursi pe care i-a castrat cu mainile goale, in timp ce era atacat de trei haite de lupi, im mijlocul Antarcticii, lupi care il muscasera deja de 3 ori de inima, motiv din care au si murit. Sau 3, care se refera la al 3-lea trimis al lui Dumnezeu, dupa Isus, si Mohamed, asa cum scrie chiar in Biblie.

In incheiere o poza cu Putin, in care eu inca nu apar, pentru ca nu s-a downloadat Photoshopul complet!

putin

14 Responses to “Atentie fetelor!”


  1. June 7, 2013 at 8:57 AM

    Cred că pentru ăsta ne cam batem! 😀

  2. 3 mg
    June 7, 2013 at 2:36 PM

    Va trebui sa ma avertizezi si pe mine, caci pt Putin sunt capabila sa-l parasesc pe Jason…

  3. 8 picatura
    June 7, 2013 at 5:56 PM

    si sustii in continuare ca nu in acest scop ai rezolvat sosetele si chilotii. bine!

  4. 10 picatura
    June 7, 2013 at 9:17 PM

    astrologic, saturn nu e in semiconjunctie cu chiron. deci, cel mai probabil, poate!
    personal, pana nu vad/ating, nu cred nimic!

  5. 11 Boxatul B-Rex
    June 9, 2013 at 9:43 PM

    Doar pentru pastrarea adevarului istoric, domnul Putin este (din nou!) presedinte, nu mai este prim ministru! Sper ca acest lucru sa nu afecteze dorintele ascunse sau pe cele publice exprimate de autor si comentatori si nici dialogurile pe problemele de politica externa pe care cu siguranta (cel putin) Putin le stapaneste! 🙂 Oricum, doar in aceasta calitate va puteti numi Prima Doamna. Daca Putin era inca premier ati fi fost a Doua Doamna! 🙂 Tot raul spre bine!

    • June 10, 2013 at 4:21 PM

      Bai sa stii ca am avut un flashback dupa ce am scris articolul, ca nu mai stiam ce e acum. Dar am zis ca n-are rost sa fiu prea tipicar, ca oricum posibil sa se schimbe iara situatia.

  6. June 15, 2013 at 10:40 AM

    Fetelor luati aminte
    Putin iar e presedinte!


M-a strafulgerat o idee

