04
Jun
13

Stirile de la ora 25

Daca ii faci sex oral Caterinei Zeta Jones faci cancer in gat!!!

Asta e semn ca exista Dumnezeu, din cel putin doua motive. In primul rand ca s-a ajuns in situatia sa nu mai poti da nici noroc cu o femeie fara sa faci o boala, clar mana lui Dumnezeu, ca asta uraste sexul si femeile si tot tine de el(e). Si in al doilea rand pentru ca naspetul de Michael Douglas a patit in sfarsit ceva, dupa ce mi-a furat-o pe Zeta, deci acatistele au ajuns unde trebuie, desi cam greu. Ma rog, eu n-am fost atat de insensibil incat sa cer cancer, eu am cerut sa fie violat de canguri, dar de, misterioase sunt caile domnului.

Aici, evident, se ascunde o drama si mai mare, si anume, ca pentru Mr. Douglas, cu fata aia de homar oparit, sexul oral era singura optiune de a se apropia de o femeie, ca nu-mi imaginezi sa existe cineva atat de bolnav incat sa poata avea orgasm uitandu-se la fata lui. Stiu, sunt nesimtit ca ma iau de fizicul omului, lucru pe care nu-l fac de obicei, dar acum simt nevoia sa fiu pedepsit de Dumnezeu, eventual prin sex oral cu Zeta Jones, daca as putea sa ofer o sugestie.

Politicienii sunt periculos de cretini

Si aici nu vorbim de politicienii nostri, ca pe langa astia cretinii par piloti de aeronave. Niste politicieni egipteni s-au apucat sa discute ca imbecilii cum vor ataca ei Etiopia, din cauza unui baraj pe un afluent al Nilului, fara sa se prinda ca microfonul mergea. Suna cunoscuta abordarea? Avea dreptate ala care zicea ca daca vrei sa fii politician, ar trebui sa fii descalificat de la orice alegeri.

Mi-e faza asta mi se pare comportare tipica de politician. In primul rand ca te dai smecher dar tu esti prost facut gramada. In al doilea rand ca la televizor citezi din Marx si Engels, iar cand nu e camera pe tine esti doar un cocalar. Si in al treilea rand ca, desi esti cel mai probabil un las, esti foarte dispus sa-i lasi pe altii sa se sacrifice pentru tine.

Daca esti imbecil, lenjeria intima ti se coloreaza in roz!

Asta e o stire descoperita de reporterul de investigatii al blogului. Intrebarea este acum: Cum o sa port eu cele 25 de perechi de ciorapi albi, actualmente roz, pe care i-am spalat la 90 de grade cu bandajele rosii de box, in plin sezon estival? Macar cele 10 perechi de chiloti roz sunt mari sanse sa nu le vada nimeni. Trebuie sa gasesc vreo combinatie de culori in vestimentatie ca sa faca rozul ala sa para alta culoare, gen iluzie optica ceva.

Sau, alta varianta ar fi sa imi fac si un tricou pe care scrie: “i’m sutpid”, si sa-mi port crucea pana la toamna, asa cum merit.

 


3 Responses to “Stirile de la ora 25”


  1. 1 picatura
    June 6, 2013 at 11:36 AM

    cu zeta nu ma bag. prefer blondele.
    nici cu politica intrucat s-a zis tot
    pot insa cu sosetele ceva! repeta figura de mai sus si cu cele 10 tricouri, 12 camasi si 14 pulovere albe. ia-ti si mocasini maro (optional bleumarin) si-o sa fii revelatia sezonului! da! o sa-ti poti expune cele 10 perechi de chiloti roz cand, unde si cu cine vrei tu. (enfin…pastrez rezerva pt zeta in continuare)

  2. 3 picatura
    June 6, 2013 at 11:57 AM

    inteleg ca n-ai incercat strategia asta deja…..ntz! .nu! nu cred! roz cu maro si roz cu bleumarin sunt adevarurile!


M-a strafulgerat o idee

