30
May
13

Insuratoarea la homosexuali

Asta e marea problema a omenirii din ultimii 20 de ani!

Eu n-am servici, sunt condus de niste corupti, votul meu nu conteaza, dar ma seaca la maxim ca pe o hartie scrie ca Vasile si Orlando sunt sot si sotie. Pe bune, nu mai suport! Mi-au distrus viata! Chemati televiziunea!

Care dracu e problema cu insuratoarea la homosexuali? Am inteles, cand se sarutau pe strada iti prosteau odrasla, si voia si el sa suga o pula sa vada cum e, desi la voi in familie n-au mai fost homosexuali. Dar razboiul ala s-a terminat de mult. Acum sunt homosexuali peste tot (exagerat evident, ca procentual sunt aproape nesemnificativi, stiti voi, selectia naturala and shit). Cel putin in filmele englezesti e plin de ei. Si eu am vazut o gramada de filme englezesti, si inca nu simt nevoia sa ii iau limba in gura vreunui barbos. Si asta nu o sa se mai schimbe. Pisica a decolat, la revedere, nu mai aterizeaza. Deci care e problema ca dupa ce te oripileaza pe tine mai inrameaza o hartie? Eu nu inteleg, desi sunt homofob.

Mai e si partea aia religioasa. Unii homosexuali nu vor sa inteleaga ca religia nu ii vrea. Au si ei dreptate, ca Isus n-a accentuat foarte mult pe partea cu cantitatea admisa de par sau de pula, pe langa gaura. Dar banuiesc ca n-a spus mare lucru din cauza ca era cam nepregatit, fiind virgin. Dar astialalti, urmasii lui, au zis ca nu e acceptat, ca e naspa treaba. Ma rog, astia pana mai acum 2 zile ziceau ca pamantul e plat, adica nu poti sa-i banuiesti de inteligenta.

Dar sa fim mai indulgenti un pic, multa lume se uita la religie ca la un sustinator al moralitatii. E imoral domne sa se se insoare doi homosexuali! Asta n-ar trebui sa se intample niciodata, pentru ca Dumnezeu nu vrea asta. Si ca sa nu se intample niciodata, Dumnezeu a pus paznici niste baieti care din cand in cand mai masturbeaza niste copii, la modul complet ne-homosexual. Poate ar fi interesant sa se faca un studiu cu cati homosexuali si-au inceput viata sexuala cu un preot! Sau, de ce nu, o revista, sau un canal TV?

Deci care e problema? Sau mai exact, nu va mananca altceva decat ce face X cu Y la ei in casa? Excluzand cazul in care asculta muzica la maxim, sau arunca gunoaie pe geam, sau dau cu bormasina la 7 dimineata, sau alte chestii, stiti voi, mai apropiate de realitate.

5 Responses to “Insuratoarea la homosexuali”


  1. May 30, 2013 at 9:49 AM

    Ultimele chestii au fost extrem de homofobe, dar aia cu bormasina m-a atins la corazon. Am avut niste vecini care 4 ani au dat cu bormasina continuu. Cred ca apartamentul lor era un fel de shvaitzer. Ma mir ca nu s-au prabusit prin tavan, peste mine in pat. Abia acum mi-a trecut banuiala ca aia de sus erau gay si asa suna viata lor sexuala!

  2. 3 picatura
    May 30, 2013 at 2:35 PM

    evrika! asta-i explicatia pt care al meu refuza sa puna in..”…..” mana pe bormasina sa gaureasca peretii in scop ca sa-mi atarn tablourile de zestre? (nu! nu-s cu rapirea din serai! si nici cu cerbi! si nici idilice satesti!)
    merci sahib!

  3. May 30, 2013 at 2:59 PM

    hahahah, geniaal XD


M-a strafulgerat o idee

