29
May
13

Fast and furious 6: Return of the fucking cars!!!

Articolul asta trebuia sa inceapa asa: Cat de oligofren mental, mongoloid, sifilitic la cap trebuie sa fi ca sa te uiti la un film care are numarul 6 in titlu? Apoi mi-am adus aminte ca mie mi-a placut foarte mult Hellraiser 6, sau 7, si mi-am dat seama ca nu ar strica sa fiu un pic mai tolerant cu imbecilii congenitali.

Am auzit in tramvai doua pizdomnisoare si un pizdomn care abia asteptau sa vada la cinema filmul asta. O sa va povestesc eu ce se intampla:

(SPOLIER ALERT) Niste arabi/nazisti/rusi/gangsteri au furat o bomba atomica/droguri/tablouri/ preputzul lui Moise si Vin Diesel trebuie sa ii alerge cu masina, sau invers. In rest: Brrrrrrrrr! Bruuuummmm! Bzrzzzrrrrrr!

subaru

Sa nu cacam pe noi, filmul e doar despre masini. Oare cat de mult trebuie sa fi pasionat de alergatul dintre masini inainte sa incepi sa te uiti la Nascar? Adica sportul ala in care balele spectatorilor sar intr-o singura directie? Spre deosebire de tenis unde sar ritmic in ambele directii.

Trebuie sa recunosc, ca nu mai rezist, ca din cauza ca am pula sub dimensionata, eu nu inteleg masinile si mi-e frica de viteza. Dar, cum sunt un om receptiv, am cracanat si eu urechile la oameni care vorbesc despre masini.

Barbatii in general vorbesc despre viteza. Asta e tot! Mama cat de bine se infige! Sau cum nu se simte ca mergi cu 180! Dupa aia se rup si in cilindrii si suspensii si alte d-astea. Dar ideea de baza e viteza! Si atunci ma intreb eu, asa ca un vierme necunoscator, de ce vezi mai multe “limuzine’ Mercedes, decat Subaru, sau mai stiu eu ce masini de viteza? Spre exemplu masini rosii, ca am auzit ca masinile rosii prind cea mai mare viteza! De ce?

Pentru barbati masina are mai multe valente. Cea mai importanta e asta cu viteza, ca vezi doamne esti super dur, ca-ti risti viata in fiecare zi cu mega viteza. Apoi e aia cu statutul social, ca ai Mercedes si ti se pare ca se uita lumea cu alti ochi la tine. Si aici vorbim de partenerii de afaceri, clienti si de pizde, adica intr-un cuvant de pizde. Si mai e aia ca esti intr-o mare cutie de metal si nu mai esti o laba trista si nu iti mai e frica ca o sa te scuipe cineva.

Pentru femei masina are o singura valenta: aia ca victima are bani sa te intretina. In rest femeile vor masini cat mai mici ca sa poata sa le parcheze, sau cat mai mari ca sa poate sa le parcheze fara sa se accidenteze mortal.

Si ca sa inchei subiectul, mai e un aspect la filmul asta: Vin Diesel. Asta e un fel de Van Damme, de pe vremea mea, unul cu muschi, nici frumos, nici actor. Desigur, are si el nisa lui, si anume oamenii fara standarde, care nu se uita ca are muschi dar are o fatza de pechinez. Sau care nu se uita ca joaca in filme dar nu stie sa recite 2 replici. Ce sa zic, cred ca poti sa dezvolti o pasiune pentru Vin Diesel, daca fostii tai prieteni erau toti in coma, banuiesc ca e un pas in fata. In rest, Vin Diesel ar trebui sa se tina de ce stie sa faca mai bine: sa dea palme pe cur la alti culturisti pitigaiati, in timp ce fac schimb de steroizi, sau de prosoape la dus.

2 Responses to “Fast and furious 6: Return of the fucking cars!!!”


  1. May 30, 2013 at 12:04 AM

    Când am văzut acoloșa „return of the fucking cars” am crezut că-i cu mașini care se fut. Io-mi imaginam roboți, chestii d-astea și voiam să întreb cât e să mergi la robo-curve. Dară văd c-am pierdut timp aiurea citind articolul.


M-a strafulgerat o idee

