27
May
13

Amuzanta Romanie

Citeam de liceeanul care a castigat un premiu Intel, cu un proiect de masina fara pilot, fara sa stiu ca e cel mai mare comediant al tarii.

Am primit propuneri de la Google si Tesla Motors, insa ma intereseaza sa studiez la Universitatea Bucuresti

Ha, ha, haaaa, ha, haaaa!!!

Pana la titlu am crezut ca era un articol serios. Si eu am primit un post de paznic de santier de la NASA, dar am hotarat sa raman un blogger de succes in Romania. Dar e prea buna gluma sa nu o continuam. Dupa parerea mea tanarul are in fata lui un viitor luminos, ar putea sa ramana profesor la una dintre multele universitati recunoscute international. Stai ca asta nu merge, ca nu e niciuna. Dar ar putea sa lucreze la un centru de dezvoltare la o multinationala, chiar aici in Bucuresti, ca in provincie nu exista. Dar stai, ca nici asta nu merge, ca multinationalele angajeaza aici doar sclavi condusi de manageri americani, ca sa repare prostiile facute de indieni. Ma rog, cariera nu e totul in viata. Macar aici poate trai intr-un mediu care promoveaza cultura, si inteligenta, poate cunoaste oameni cu principii, oameni inteligenti si educati.

(Recunosc ca eu n-am inventat niciodata nimic, si mi-am dat seama ca baiatul asta e mult peste mine, asa ca articolul va fi de rahat cu siguranta, d-aia nici n-am incercat sa nu fie de rahat.)

In alta ordine de idei, momentan, proiectul lui are o rata de succes de 90% si are dificultati in a depista oamenii, deci poate fi deja pus pe sosea in Romania, fara sa se vada vreo diferenta. Eventual trebuie gasita o metoda ca una dintre camerele de luat vederi sa vorbeasca la telefon, una sa arunce hartii pe geam si cealalta sa claxoneze de fiecare data cand detecteaza ceva. Restul de detalii din articol sunt penibile, probabil opera unui reporter retardat care a incercat sa explice unei audiente retardate. Altfel n-ai cum sa afirmi ca solutia Google n-are “soft-uri cu inteligenta artificiala”.

flag record

Si cum o realizare nu vine niciodata singura, la fel ca tiganii carora nu le-ai dat banii inapoi, Romania a reusit sa detroneze Libanul la cel mai mare steag din LUMEEEE!!!! In sfarsit le-am platit-o pentru ca ne-au detronat micii cu shaorma lor expirata. Premierul intergalactic Victor Ponta a venit la eveniment pe una din multele autostrazi suspendate pe care o sa le construiasca la urmatoarele alegeri.

Inteleg ca steagul a fost intins pe un aeroport si ca a fost si un show aviatic. Le recomand locuitorilor din zona sa stea o perioada cu vecinii de la parter, ca avioanele alea nu pot sta asa la infinit in aer pana iau astia steagul de pe aeroport. O gluma si mai buna era sa ne dea americanii o bomba de-a lor si sa facem cel mai mare steag de la revolutie din LUMEEEE!!! Trebuie sa recunosc ca am zis asta mai mult din speranta ca poate o mierlea Ponta. Nu pentru ca am ceva cu el, doamne fereste, dar cred ca tara asta mai are nevoie de niste moaste, iar o bomba te fereste de sarcina ingrata de a-ti taia idolul cu fierastraul, cum s-a facut pana acum.

3 Responses to “Amuzanta Romanie”


  1. 1 mg
    May 29, 2013 at 9:22 AM

    Noroc ca ma aflu din nou la mii de Km…


M-a strafulgerat o idee

