29
Apr
13

Time, the spinal frontier!

time the final frontier

Frate, ma uit si ma minunez cat de bun sunt la photoshop! Nici nu se vede cum am modificat imaginea asta! As putea sa-mi fac o cariera din editarea de imagini, am zis eu de multe ori chestia asta.

Acum, revenind la subiect, eu am o mare problema cu timpul. Nu stiu cand a aparut, dar sunt convins ca am mai vorbit despre asta. Cel mai probabil a inceput pe la 20 de ani, cand am inceput si eu sa imbatranesc. Am mai zis, si o s-o zic in continuare: N-AM TIMP!!!!!

In cazul de fata mai am 2 zile pana imi incep noul servici. Evident ca am reusit sa pacalesc niste naivi ca sunt material numai bun pentru fenomenul obscurantist numit generic “campul muncii”. Si nu vor nimic in schimb, decat 8-9 ore din viata mea! Va rog sa ma omorati acum, ca sa scap de suferinta!

Doar doua nenorocite de zile! Doar atat. Si cate lucruri mai am de facut… Cum sa rezolv totul in doua zile cand aproape un an n-am facut mai nimic? Cum? E imposibil! Iara trebuie sa aman, iara las lucrurile neterminate, iara se mai scurge o clepsidra din minuscula mea viata! Pai in doua zile nici n-am timp sa-mi fac un plan cu ce trebuie sa fac in astea doua zile! Voi fi nevoit sa procedez in modul standard si sa-mi inec neputinta in bere si seriale.

Nu se poate. Nu exista timp suficient. Nu e corect ce se intampla! Orice ai face nu ai timp, pentru ca timpul nu exista, e o perversiune a naturii, o pacaleala, e un reper care te face sa crezi ca poti realiza ceva si apoi trece fara sa-ti dai seama. Undeva e o eroare, o teava sparta prin care curge tot timpul asta! Altfel nu ar fi posibil ca ultima mea prietena sa aiba deja doi copii. Daca nu cumva o fi deja bunica, sau matusa ceva.

Vreu ca acest articol sa fie un protest oficial la adresa modului cum este gestionat timpul. Nu stiu cine, si nu vreau sa dau vina pe unul sau pe altul, sunt convins ca fiecare si-a facut datoria, dar cineva a stricat timpul. Este scandalos ca un om ca mine, cu atatea posibilitati, sa fie privat in halul asta de timp. In pizda masii, imi scuzati inca odata indignarea, mi-au dat fire de par albe si eu nici macar n-am invatat sa fac sex calumea! Evident ca exista o eroare in sistem.

N-am timp, n-am timp si basta! Cand lucrez la ceva n-am suficient timp, cand stau degeaba trece prea mult timp! Corect ar fi sa am tot douazeci de ani. Cam atat am estimat eu ca ar fi o compensatie corecta, pe care as merita-o. Cam de atunci mi s-a rupt filmul. Pot sa declar sub juramant ca nu stiu cand au trecut anii astia, si ca. tinand cont ca nu s-a intamplat nimic important in ei, consider ca ii merit inapoi.

Si nu pentru mine! Ca n-am fost niciodata un egoist! Pentru societate! Sunt convins ca exista un interes mutual aici. As putea sa fac atatea lucruri in 14 ani. Plus ca, daca problema se perpetueaza, o sa zic acelasi lucru si la 60 de ani. Vorbim aici de o viata de om pierduta aiurea, nu e o eroare triviala, este drama unui om impiedicat de circumstante sa faca ceva pentru lumea asta in care traieste, si pe care o iubeste din toata inima.

Va multumesc anticipat!

3 Responses to “Time, the spinal frontier!”


  1. May 8, 2013 at 3:18 PM

    Te-ai integrat iar în rândurile societății. Felicitări, timpul trece altfel acolo. Nici nu vei simți durerea 😛

    Mă frustrează și pe mine când trece timpul și nu apuc să fac tot ce vreau. Mă frustrează și când fac chestii pe care nu vreau să le fac și îmi mănâncă o groază de timp. De viață.


M-a strafulgerat o idee

