22
Mar
13

It’s not dead… it’s resting

Cum zice si-n titlu, lipsa de activitate din ultima perioada este datorata decesului prematur al inspiratiei mele creatoare. Dar nu e moarta, se odihneste, laolalta cu vointa mea, si dorinta de a iesi din casa. Asta din cauza ca trebuie sa ma angajez, lucru pe care incerc sa-l neg, intr-un mod cat mai natural posibil. Din cauza acestui context trebuie sa recunosc ca ma simt foarte asemanator cu un loser in ultima perioada, mai ales ca mi-am luat flit si de la HR-ul vechiului meu angajator, lucru care ma obliga sa incerc cu degetul mare necunoscutul, si nu necunoscute, asa cum planuisem.

Sunt si oarecum nedumerit cum de am fost respins. Ma incearca o oarecare banuiala ca mi-au fost depistate intentiile, mai putin decat onorabile, pentru care voiam sa ma intorc in sanul corporatiei ce mi-a subventionat aceasta vacanta extinsa, ca si pseudo-vacanta anterioara pe care ei o numeau munca.  Este oare posibil ca tehnica clasica de HR de analiza a candidatilor chiar sa functioneze? Cum poti sa-ti dai seama ca un om nu vrea sa munceasca apucandu-l de oua si ascultandul cu stetoscopul in timp ce tuseste? O fi posibil, sau elucidat si mistere mai mari de-a lungul timpului. Ori asta, ori banditii sunt abonati la blogul meu.

Una peste alta n-am avut energie sa scriu pe blog. De fapt asta ar fi ultima mea problema, abia am energie sa ma ridic din fotoliu sa dau play la urmatorul episod de la serial. Poate imi adun fortele intr-o zi si trag fotoliul mai aproape de calculator, ca sa rezolv problema odata pentru totdeauna.

Dar nu disperati, eu simt ca o sa-mi revin, desi nu e ceva laudabil. Asa ca, stati tunati, cum zic americanii.

1 Response to “It’s not dead… it’s resting”


  1. March 24, 2013 at 4:14 PM

    Ceee? Tu trebuie să te ridici după fiecare episod? Proastă treabă. Rezolvă problema 🙂


M-a strafulgerat o idee

