27
Feb
13

E nasol sa pierzi

loser

E naspa sa vrei sa faci niste lucruri, sa depui un efort pentru asta. nu doar sa te prefaci, sau sa pariezi pe esec, si sa dai chix. Din pacate, ma vad nevoit sa recunosc ca aici am ajuns. Ma vad nevoit sa raman in Romania, cel mai prost lucru la care ma pot gandi acum, in afara de cancer, cu mentiunea ca macar cancerul il merit.

Evident ca eu n-am ce cauta aici. Sincer! N-am ce cauta. Intre mine si restul compatriotilor e o diferenta enorma. Eu sunt un om de treaba, care ajuta alti oameni, sunt civilizat, nu sunt violent, nu sunt nervos sau frustrat (sau ma ascund bine), si, in principal, eu gandesc, si vreau sa fac din mine ceva mai bun.

Din nou evident, ca din postura de esec, nu prea mai pot sa comentez problemele altora, deci chiar ma gandesc ce se va intampla cu blogul asta pe viitor. E greu sa nu te gandesti ca, desi te crezi superior, e foarte probabil sa fi mult mai apropiat de romani, decat de nemti, de exemplu. Poate ca idiotenia colectiva in care traiesc, si care, inevitabil, ma marcheaza zi de zi, s-a lipit suficient de mult de mine ca sa nu mai fiu material viabil pentru lumea civilizata.

Acum m-am lamurit ca sunt un “loser”.

Ce urmeaza acum? Evident ca o pauza, orice “loser” vrea o pauza, daca dureaza toata viata e cu atat mai bine. Dupa acesta pauza, in care voi fi nevoit sa intru in lumea oamenilor normali(?) si sa ma angajez, va trebui sa mai incerc, sau sa incerc altceva.

Acum problema e ca eu as vrea sa incerc sa ma indragostesc de o fata care ma iubeste. Este ca asta ar fi ceva interesant? Dar evident ca asta nu o sa se mai intample la varsta mea, orice ar crede femeile. Si nici nu cred ca ar fi de dorit. Numai un animal de casa, care sa nu ma lase sa ma gandesc, mai imi trebuie acum.

Revenind la realitate, care este, cu limitarile ei, eu as vrea sa fac un joc de succes. Joc pe calculator, pentru cei trecuti de 100 de ani. Evident ca aici nu ma ajuta nici fizicul nici societatea, dar, cum e la moda sa dai vina pe societate, o sa ma rezum la fizic. Nici realitatea nu ma ajuta, pentru ca genul de joc pe care vreau eu sa-l fac il fac firme de 50 de oameni in 4 ani, ori eu n-am nici 50 de oameni, nici 4 ani.

Ce am eu? Doar impresia ca sunt diferit, si speranta ca asta inseamna ceva. Cat poti tine speranta asta sus? Asta e problema mea!

Va multumesc pentru atentie! Noapte buna!

20 Responses to “E nasol sa pierzi”


  1. February 28, 2013 at 11:59 AM


    Auditie placută! Cling!

  2. February 28, 2013 at 12:40 PM

    Măi, măi, măi….vezi cum ești? De ce mă faci să-mi împart laurii cu tine și, implicit, imnul?
    Uofff:

  3. February 28, 2013 at 5:30 PM

    Din câte am înțeles eu, n-ai pierdut nimic, doar că n-ai câștigat ce ai vrut. Nu mai poți încerca?
    Și scoate-ți ideile astea răzlețe din cap: nu te poți îndrăgosti de cineva care te iubește. Că nu te iubește nimeni așa, de la bun început, se ajunge acolo treptat. Te poți îndrăgosti de cineva care poate la un moment dat te va iubi, dar n-ai de unde știi și atunci vine riscul la pachet. Și tu parcă nu mai vrei să riști, nu?

    Cât despre jocul ăsta… Nu prea știu eu cum stă treaba, firmele astea de 50 de oameni care fac jocuri în 4 ani nu sunt deschise ideilor venite de la persoane fizice? Tu ai vreo idee genială prin căpățână, dar nu ai cum să o pui în practică. Poate unii s-ar bucura de idee și au cum să o pună în practică…

    E nasol să pierzi, da… E nasol și când nu te mai deranjează că pierzi 😛

  4. February 28, 2013 at 11:09 PM

    Uite Dex, ca esti simpatic iti dau o idee. Fa un joc interactic de seductie. Da unu ca lumea. Now get to work loser!

  5. 15 AnotherLoser
    March 1, 2013 at 12:12 AM

    Unity, SDL sau Game Maker?

    • March 1, 2013 at 10:00 AM

      Ogre + Newton + Recast, pana acum

      • 17 AnotherLoser
        March 1, 2013 at 8:07 PM

        Open source all the way, huh? Ma gandisem si eu la Ogre prima data, acces la source code, complete power si alea alea da’ dupa am aflat ca n-are physics integrat. Asta si faptul ca din lista de jocuri facute cu el nu auzisem decat de Venetica si Kenshi. Si multul futai necesar sa lipestie toate componentele intre ele. Si dupa asta tre’ sa mai creezi si cacalau de content. Pur si simplu e prea mult pentru un solo indie dev. UDK pe de alta parte e o bestie care mananca multe resurse (ceva de genul 10 fps pentru scena aia cu cubul pe batrana mea unitate) si CryEngine-ul, in ciuda graficii superbe ii cam shady/nehotarat cu licenta si are Lisp ca scripting lang (io mi’s pe C si o leaca de C# pent’ OOP). Unity ramane una dintre cele mai realistici alternative daca vrei sa termini jocul undeva sub 4-12 luni (ca mai mult o iei razna 😀 ). Multe jocuri facute cu unity ceea ce pentru mine spune ceva (uitat-te la UDK sau OGRE sa vezi raportul de indie vs bigCompanies), performanta excelenta, friendly, physics si input integrat, multe, multe plugin-uri utile -free (A* pathfinding gata preparat ii un life saver). Nu zic nu, tinkering with source code is funny as hell, but ain’t goin’ to get way very far away. Zic asta ca am inventat si eu focu’ si apa calda cu SDL-ul ( totul de la key input pana la sprite manager si gui implementation ) si pana la urma am dat chix. Mi-a placut ce a zis unu din dev-ii Dungeons of Dredmor: “Not only are most of the game engines available to independent developers awful things, built out of spit and duct tape, false promises and broken dreams, but rolling your own code will produce an engine that lets you make the game that you want to make, rather than the game that the engine wants you to make.”

  6. March 3, 2013 at 8:34 PM

    Băi Decs, cum să zic, ăștia p-afară abia mai angajează bucătari, ce să mai zicem de programatori. Nu-i de tine, e de moment. Și omii civilizați și non-violenți trebuie să prindă momentul potrivit, nu-i prinde momentul pe ei. Poți fi tu deosebitul deosebiților, acuma nu-i de găsit și pace! Asta nu înseamnă că ești un ratat, cel mult poate însemna că ești ghinionist sau că ai întârziat cu câțiva ani sau te-ai grăbit tot cu câțiva ani.
    Și încă o chestie: nu spun că nu există o diferență semnificativă între ce-i aici și ce-i prin Vest, dar nu te îmbăta cu apă rece. Și acolo există oameni de nimic, și acolo există violență și frustrare. Și acolo întârzie trenurile. Inclusiv în Nemția.


M-a strafulgerat o idee

