10
Feb
13

Ooops… evaziune fiscala!

Stiti ca eu sunt un bun detectiv particular! Ma rog, pot fi detectiv in grup, sau detectiv in public, daca e vorba de echipa de handbal a Suediei!

Si azi, am descoperit in exclusivitate, un lucru pe care nu-l cunoaste nimeni de pe planeta asta! In afara de taximetristi, si de aia care au facut aparatele de taxat, si de aproximativ 2 milioane de alti oameni. In nici un caz nu a mai aparut pe un alt blog! Si stiu asta pentru ca eu nu citesc alte bloguri! Imi citesc doar blogul meu, de trei ori pe zi, si asta ma enerveaza suficient.

Se pare ca aparatele de marcat de pe TAXI se reseteaza cu cuartzul de la bricheta!

Asa am zis si eu: “Suge-o! Crezi ca m-am nascut ieri?”

Si omul mi-a demonstrat! Face cursa 10 lei, dai cu cuatzul si se duce la 1.39.

Probabil va intrebati ce interes are taximetristul sa faca treaba asta? Ca nu poti sa te duci la firma cu 100 de curse de 1.39 lei. Poti sa bagi una, doua pe zi, bacsisul tau, cum ar veni. Dar nu, e politica de firma. Nu dai cu cuartul, ai incasat prea mult, esti taxat.

Acum, taximetristul era convins ca este vorba de proverbiala inventivitate a romanilor. Asta pentru ca e roman prost. Un roman care nu e prost, sau un cetatean international ca mine, care nu e prost, s-ar fi prins ca romanii n-au inventat niciodata nimic. Pentru ca sunt cretini.

Aici nu e vorba de inventivitate. Aici e vorba de un circuit electric care primeste un impuls electric din exterior si-l trateaza intr-un anumit fel. Nu e nici o intamplare, e premeditat. Daca aveti dubii, luati o surubeltina si atingeti niste metale din interiorul calculatorului vostru. In cel mai bun caz nu va lua foc.

Cum ziceam, asta e facut premeditat. Stiu ca nu sunt un expert in domeniu si ca am luat examenele la electrotehnica, dupa doi ani, cu 5, ambele in aceeasi zi. Si eram si beat, si nici nu invatasem, si aveam si o prostituata care imi facea un sex oral. Ma rog, am exagerat, pe ici pe colea.

Va rog sa ma contraziceti daca gresesc. Dar eu, in mintea mea, de ne-roman prost, ma gandesc ca ar trebui sa ai cel putin niste contacte expuse in apropiere de carcasa, daca nu prin carcasa, care e neconductoare, fiind de plastic, iar in spatele astora o siguranta, si probabil un condensator, ca sa nu vina un imbecil cu firele de la priza si sa-ti prajeasca aparatul. Sau ma rog, mai pe lumea asta, ca sa te asiguri ca primesti un curent prea puternic, ca brichetele astea nu sunt facute tocmai dupa standardele NASA ca sa-ti dea fix voltajul care il vrei tu.

De aia zic, aici nu e nimic misterios. Nu e celebra inventivitate a romanilor. E doar o mica conspiratie facuta sa futa statul. Si cand zic statul, ma refer la noi, ca statul probabil isi ia spaga, dar eu nu-mi iau reducere la impozit.

 

3 Responses to “Ooops… evaziune fiscala!”


  1. February 10, 2013 at 12:31 PM

    ▄▄▄─●●─▄▄▄─▄▄─ ▄▄▄▄▄▄
    ─██──██──██▄█── ─██▄─█
    ─██──██─▄██─██▄ ─██
    ▄██▄█────────── ▄██▄▄█

  2. February 11, 2013 at 5:12 PM

    Ai exagerat ca le-ai luat cu 5?


M-a strafulgerat o idee

