08
Feb
13

Black Beauty cu cartofi prajiti, va rog!

black_beauty_from_art_com

Vad ca e ceva scandal prin UK legat de niste carne de cal gasita in ceva lasagna congelata. Vreau sa fiu primul care promite ca va achizitiona tot stocul de lasagna congelata pe care vor sa-l arunce porcii de capitalisti. Nici nu mai tin minte ultima data cand am luat macare congelata, sau semi-preparata, sau conserve de carne care sa contina carne! Mi se pare ca o bucata de paradis care a aterizat gresit la naspetii de englezi. Vedeti-va fratilor de cartofii prajiti cu peste si coctailurile voastre, si lasati-ma pe mine sa consum carne.

Tin minte din copilarie cand niste tzoape si niste imbecili scandau: “Nu mai vrem salam cu soia!”. Hai sictir, odraslele voastre au trecut imediat la soia, ca cica nu ingrasa. N-as avea nimic impotriva cu aceasta modernitate daca ar fi invatat si sa se spele pe picioare si sa nu mai fie curve. Acum, din cauza astora, nu mai exista conserva din carne care sa n-aiba 40-80% soia si alte cacaturi.

Tot din copilarie tin minte micii despre care se zicea ca au carne de cal in ei. Erau excelenti! N-am mai mancat ceva asa de gustos de 30 de ani.

Aici, trebuie sa recunosc, ca exista un coflict de interese. Nu-mi plac caii, dar as manca niste carne de cal. Conflictul e evident, daca mancatul de cai devine o moda, sau se descopera ca aceasta carne mareste penisul, ajuta la cresterea parului, sau nu ingrasa, o sa se umple lumea de aceste animale proaste, urate si producatoare de balegi. Nici nu-mi dau seama de unde dracului au gasit englezii astia carne de cal? Cine mai creste cai in ziua de azi?

La ce ai avea un cal? Excluzand faptul ca traiesti in secolul trecut ca conationalii mei? Caii sunt niste animale care au devenit inutile. Nimeni nu vrea cai! Doar femeile iubesc caii, printr-o asociere de logica pur feminina, si neexistenta la alt animal de pe planeta, sau din spatiu: “Are pula mare e frumos!”. Nu conteaza ca e alta specie, si ca nimfomancele care au incercat sa gaseasca dragostea cu cai au sfarsit intr-un mod nu tocmai fericit. Nu conteaza ca e cel mai prost animal de pe planeta, ca face o gramada de mizeri si are o privire tampa, e frumos si gata. Cam asa isi aleg majoritatea si barbatii. Numai ca, spre deosebire de cai, barbatii mint in legatura cu dimensiunea penisului, iar femeile stau foarte prost la masuratori, ca, in loc sa-nvete, se trageau de chiloti la laboratorul de fizica.

EDIT:
Se pare ca s-a aflat raspunsul la intrebarea mea: “Cine mai creste cai in ziua de azi?”. Raspunsul este: ROMANIA! ROMANIA! NUMBER ONE!!!

13 Responses to “Black Beauty cu cartofi prajiti, va rog!”


  1. February 9, 2013 at 3:26 PM

    D-asta vrei? 😉

    http://www.realitatea.net/carnea-trasa-la-imprimanta-va-ajunge-in-curand-in-farfuriile-noastre_1096410.html

    Ce avem noi aici?

    MENIU:
    „În meniul de astăzi avem un superb cotlet în format A4 numai că e alb-negru, dar e la scară de 1:1 Doriţi? E tras în ulei sintetic Repsol şi stins cu unt din gumă de șters Factis. Avem sărmăluţe fotoşopate de celebrul nea Titi, stropite din belșug cu pastă corectoare şi mici de la Cocoşatu, vectoriali, puşi pe un grill carioca. Aveţi casoletă şi pungă? Dacă nu, vi-i punem pe transfer.ro sau vi-i dăm pe stick în format zip. O berică doriţi?”

  2. February 13, 2013 at 7:08 PM

    Mie imi plac caii, ca e o senzatie misto sa te deplasezi pe un animal (nu pe niste metale), mai ales la galop (si daca reusesti performanta sa nu aterizezi cu moaca in pamant). Imi mai plac pentru ca sunt foarte perceptivi dpdv emotional si trebuie sa fii stapan pe tine daca vrei sa ii stapanesti. Ceva de genu’. O lectie pe care eu inca nu am invatat-o 😛

    Clar imi plac mai mult decat vacile, de ex. Dar in rest, scandalizarea asta e o ipocrizie. Nimeni nu se scandalizeaza pentru pesti. As detesta ideea consumului de carne de cal, asa cum se consuma carnea de vita, desigur. Dar imi asum ipocrizia, tine de preferinte.

  3. 6 Mitzaa Biciclista
    February 15, 2013 at 10:02 AM

    Mie îmi place cum s-a dovedit că englezii, francezii, nemții, olandezii se înghesuiau să sugă pula calului arătând cu degetul spre noi, ei nemaiputând să vorbească pe motiv de gură plină de spermă din pulă de cal.
    Vai ce urât am vorbit! Vai dar ce bine mă simt fiindcă am zis-o!

    • February 15, 2013 at 10:14 AM

      Daaaa! Mor de mandrie ca dupa ce am fost prinsi cu ea in gura de 1000 de ori, de data asta era in gura la altcineva. Mare realizare. O sa se scrie balade despre asta.

      • 8 Mitzaa Biciclista
        February 15, 2013 at 11:06 AM

        Stai liniștit. Scenariul este identic, dacă ai fi în domeniu ai ști, cu cel al gripei aviare. Doar că azi avem în politică unul căruia nu-i place să lingă curul UE, de aia nu a ținut figura cu carnea de cal.
        Dacă ai nelămuriri întreabă-mă.

        • February 15, 2013 at 3:27 PM

          Te-as intreba, dar eu oricum nu cred ce spune lumea pe internet sau pe bloguri 🙂

          • 10 Mitzaa Biciclista
            February 15, 2013 at 3:32 PM

            Eu ce știu nu știu de pe net, ci fiindcă am trecut în real life prin asta.

          • February 15, 2013 at 3:45 PM

            Te cred Mitzo, si in situatia de fata este foarte posibil sa ai dreptate. Cred totusi ca ar trebui sa apreciem minimul de normalitate pe care UE a reusit totusi sa-l bage cu forta in tara asta, chiar daca din interes propriu.

          • 12 Mitzaa Biciclista
            February 15, 2013 at 3:51 PM

            Ah nu, te rog! Nu-mi spune că UE reprezintă vreo normalitate. Nu când în România te obligă să ții șaptezeci de mii de norme care în UE nici măcar nu se aplică.
            Îți dau un singur exemplu: în RO în orice restaurant/fabrică/întreprindere/ce vrei tu trebuie să existe flux tehnologic, adică materia primă intră pe o parte iar produsul finit iese pe alta. În Italia, dacă intri-să zicem că vrei să mănânci o pizza într-unul din frumoasele localuri din Florența-la demisol ai să vezi că din bucătăria înghesuită ai să descinzi în aceeași budă unde la spălător se spală vasele.

          • February 15, 2013 at 4:45 PM

            Nu se pune, Italia a fost tot timpul mai altfel 🙂


M-a strafulgerat o idee

