06
Feb
13

Care e problema ta?

99PROBLEMS

 

Toata lumea are probleme. O gramada de probleme. Si nu ma refer la problemele alea care nu depind de tine, sau, mai exact, care nu tin de tine. Si toata lumea e stresata de problemele alea.

Stiti genul ala de probleme de care nimeni nu vorbeste. Cum ar fi, in cazul meu, ca sunt betivan, ca sunt lenes, ca am pula mica, ca n-am mai avut o prietena de … sa ma uit la ceas… 2 ani, ca n-am facut nimic cu viata mea, ca sunt cam cocosat, si de fapt am impresia ca am si un umar mai sus si unul mai jos, ca am un inceput de burta si ceva moobs (“man boobs” adica), ca fumez si beau de-ampulea si daca as fi in locul meu nu m-as fute cu mine.

Sunt convins ca problemele mele sunt triviale. Sunt convins ca problemele voastre sunt mult mai importante. Si mai sunt convins ca nimeni de pe planeta asta nu mai are probleme alea. Si aici as putea sa numar: chelia, pete pe corp, arsuri (am si eu una dar e sexi, desi nu e pe capul zonei erogene), cicatrici, pula stramba, lipsa de orgasm, tzatze mici/ tatze mari, 6 degete la picior, burta mare, cur mare, cap mare, urechi mari, nas mare/mic, imbecilitate *(* in cazul fericit in care v-ati dat seama ca aveti afectiunea asta, probabil ca n-o aveti), etc.

Acum ca am enumerat toate chestiile astea imi dau seama ca majoritatea tin de sex. Freud n-a fost chiar asa de papagal cum credeam. Dar asta nu conteaza.

Toti psihologii de la televizor iti zic sa-ti accepti problemele, si eu numai psihologi d-astia cunosc. Eu as vrea sa merg mai departe, as vrea sa zic sa spui tuturor problemele tale. Nu la modul “martorii lui Iehova” sa alergi lumea pe strada sa le zici ca ai pula mica sau o alunita mare sub tzatza stanga. Dar daca se iveste discutia sa recunosti. De ce n-ai recunoaste? Din “rusine” probabil, adica ideea ca toti ceilalti sunt mai buni ca tine. Si pe de alta parte ca tu trebuie sa pari mai bun ca ei. Adica o mare laba in cerc. Fiecare o tine p-a celuilalt. Complet lipsit de sens.

Uite cum sta treaba. Problemele tale exista si n-o sa dispara. Cu atat mai mult n-o sa dispara pentru ca faci din asta secretul lui Tutankamon. Problemele pot sa dispara, unele dintre ele daca faci ceva in sensul asta, ignorarea sau ascunsul nu te ajuta cu nimic la asta, din contra, e ca si cum ai vrea sa construiesti o racheta fara sa citesti nici o carte de gen. Altele n-o sa dispara niciodata. Punct. Daca ai mai mult de 20 de ani n-ai nici o scuza sa te amagesti ca-ti cresc tzatzele sau pula, sau IQ-ul, sau parul de pe cur.

Asa ca sa radem cu totii de pula lui Dex si cat de mica e ea! Si ca sa nu ziceti ca ma dau asa mare doar pentru ca sunt anonim promit ca celui/celei care face cea mai nasoala gluma despre cat de mica e pula mea, o sa i-o arat. Ai fac si poster daca vrea, dar unul mic.

36 Responses to “Care e problema ta?”


  1. February 6, 2013 at 10:15 AM

    De ce-aş face bancuri legate de tine? Prefer să-mi văd de problemele mele decât să hăhăi la ale tale.

  2. February 6, 2013 at 10:39 AM

    Dex, ai aici lista tuturor defectelor mele.
    ~ مجرد التفكير تا

    الحب كثيرا التوا لك

    التوا قلبي تا أحبك

    التوا الابتسامات واللطف الخاص بك، والضحك وجهتم

    التوا أيام وليال بلدي تا أحبك

    التوا بلدي القمر وبلدي نجمة

    التوا رمال البحار والصحراء تا الحب إليك

    التوا قلبي تا وقف ضرب

    تا ابدأ مرة أخرى

    Tis مجنون

    أنت “أفكاري كل”

    حزن

    دمعة

    وميض البرق

    التوا “تا جميع” بلدي لي

    Tis أزهار برتقالية

    Tis سحر البحار

    Tis الدعوة للقمر تا لي

    Tis “الأضداد الجانبين” البحار صدق الوفاء

    اشتاق لك حبيب

    Tis مجنونة جداً لك

    الخاص بك عيون براون tis تا الكلام تا لي

    التوا اليد الخاصة بك في يدي

    عقد تا لي

    تحبني

    قبله تا بلدي بعيداً عن الدموع

    تمس التوا قلبي تا إليك

    التوا الرعد اشتبكوا

    الصواعق تومض تا “ينتهي الوقت”

    المطر تا عناق لي ولك

    Tis أشعة الشمس بعد العواصف

    تمس التوا

    التوا، حتى الكثير

    قلبي tis تا أحبك~

    ~ روز نحلة العسل أليس~

  3. February 6, 2013 at 11:41 AM

    Oh Dex, am o mulţime de defecte şi mă enervează că nu sunt în stare să le suprim.
    – leneşă
    – arogantă
    – probleme de interacţiune socială
    – depresivă
    – mă mânii lesne (dar deciziile luate aşa sunt cele mai bune)
    – mă arunc cu capul înainte fără să verific dacă piscina e plină

    Acestea fiind bârnele pe care le car chiar crezi că mai am energie să-ţi monitorizez paiele tale?

  4. 6 Anne
    February 6, 2013 at 3:15 PM

    Fie ca te amuzi pe seama lor, fie ca te rusinezi de ele, faptul ca dai atentie “defectelor” este nociv pentru self-esteem. Zic si io. Ah, si am folosit ghilimele fiindca eu nu cred in calitati si defecte, ci doar in caracteristici, deoarece depinde de punctul de vedere al fiecaruia (ceea ce mie mi se pare incantator poate sa deranjeze pe altul).
    P.S. : Ce inseamna “fumez si beau de-ampulea”?

    • February 6, 2013 at 3:23 PM

      Sunt calitati sau defecte. Acum depinde cine le separa, societatea sau persoana in cauza. Oricum, nu devin probleme decat atunci cand iti pasa de ele. Eu le-am amestecat in post, ca nu vreau sa fac filosofie.
      P.S. Cred ca dea-n’pulea ar fi fost mai corect, gramatica e un mister pt mine. Ideea era ca fumez si beau mai mult decat imi convine mie.

      • 8 Anne
        February 6, 2013 at 3:30 PM

        Daca le separa societatea, atunci sunt relative, in functie de perioada si loc, nu? La fel ca moralitatea, e o chestiune discutabila si care se schimba constant. Daca le separa persoana in cauza, e vorba tot de ceea ce societatea “sugereaza”, si anume promovarea unui anumit tip de individ si blamarea altuia, de ex.
        Si gata, ca nu facem filosofie. 🙂
        P.S. : Nu era vorba de felul in care ai scris, pur si simplu nu intelegeam conceptul, ca si eu beau si fumez, dar n-as spune ca fac asta de-ampulea, ci cu moderatie, talent si maiestrie (ma rog, mai putin cand depasesc doza recomandata de alcool, hihi).

  5. February 6, 2013 at 5:02 PM

    …și-a mai căzut un mit!

  6. February 6, 2013 at 5:07 PM

    Intradevar totul se rezuma la sex si reproducere. Problemele care si le fac oamenii sunt strict legate de interactiunea cu sexul opus. Daca unuia ii e ciuda pe altul ca are mai multi bani (sau are puta mai mare, sau masina mai rapida), nu ii e ciuda din cauza banilor propriu-zisi (sau a putei sau masinii) ci ca acesti bani ii pot aduce acestuia din urma o muiere mai buna. Si la fel si la femei (au tate mici/mari, par lung/scurt etc)

    P.S.1
    Dex are puta mica!
    Hahahaha
    Dex are puta mica!
    Hahahaha
    Dex are puta mica!
    Hahahaha

    P.S.2
    Te cred pe cuvant ca e mica si nu trebuie sa mi-o arati.

    • February 6, 2013 at 5:18 PM

      Asta cu muierea mai buna e discutabil, cred eu. Nu e ca si cum ai putea sa le aliniezi si sa zici: Asta e mai buna! Sunt multe bune. Si altele sunt urate si eu unul tot ma indragostesc de ele. Sau ma indragosteam, in tinerete.
      Dar in rest da, cam multe se rezuma la sex.

  7. February 9, 2013 at 9:17 AM

    Dex,
    Am vrut la inceput sa te necajesc si sa fac o parodie dupa o anecdota mai veche despre flacara de la aragaz, ceva de genul
    -Ce-i mai mica si mai mica decat antena de furnica?
    Rapunsul ar fi fost …
    Dar nu pot sa te necajesc. Vreau doar sa iti reamintesc faptul ca e bine ca ai tot ce-ti trebuie! Marimea nu conteaza!
    Conteaza starea de spirit si trairea unui sentiment. Ca poti sa ai o dotare impresionanta si sa nu iti slujeasca la nimic. Nu te descuraja! Sunt convinsa ca vei gasi o pasarica de furnica la care sa te potrivesti perfect!
    Fee

  8. February 13, 2013 at 6:30 PM

    *de-a-n pulea, in caz ca te intrebai 😛

    Nu pot sa rad de problemele altora, decat foarte rar – dar mereu e scuza ca sufar de un usor, inofensiv si pasiv sadism temporar.
    Dar pot sa rad de ale mele, destul de des. Problema e ca altii nu stiu sa rada de ale mele, fara rautate, zic. Le iau foarte in serios si uneori sunt si deranjati/ofensati si se simt naspa din cauza lor. Uneori.

    De recunoscut, mi le recunosc. Uneori cui nu trebuie.


M-a strafulgerat o idee

