01
Feb
13

Care e treaba cu politia in romania?

Police-stop-G20-protester-001

Am fost victima unui abuz, ma rog,.. semi abuz,… tentativa de abuz,… jalnica tentativa de abuz, a politiei Romane! Am fost acuzat ca am consumat alcool in spatiul public din cauza ca stateam fix langa doua beri!

Ma rog, cred ca n-am fost acuzat, sau sper ca n-am fost acuzat. Adica n-am fost acuzat, dar cu politia romana nu stii niciodata.

Am realizat ca n-am mai urmarit de atata vreme legile din Romania ca n-am nici cea mai vaga idee care sunt alea. Le-am urmarit pe alea din SUA si UE, pe principiul ca, la un moment dat, o sa ni le bage cu forta in cur oricum. Adica am taiat un intermediar, cum ar veni, si anume cantaretii de manele care ne dau noua legile pe care le impun altii.

La noi exista legea aia ca n-ai voie sa fi legitimat fara sa fi suspect? Sau suntem ca in Germania Nazista/ Germania Comunista cu “Papieren bitte!/Actele la control!”. Aud ca cuvintele astea le provoaca greata multor cetateni civilizati, dar la noi sunt la ordinea zilei.

Cum ziceam, am fost acuzat ca as consuma bauturi alcoolice in spatiul public. Si pe langa au cerut sa ma legitimez.

Se pare ca politia romana se bazeaza foarte mult pe sinceritatea proverbiala a mincinosului roman, lucru care cu mine evident ca n-a functionat! O fatuca foarte devotata, pe care as vrea sa o anunt pe calea asta ca, daca tot mi-a luat adresa, e pacata sa nu ma viziteze, tot insista ca eu beau. Eu i-am zis ca nu sunt berile mele, si a recunoscut ca nu m-a vazut cu berea in bot, lucru rar de altfel in sinea lui.

Una peste alta eu mi-am aparat dreptul de a nu fi hartuit, decat in particular, daca el exista, iar ea a recunoscut ca n-are nici o dovada. Asta dupa ce m-a amenintat ca-mi face un test cu etilotestul, sau alt accesoriu sexual de care n-am auzit. A fost surprinsa cand i-am explicat ca ala e doar pentru aia cu carnet, dar ca nu e o problema sa o car pe brate acasa.

Si aici a intervenit colegul ei, un om de altfel foarte amabil, fix genul pe care l-as concedia eu in fiecare zi de dictatura personala. Cica: “Sunt convins ca o sa ne mai vedem noi in situatia asta, si atunci o sa va amendez!”. Eu zic: “Iar eu sunt convins ca n-o sa ne mai vedem niciodata! Ghinion, stiu ca ma iubesti!” Asta dupa ce ne sfatuise sa bem mai ascuns, de parca noi chiar beam!!!

Ma rog, piesa de rezistenta e minunata lege a “Vizei de flotant”, sau cum masa se cheama. De pare ca oricat de cetatean european ai fi, atata timp cat stai in Romania trebuie sa ai viza de flotant. Daca stai in Berlin nu e problema. Viena? Budapesta? Praga? Puuula, nimic nu se compara cu Bucurestiul! La noi iti trebuie viza vere, sa nu vina toti americanii sa ne futa femeile si sa profite de gratuitatile excesive oferite de statul roman! Eu cum sunt de 10 ani in vizita se pare ca n-am probleme, dar ma gandesc la aia care nu sunt in vizita saracii. Am fost informat ca o sa fiu vizitat la usa apartamentului ca sa-mi iau amenda. Mi-a fost mila sa-l informez ca nu sunt obligat nici sa-i deschid usa, nici sa ma legitimez.

3 Responses to “Care e treaba cu politia in romania?”


  1. February 13, 2013 at 5:48 PM

    Adevarul e ca nu stiu cum ti-ai permis tu sa te pozitionezi asa lejer in preajma berilor.
    Iar viza aia de flotant e o chestie incredibil de jenanta. Fara ea oricum nici nu existi cu adevarat.


M-a strafulgerat o idee

