15
Jan
13

Centru vechi

He, he, he! Cica e un proiect de lege ca sa se inchida terasele din Centrul Vechi la ora 22, respectiv 24, pentru alea din Centrul Vechi. Evident proprietarii de terase si bombe nu sunt de acord. Stati sa citez cateva argumente foarte inteligente:

În această zonă nu sunt foarte mulţi locuitori pe care să îi deranjeze terasele, doar vreo 20 de familii

Dar să închizi terasele la ora 22 în Centrul Istoric, care se află în plină dezvoltare, înseamnă să-i opreşti  de fapt din dezvoltare.

După ce ne-am chinuit atâţia ani să facem Centrul Vechi cunoscut, acum îl închidem la ora 22:00, ca pe timpul lui Ceauşescu.

E ca pe timpul lui Ceausescu!!! Ete pula, e ca pe timpul lui MAO!!! E ca pe timpul lui Shenepsut!!! E dictatura vere!

Si mai e in lege ceva ca trebuie sa fie loc pentru pompieri sau salvare. Eu asta nu inteleg, e loc destul pentru pompieri si salvare deja, nu e nevoie de o lege pentru asta. Legea care trebuie data e ca pompierii si salvarea pot sa calce orice imbecil care sta in drum. Asta e singura chestie. Nici nu poti sa zici ca e lege, e un amendament ceva, pot sa o lipeasca de legea aia cu adunatul rahatului de caine de pe jos, aia ca n-ai voie sa stropesti pietonii cu noroi, sau aia cu parcarea interzisa pe trotuar sau pe strada.

Ma amuza si argumentele. De exemplu asta cu 20 de familii e tare. Adica eu daca imi fac un palat in camp, unde ma ascund cu familia de oligofreni, si suntem doar o familie sa zicem, pulica pe care l-am citat poate sa vina sa-si faca concert langa casa mea, nu? Adica pula, e doar o familie, daca melteanul vrea sa bea pana dimineata cine sunt eu si familia mea sa ne ofuscam d-ampulea?

Acum nu zic ca Centrul Vechi nu e bun, adica e bun. E un cacat, dar un cacat bun. A fost un cacat tot timpul, si eu stiu, ca am multe amintiri lipsa din zona aia. Cu toate amintirile alea lipsa tot nu pot sa uit cat de jegos a fost, si cat de jegos e inca. Spre exemplu nu inteleg de ce nu se face din barul Harley (fost Mes Amis) un obiectiv turistic de talie internationala: “Barul cu veceul stricat de 3 ani!”. S-ar calca nemtii in picioare, pe bune.

Acum s-a modernizat, cum zice alt pulica de patron, au venit ei cu investitia si au facut Centrul Vechi celebru. Acum sa fiu sincer nu stiu cum de a devenit celebru, stiu doar ca la un moment dat am inceput sa vad tzatze, si pe femei, si oameni cu gel in par, care nu adormisera la pisoar. Si apoi a veniti civilizatia: shaormeriile si barurile unde se asculta Skrylex. Inclin sa cred ca a fost doar o intamplare, destul de nefericita. Acum, daca acesti minunati oameni de afaceri, ar reusi sa construiasca si mai mult de un veceu la 20 de mese, care e la barul de vizavi, si sa darame sau sa spele ruinele din jur, da, atunci da, as vrea sa salvez si eu Centrul Vechi.

Cum ziceam, Centrul Vechi era un cacat, si era frecventat de oameni care iubeau cacatul asta. Niste boemi, sau roakeri, sau cum le-o mai zice azi, hipsteri probabil. Erau trei cluburi mari si late, 2 terase si aia era. Rocareala peste tot, femei naspa si barbati beti, o combinatie care a functionat de minune, pentru Anglia de exemplu. Apoi cand au crescut chiriile pe Dorobanti, sau au aflat “investitorii” ca e mai bine acilea, au aparut toti cu cururile lor parfumate, cu ciocurile lor care n-au vazut voma niciodata si cu camasile apretate sa ii invete pe bastinasi cum e Centrul Vechi.

Acum orice garsoniera e Lounge, sau Exquisit Club, sau Irish Pub, sau Mongolian Horse Fucker Special Club For Hairy Men. Nu mai vorbesc de concentratia de basini. Nu stiu cum stau ruinele alea in picioare! Probabil ca le sprijina astia de la cele 20 de shaormerii cu tepele alea pe care se pune carnea. Sau le maseaza fetele de la saloanele de masaj sa stea drepte.

Una peste alta e bine, e obiectiv turistic, nu pot sa zic decat: Bravo! Ce conteaza ca toate cladirile ai buline, ca stai 2 ore la coada sa te pisi cand tu ai venit sa bei si sa futi? Si aici ma refer la englezi, ca astia autohtoni puteau sa bea tuica, acasa, sa-si bata nevestele si sa-si futa vecinele, in mod traditional.

Dar, ca sa revin la subiect, sa nu-mi zica mie niste labe care au inchiriat 20 de metrii patrati pentru vinaria lor de fitze ca ei stiu ce e ala Centrul Vechi!!! Centrul Vechi e pentru rockeri si naspete, asa a fost tot timpul si asa trebuie sa ramana!!!! Satana mi-e martor ca am dreptate! Si cand umblam eu in blugi largi printre sus numitii rockeri si naspete n-am gasit nici o terasa deschisa la ora 10 ca sa pot sa-mi beau un Fresh de Portocale, sau un Phrape, sau un Chardonais din 74, la temperatura camerei!!! Si nici un DJ nu voia sa bage MC Hammer!

Iar daca eu n-am avut, nici voi nu trebuie sa aveti!!! Ce urmeaza? Sa pleci din Centrul Vechi cu o femeie care chiar sa nu te sperie de dimineata??? Sacre bleu!

6 Responses to “Centru vechi”


  1. January 15, 2013 at 8:28 AM

    fix prin Harley mă duc eu, am fost şi pe vremea Mes Amis-ului 🙂

  2. 5 kenny
    January 17, 2013 at 7:54 AM

    melodia asta e facuta pentru tine


M-a strafulgerat o idee

