05
Jan
13

Stiu cum sa salvam animalele

Cunoasteti cu totii problema cu animalele care dispar pe zi ce trece. Si nu vorbim de alea care dispar, pe buna dreptate in stomacuri, ca alea nu sunt pe cale de disparitie, si nici n-o sa fie vreoadata. Daca nu urasti animalele, sau daca nu ti-a mancat tigrul papusa gonflabila, iti dai seama ca animalele astea ar trebui salvate, macar asa ca sa avem idee si peste un secol daca ursii se caca in padure.

Solutia e simpla, nu stiu cum de nu mi-am dat seama pana acum: Ne trebuie mai multe curve batrane! Stiu, pare un pic neintuitiv, dar asta doar din cauza ca in timp ce numarul de animale salbatice scade vertiginos, numarul de curve creste la fel de repede. Dar nu e asa, curvele batrane sunt salvarea animalelor salbatice. Uitati-va la Brigitte Bardot:

Brigitte_Bardot-VintageCelebs-com-00003

 

Evident, cand arata asa, adica la 1834, Brigitte, draga de ea, era ocupata cu actoria, sau mai exact cu umblatul in tatzele goale pe ecran. Nu stiu exact daca si-a aratat si cuibul de cuci, pe ecran, ca eram prea mic si nu faceam diferenta intre un cuib de cuci si testoasele de galapagos. Dar cum a ajuns o hoasca batrana, a inceput sa se intrebe care e scopul ei in viata, in afara de cobai uman pentru silicoane.

Si uite asa a salvat ea cainii bagabonti din Bucuresti, lucru pentru care, in ciuda varstei, inca ii mai dau cate o muie, aproximativ, in fiecare zi. Varsta ei, nu varsta mea.

Una peste alta, curentul a prins, si se pare ca si Pamela Anderson, febletea mea din perioada contemporana si Univers, se ocupa fix de aceeasi chestie. Este evident ca acest lucru functioneaza, altfel doua persoane inteligente ca ele nu s-ar ocupa de lucrul asta.

Cum ziceam, e bine, e ceea ce ne trebuie, planeta este mult mai fericita din cauza efortului pe care il depun fetele astea. Nu pot insa sa nu ma gandesc, ca la o varsta mai frageda ar fi avut un impact mult mai mare. Spre exemplu, e cunoscut ca ursii panda au probleme cu sexul, si eu am probleme cu sexul. Dar eu daca ma uit la un film cu Pamela Anderson din tinerete, imi trec problemele cu sexul, si, prin deductie, si la ursii panda le trec problemele cu sexul.

Mai exact ce avem nevoie aici, e o masina de calatorit in timp. Mergem in viitor si vedem ce parasute batrane o sa vrea sa salveze animalele. Si, dupa ce aflam asta, ne intoaarcem in prezent si le convingem sa se futa cu ursii panda, sau cu mine, sau cu amandoi, si asa salvam doua specii pe cale de disparitie, ursii panda si blogerii inteligenti si amuzanti.

5 Responses to “Stiu cum sa salvam animalele”


  1. January 5, 2013 at 3:32 AM

    Cred ca sunt si personalitati de-astea in floarea varstei care au astfel de preocupari acum, nu (doar) in viitor. Trimite-le scrisori, poate unele vor fi induiosate de situatia ursilor panda 😛 De situatia ta, nu stiu. Am observat eu un tipar la unii iubitori de animale – ii doare in cot de oameni (care sunt mai prejos decat animalele).
    Poate daca ai fi mai animal, ar functiona ideea.

  2. January 5, 2013 at 10:31 AM

    Stralucitorule, inteligentule si amuzantule, articolul tau imi aminteste de urmatorul dialog:
    Dupa o vizita in cuib, el intreaba:
    a)
    -A fost bine?
    Ea:
    -Da, acum sa schimbam asternutul!

    b)
    El:
    -A fost bine?
    Ea:
    -Daca pentru tine a fost bine, a fost bine si pentru mine!
    La multi ani!


M-a strafulgerat o idee

