01
Jan
13

Pula multi ani!

E 4:00, Revelionul continua! Sa mi-o suga taximetristul care mi-a dat sperante ca toata lumea doarme. Se pare ca in blocul meu de cadavre umblatoare si poponari revelionul nu s-a terminat.

In 2013 ii urez o mare muie celui care a inventat subwooferul, probabil vreun evreu care a luat si premiul nobel pentru asta. Sa ma scuze ca-i dau muie fara sa fiu circumcis. Cea mai de cacat inventie din ultimii 2500 de ani, un rahat care face doar bum, si nu poti sa te uiti la un cacat de film ca nu auzi ce zic aia, si cand derapeaza vreo masina iti da sangele pe nas.

Acum ce sa fac? Imi beau wiskiul traditional si ma gandesc daca sa ma duc in trening si maieu, ca un baiat de cartier, la petrecerea de poponari. Ca de dormit nu prea se pune problema. Macar au bagat Coco Jambo, semn ca nu sunt doar poponari ,ci si gay.

Normal ca n-o sa fac asta, o sa fac ce ar face orice om normal si o sa le dau foc la usa. Sa ma ierte sfanta Walpurgia daca o lua foc si ceva poponari, sa se descurca Sf. Petru cu ei. Parerea mea.

In incheiere va doresc la toti un an nou, fara nici o semnificatie, ales arbitrar ca inceput de chestii care n-o sa se intample sau schimbe. Dovada ca unii inca mai asculta Coco Jambo.

7 Responses to “Pula multi ani!”


  1. 1 mg
    January 1, 2013 at 2:46 PM

    Mi-ai luat vorba din gura… Io ne avand pula, permite-mi (la tine, aici pe blog), sa-mi bag picioarele in tot si in toate, dar mai ales in betia vecinilor…
    A, si sa nu omit:: MUIE REVELION, cu cine l-a inventat, (probabil tot un ovreu), cu atatea bombe, numite artificii, petarde si cum pula ta s-or mai numi…Sper sa se fi terminat dracului revelionul…Aoleu, urmeaza Vasile Sfantu’…Ma duc sa mai iau un calmant!

  2. January 1, 2013 at 3:10 PM

    Decs, dacă ai început anul futut în cur de gheii de la tine din bloc serios că mă supăr!

  3. January 1, 2013 at 4:33 PM

    Pentru ca e misto sa ma laud: noii mei vecini au dormit de la 1 incolo 😛 As zice sa te resemnezi cu ai tai si, poate in timp, vei ajunge sa ii iubesti. Presimt ca noul an are potential in acest sens.


M-a strafulgerat o idee

