29
Dec
12

Biserica + Curcubeu = Love

La data de 24 Decembrie 2012 va veni preotul paroh Sexy Motherfucker sa ii pupati crucea. Imbracati-va comod.

Biserica Sfintii Baieti de la Cor

gaaaaaay

Se pare ca niste baieti de baieti, si niste baieti de fete, au facut un calendar un pic cam foarte gay cu preoti, care se presupune ca sunt Romani, zice Hotnews, citand Huffington Post. Inca nu stiu ce crede Isus despre lucrul acesta, ca nu prea mai vorbeste cu mine de cand m-am imbatat si am borat pe Biblie. Nu stiu ce zice nici Patriarhia Romana, dar banuiesc ca o sa aflam dupa ce termina de colectat taxa de protectie divina pe imobiliare. Va intrebati probabil de ce o fi tocmai preoti romani, cand in Romania nu exista gay? Probabil din cauza ca nimeni n-a auzit de Romania, sau, daca a auzit, stie ca toata lumea o sa declare ca e mana lui Basescu aici.

In alta ordine de idei, orasul Sankt Petersburg, denumit asa dupa celebra marca de vodka, a denumit o statie de Metrou: “Bucuresti”.

Bucuresti - Centrul Vechi

Urmeaza statia de metrou Bucuresti, cu peronul pe partea dreapta. Atentie cad caramizi! Nu hraniti cainii!

Va dati seama ce inseamna asta? Bineinteles ca va dati! Rusii au recunoscut intr-un final superioritatea intelectuala a poporului roman! E doar o chestiune de timp pana vor veni cu coada intre picioare sa se imprieteneasca cu noi. Cel putin asta am inteles eu din comentariile de la articol. Reporterii nostrii de investigatii, au aflat din surse confidentiale, ca vor urma si alte statii cu denumiri romanesti, si anume statiile “Soldati intoarceti armele!”, “MIG-ul fara kerosen”, “El e Costi din Madrid, by Nicolae Gutza” si “Statia Poporului – Dan Diaconescu”.

In incheiere nu pot decat sa-mi exprim multumirea, si mandria, ca poporul roman si tarisoara noastra mica, dar misto, au inceput sa primeasca recunoasterea internationala pe care o merita. Ia d-aci bai Nadia!!!

6 Responses to “Biserica + Curcubeu = Love”


  1. December 30, 2012 at 2:31 AM

    Ce bine ca te am pe tine sa-mi traduci stirile, asa, pe intelesul meu.
    Imbecilii de la tv reusesc maxim sa ma faca sa privesc in gol :))

    E foarte sexi preotul ala.

  2. 4 mg
    December 30, 2012 at 1:03 PM

    După ce m-ai dezinformat şi m-ai făcut de m-am spălat pe dinţi non stop, în speranţa venirii apocalipsei, fie şi cu amânare, acum mă dezinformezi şi cu privire la staţiile metroului rusesc. Deci să ştii că staţia Bucureşti, are peronul pe partea centru-stânga, da? Am fost eu acolo şi am văzut. Iar ruşii de vor veni, bineînţeles, cu intenţii prieteneşti, să ne ceară şi de neveste…
    Cât despre preot, l-am ratat. Puteai să mă anunţi mai din timp.

    • December 30, 2012 at 3:06 PM

      Cate mofturi. Centru-dreapta, stanga, babord, tribord ce conteaza, esti in Romania, nu cobori pe unde trebuie, cobori pe unde e mai aproape. Acum o sa-mi zici ca tu treci pe verde, nu parchezi pe iarba sau langa zebra, si nu dai muzica tare cand faci petreceri.

  3. 6 mg
    December 30, 2012 at 5:06 PM

    Care, unde, în ce fel? Nici măcar nu ştiu care-i babordul şi care-i tribordul, să aflu şi eu din cotro bate vântul. De parcat, n-am ce să parchez şi musai să trec pe verde, (?) ce, vrei să dee o maşină peste mine?
    De coborât, cobor pe unde dă Domnu’, petreceri nu fac, dar cu muzica… mda, recunosc…


M-a strafulgerat o idee

