18
Dec
12

Sexul la femei

Citeam aseara o nuvela SF cu trei oameni trimisi sa analizeze o gaura neagra, doi barbati si o femeie. Nuvela e scrisa de o femeie, de asta m-am prins imediat, din cauza ca exista femei in spatiu, si nu sunt bucatarese sau masini de spalat. In orice caz cei doi barbati sunt niste oameni de stiinta geniali, iar femeia e capitanul navei. Treaba cu capitanitul este insa un “part-time job”, rolul ei principal e sa pastreze armonia pe nava spatiala, in modul clasic abordat de femei de mii de ani, prin sex cu toata lumea si intrebari stupide.

Si aici ajung la subiectul postului, care e treaba asta cu femeile si sexul, de ce au femeile impresia ca sexul e ceva extraordinar, cand e efectuat de ele? Abordarea asta diferita fata de sex la barbati si femei e destul de evidenta. La barbati sexul e ceva mecanic si violent, daca ai arma mare si tare, si esti puternic, si nu obosesti, femeia te va privi ca un zeu. O abordare extrem de simplista e drept, si cam prosteasca e drept, dar exista scuza ca asta e abordarea standard a barbatilor cam la orice, e doar o proiectie a fortei, a penisului, si a dorintei ca toate lucrurile sa fie simple.

Pentru femei in schimb sexul e un fel de magie neagra, fiecare are impresia ca detine tainele ascunse de a face orice barbat sa inebuneasca. Sexul la femei e o chestie subtila si inexplicabila, nu e fizica si logica ca la barbati (mare = bun, tare = bun), e un secret pe care fiecare femeie in particular crede ca l-a descoperit singura, in timp ce-si facea unghiile, iar suratele ei n-au nici o sansa sa o egaleze.

Acum nu zic ca o fantezie e mai buna decat cealalta. Barbatii cred ca sunt cei mai dotati, femeile cred ca au niste tehnici unice, fiecare cu ale lui. Ce nu-mi place e ca, daca la barbati sexul e o chestie adiacenta, pe langa masini, fotbal, bautura si celelalte pasiuni, femeile par ca au pariat totul pe cartea asta. Nu poti citi o carte scrisa de o femeie fara sa dai de 24 de capitole despre sex, si chestii anexe, dragoste, romantism, etc.

E oarecum normal in societatea asta zic eu, sau mai degraba era normal in aia trecuta. Adica daca ai fost legat de maini si de picioare, la ochi si la urechi, iar singurul lucru pe care puteai sa-l faci era sexul, imi inchipui ca, pentru sanatatea ta mintala, ai ales sa ii dai o importanta deosebita. Altfel te-ai fi simtit inutila si asuprita, ceea ce nu face bine la ulcer. Cand vine barbatul beat acasa si-ti da doua palme peste ochi, ca sigur ai facut tu ceva, incepi sa te crezi Wonder Woman daca il convingi sa-ti dea bani de perdele noi, dupa o partida de sex. Evident daca magia functiona cu adevarat nu ti-ai fi luat palmele peste ochi.

Mi se pare ca atitudinea asta de accesoriu, care vrea sa se dea important, e promovata de o gramada de femei in ziua de azi. Ca scriitoarea din nuvela de la inceput, arata o acceptare dezinvolta a prostiei si inutilitatii, si o disociere de realitate prin iluzia ca ea poate manipula subtil barbatii, si ca asta e super-puterea unei femei. Mi se pare ca, in loc sa-ti schimbi conditia, incepi sa crezi ca ceea ce esti fortata sa faci e de fapt ceea ce faci cel mai bine si ceea ce vrei sa faci. Ca emanciparea aia sexuala. “Heeeei, vreau sa fac sex cu cine vreau eu, cand vreau eu si fara obligatii!” Pai, pana mea, asta e scopul in viata a miliarde de barbati, cred ca au inceput sa se duca la biserica cand s-a inventat feminismul.

Va intrebati probabil ce a gasit echipajul de pe nava spatiala in gaura neagra? Sa mor daca stiu, nuvelele SF din ziua de azi sunt niste rahaturi pretentioase care nu zic nimic de fapt. N-am inteles o boaba din ea, d-aia m-am apucat sa despic sexul in patru in timp ce o citeam.

18 Responses to “Sexul la femei”


  1. 1 Mitzaa Biciclista
    December 18, 2012 at 12:54 PM

    Dacă tot despicai sexul în patru în timp ce citeai, sper că ai putut să-l montezi la loc după ce ai terminat de lecturat. Nu de alta, dar cine știe când îți va mai fii util 😳

  2. December 18, 2012 at 6:09 PM

    Sa nu exageram, n-au pariat totul pe cartea asta, mai e si gatitul (ca, nu-i asa? dragostea trece prin stomac). Dar ia nu mai citi Jane Austen si 50 shades of grey sau cine stie ce carti din colectia Chic mai apar :))

    Si zici ca e o iluzie asta cu manipularea barbatilor facand apel la erotism? Nu vreau sa fiu rautacioasa, dar specimenele mai involuate din randul barbatilor (si nu numai) sunt destul de conditionate de anumite impulsuri si instincte. Iar la animalute (de orice gen/sex), conditionarea si dresajul functioneaza binisor.

    • December 18, 2012 at 11:49 PM

      N-am zis ca nu functioneaza conditionarea prin sex. Functioneaza, nu e nimic de zis. Dar la fel de bine functioneaza si tortura. Si frauda functioneaza. Si minciunile de orice fel. Si eu, ca barbat, daca am inclinatia pot face un om, care are incredere in mine, sa faca ce vreau eu.

      • December 19, 2012 at 12:17 AM

        Te cred ca poti, nici nu ma mai contrazic cu tine veci 😛
        Cel putin nu pe subiectul asta, ca nu vorbesc despre sex cu prietenele mele femei si nu stiu cum se raporteaza ele la asta.

        Confirm insa chestia asta, fie ca e referitor la sex, fie ca e orice altceva: ,,e un secret pe care fiecare femeie in particular crede ca l-a descoperit singura, in timp ce-si facea unghiile, iar suratele ei n-au nici o sansa sa o egaleze.”
        Am avut timp sa observ atitudinea asta la femei, intr-un colectiv maricel (pot sa il si consider esantion, daca am chef) :))

        • December 19, 2012 at 12:55 AM

          Daca cumva un element al esantionului da semne ca ar fi rezolvat cu adevarat ecuatia ti-as fi recunoscator daca ai indruma-o spre mine. Ar aduce un aport inestimabil la cercetarea mea pentru partea a 2-a a acestui post. Comunitatea stiintifica internationala iti va multumi cu siguranta, la fel si eu, si elementul, si cei sapte copii.

  3. December 18, 2012 at 7:59 PM

    Sexul la femei poate fi despicat cel mult în două, nicidecum în patru. C-așa e construită muierea fizicește vorbind. 😛

  4. 16 romkenny
    December 19, 2012 at 11:14 AM

    “tu in mod clar ai potential”

    si pentru ca sint hater, iti reamintesc ca tipa avea dreptul sa’i si omoare. As captain 😉

    • December 19, 2012 at 12:07 PM

      Cine are “dreptul” sa omoare pe cine, in spatiu, nu prea conteaza. Ma indoiesc ca era vreo sectie de politie ascunsa pe aproape, dupa vreun asteroid. Inca o victorie a feminismului as spune.


M-a strafulgerat o idee

