13
Dec
12

Cine m-a facut prost?

Astia m-au facut prost. Mi-am testat inteligenta cu “Numerical Reasoning Test”, pentru un interviu, si am ajuns la concluzia ca sunt batut in cap. Cred ca am adunat o medie de vreo 30% din 10 incercari. Ce-i drept prima data am avut ceva dificultati cu inmultirea, nu mai tineam minte unde se scriu rezultatele alea intermediare, asa ca m-am uitat pe net la o lectie e clasa a 4-a.

Eu banuiesc ca oamenii imi citesc blogul si au vrut sa-si bata joc de mine. 18 intrebari in 25 de minute! La multe nici n-am apucat sa citesc bine enuntul.

Vi-l dau si voua, mai ales pentru cei mai masochisti dintre voi, ca e pacat, unui om ii poate lua o viata sa-si dea seama ca e prost, iar baietii astia te conving in 25 de minute, pe gratis.

5 Responses to “Cine m-a facut prost?”


  1. December 17, 2012 at 11:50 PM

    Am accesat pe-acolo, dar eram curioasa cum stau cu motivatia (de parca n-as stii), nu cat sunt de proasta. Dar m-am lamurit de ambele chestii in momentul in care m-am logat si nu mi-am gasit raportul pt testul pe motivatie, pe care tocmai il completasem. Poate era o idee buna sa ma loghez inainte si apoi sa stau 20 de min sa raspund la intrebari 😛 Mi-a pierit instant interesul pentru restul testelor.


M-a strafulgerat o idee

