11
Dec
12

Obositoare viata de somer

N-am mai scris de mult, probabil credeti ca am candidat la parlament. Da de unde! Nu ca n-as fi bun, ca as fi bun, dar n-as avea nici un succes, ca eu nu sug pula ca sa ma ridic in sus (asta si pentru ca n-am invatat la fizica de vreo forta provenita din supt), si nici nu ma conversez cu imbecili inculti. As putea sa babardesc babele din cateva sate ca sa ajung primar de comuna, dar cam atat, mai mult nu ma duce.

Ce-am facut totusi? Probabil ca va intrebati. Ce zic, probabil ca iesiti seara la bere si vorbiti numai despre ce oi mai face eu. Si nevestele cred ca v-au zis: “Auzi ba, tu-ti faci datoria de sot aici, sau vrei as vorbim despre ce o mai face Dex toata jumatatea de ora pana vine copilul de la gradinita? Tu-ti pe mata!”

Fac box si programare, si rarele interviuri. Acum nu stiu daca e de la box, sau de la senilitate, dar am impresia ca am inceput sa gresesc tastele cam des, asa ca daca vedeti chestii mai neinteligibile decat de obicei inseamna ca am dat pe langa.

Programez la jocul meu. Sunt foarte optimist, cred ca in inca 2-3 ani o sa reusesc sa fac un demo. Probabil va intrebati de ce m-as angrena la asa munca fara scop, stiindu-ma un baiat inteligent care nu face nimic fara scop? Ete d-aia, pentru ca sunt ciumeg si am suflet de artist. Le-am trimis la niste labagii cod din jocul meu, ca au avut pretentia sa vada cod scris de mine, de parca eu sunt vreun poet care recita cod la betie. Cica “n-au fost foarte entuziasmati”. Auzi, niste labe corporatiste care n-au facut nimic in viata lor, au pretentia ca pot sa-mi de-a mie note la joc. Hai sictir, macar eu am facut ceva care se vede. In fiecare zi mai fac ceva, mai invat ceva, mai adaug cate o chestie, si la sfarsitul zilei zic: “Asta e cea mai misto ciuma care s-a inventat in vreun joc!”. Dar ce sa inteleaga labele corporatiste!? N-are paradigme, arhitectura, agilitate, UML, nu e bun! O sa imi pun reminder cand o sa le ajung coleg sa ii invat cat de imbecili sunt, doar asa, ca sa ajut si eu niste labe sa-si recunoasca limitarile.

La un capitol am realizat ca sunt foarte, foarte in urma, chiar si pentru standardele mele: femeile. Stateam intr-o seara, inainte sa ma ia somnul, si ma gandeam, sa-mi bag picioarele n-ar trebui sa ma gandesc si eu, macar, la femei? Adica de obicei ma mai apuca asa, ma mai gandeam sa agat ceva, una alta. Acum am uitat complet. Sa-mi pun un reminder sa ma uit daca mai am oua, data viitoare cand beau mai mult de 3 beri. Probabil ca nu. Asta e, macar o sa ma misc mult mai rapid in ring, fara grija ca o sa-mi storcesc viitorul.

Una peste alta muncesc cam mult in ultima vreme, sunt surmenat. Era sa lesin de vreo doua ori la antrenament si vedeam niste dungi fluorescente. D-alea am mai vazut, cand ma ridicam prea repede din pat, cica e de la tensiune. Dar nu e problema, s-au ieftinit vitaminele mele preferate: “Eurovita Multiminerale cu Ceai Verde”. Acum am stiu ce sa cer la farmacie: “Eurovita!” Imi da unele de 30 de lei. “D-alea ieftine si bune cu ceai verde n-aveti?” “Avem!” Ma uit si eu pe prospect, ca m-a facut mama curios. Astea ieftine aveau cantitate dubla de vitamine fata de alea scumpe. Ai zic fetei: “Pula mea, eu nu inteleg de ce sunt astea mai scumpe!?”. Zice: “Pai cum nu intelegi, citesti pe prospect, da-ncoa!”… “Da ai dreptate, nush care e treaba! Dar sa stii ca astea sunt de slabit. Vrei sa slabesti?” “Da in pizda matii, d-aia iau de un an si am slabit 50 de grame. In inca 50 de ani ma intorc in pula mea in timp de la ele.”

Cam asta e. Hokus pocus mi-am facut datoria de bloger. Retineti aia cu ciuma, daca nu o sa apara jocul si o sa ia toata lumea ciuma de curiozitate mare minune!

5 Responses to “Obositoare viata de somer”


  1. 1 romkenny
    December 12, 2012 at 9:51 AM

    adevaru e ca la corporatii sint paradigme la greu 😦
    din pacate nu de genu potrivit

  2. December 17, 2012 at 2:13 PM

    Io obosec groaznic cand dorm. Sa ma las?

  3. January 17, 2013 at 12:54 PM

    EU, cand votez, NU VOTEZ SA-I FAC PE UNII STAPANI. Ca ei sa faca ce le trece prin cap, ce le trece prin dorinte si sa isi faca ei toate poftele, necontrolat. Eu votez ca niste oameni sa imi mai faca si mie poftele. Pofta de a trai normal, decent. Pofta de a avea justitie. Pofta de a nu simti teama daca cumva am de-a face cu justita. Pofta de a=i vedea pe infractori la inchisoare. Pofta de a avea stabilitate… Am si eu poftele mele. Si de asta votez. Cine crede ca a primit VOTUL MEU, ca sa isi faca doar lui poftele, si-o ia in barba. Pentru asta, MA DUC DISEARA LA PROTEST! Si sper sa nu fie chiar asa “pasnic”. Ca de vorba buna, se pare ca nu mai stie nimeni!


M-a strafulgerat o idee

