10
Dec
12

Victorie Ponta

Se pare ca a castigat Ponta. Cineva acolo sus se amuza probabil copios. Am zis acum vreo 5 ani ca daca iese Ponta presedinte plec din tara, si uite cum acum, dupa 6 luni de cautari fara succes, stau si ma gandesc daca o sa apuc sa plec inainte sa se duca totul pe pula. Sau poate e destinul meu sa devin un alt frustrat in tara asta complet imbecila.

Evident, nu e nimic surprinzator in asta. Nici nu stiu ce speram in loc de Ponta. Nu speram nimic, dar tot e trist.

Macar ma bucur ca o sa dispara toti basistii. Nu ei ca oameni, ci conceptul ca atare. Si o sa se incheie unul dintre cele mai penibile curente de gandire din tara asta, nu ca ar fi existat vreodata multa gandire. Sunt foarte curios spre cine o sa-si mai indrepte atentia votantii USL acum ca sunt majoritari. Pe cine o sa mai dea vina pentru rahatul prin care o sa treaca?

Poate ne apucam de razboaie ca americanii.

Oricum, eu imi fac probleme d-astea complicate. In juma de an toti imbecilii care au votat USL o sa jure ca ei au fost contra USL de cand erau mici. Sau poate cine stie, in spatele lu’ “Basescu e de vina!”, o fi vreo strategie economica de mare finete. Cel mai probabil strategia va fi revenirea la vechile spagi si furturi, si toti taximetristii o sa fie veseli ca pot manca o paine fara sa dea drumul la aparat.

Macar Iliescu a apucat sa prinda momentul asta. Acum mai mult ca sigur o sa ajunga un conducator iubit in cartile de istorie.

 

5 Responses to “Victorie Ponta”


  1. 1 mg
    December 11, 2012 at 3:04 PM

    Dracu m-a pus să mă-ntorc de pe unde umblai?! Tot ăla cred că şi-a băgat coada, dar mai ales copitele, peste tot…TRIST!

  2. December 11, 2012 at 9:50 PM

    Eu m-am distrat ca a luat bataie PDLu (de fapt oamenii lui). Probabil o sa platesc prea scump distractia asta dar macar s-a meritat.


M-a strafulgerat o idee

