27
Nov
12

Cu dintii la psihiatru

Am fost binecuvantat de natura cu niste dinti minunati, care in timp se transforma pe rand in metal, sau portelan, sau acrilic, sau ceramica, sau ce mai inventeaza stomatologia moderna. Prin urmare am reusit performanta de a sta prin cabinete dentare mai mult decat majoritatea dentistilor de cartier. Macar m-am obisnuit, nu mi-e frica, nu ma doare, nu vreau anestezie (ca sa stiu cand imi da imbecilul cu freza in alti dinti), as vrea o cafea si o tigare, dar nu se poate.

Acum e din nou perioada de plombat, schimbat, imbracat fildesi, numai ca, ne mai fiind sponsorizat de corporatie, trebuie sa-mi aleg eu un dentist. La mine in zona sunt patru cabinete dentare, pe care le-am gasit pana acum, la vreo 5 blocuri. Asa ca bineinteles am incercat sa le iau pe toate la rand.

Cabinetul 1: Am fost o data ca ma durea o gingie. M-a reparat, cat de cat, o tanti de vreo 100 de ani de practica. Nu vreau sa fiu un porc discriminatoriu, dar mi-era cam frica sa nu moara cu freza la mine in gura. Pe de alta parte, atata experienta e greu de egalat. Nu m-am decis ce sa fac, asa ca am zis sa mai incerc si alta varianta.

Cabinetul 2: Am sunat la interfon, am sunat la telefon, nu mi-a raspuns nimeni. E bine sau rau? Pe de o parte e bine, ca mie nu-mi plac dentistii aia care scot manusile din punga sigiliata si apoi se apuca sa puna mana pe telefon si alte rahaturi de prin cabinet. Pe de alta parte e rau, ca daca nu am cum sa intru n-am cum sa-mi repar dintii. Ar trebui o asistenta, dar eu n-am mai vazut o asistenta de vreo 4 ani, cred ca e o meserie pe cale de disparitie, alaturi de potcovari si dogari.

Cabinetul 3: M-am bagat la o consultatie ca simteam ceva in neregula cu gura mea. Cred ca era in perioada cand scazusem la un pachet de tigari pe zi, si imi revenise partial gustul. Verdictul a fost direct de la departamentul contabil. Trebuie detartraj ca altfel iti pica dintii, ti se impute creierul, iti miros picioarele. Nu, nu din cauza ca e 200 de lei, si nu implica nici un consum din partea cabinetului. Si dupa ce ne imprietenim cu detartrajul, mai trebuie imbracati 4 dinti, ca plombele sunt pentru saraci, nu pentru boxeri de succes. Cum tin la ce a mai ramas din dintii mei am zis sa caut si o alta opinie.

Cabinetul 4: Peste asta am dat cand cautam pe net cabinetul 2, sa-mi dea parola de la usa. Sunt pe aceeasi strada, dar nr. 4 n-are firma cu leduri. Aici m-a preluat o fatuca tinerica, frumusica, care statea la receptie. Se pare ca si receptionerele se duc dupa potcovari. Nu mi-a sugerat sa-mi imbrace nici un dinte. Acum nu stiu daca din cauza ca n-a ajuns la lectia aia, sau pentru ca n-ar fi nevoie. Mi-a pus o plomba. A fost destul de atenta, m-a tratat cu grija, a fost OK. Detartrajul evident este obligatoriu, ca are adaos mare. Nu zic ca nu-mi trebuie, ca-mi trebuie, dar parca toata lumea are o obsesie cu treaba asta.

Una peste alta, am facut o alegere la nimereala. Asta daca nu cumva am gandit doar cu penisul. Acum ramane de vazut cu cati dinti mai raman, ca din fericire pentru breasla asta, si din nefericire pentru client, cand iti dai seama peste un an/ doi ca vita ti-a distrus 4 dinti, e mai problematic sa o gasesti si sa-i scoti si ei 4 dinti, pe principiul, recunoscut juridic, “dinte pentru dinte!”.

15 Responses to “Cu dintii la psihiatru”


  1. November 27, 2012 at 2:45 PM

    Ultima oara cand am fost la dentist a fost intr-un cabinet “rece” pe un scaun de ala cu rotite. Foarte bun de a da cateva roatatii de a scapa de emotii. Era o doctorita la vreo 99 kg, cu brate puternice. Not good for bj :))

    M-am asezat pe scaun cuminte, schimbat total la fata. Nu-mi plac doctorii, mai putin dentistii. Avea o asistenta foarte old care si in ziua de azi cred ca era femeia de serviciu. Ma tinut de mana, nu intr-un sens romantic nicidecum, cu multa forta, blocand circulatia sangelui al catorva vene. Cum tremuram de nervi, panicat, usa cabinetului se deschide, intra o alta doamna la fel de “sexoasa” ajutand la mobilizarea mea de scaun.

    A iesit cu bine, trebuia doar sa-mi curete o carie :)) Nu stiu cum as reactiona la un scos de masea..

  2. November 27, 2012 at 11:41 PM

    Abia aștept să ne povestești cum îți vei alege proctologul.

  3. 9 chereji
    November 28, 2012 at 7:05 PM

    dentisti…am patito si eu…. ultima data cand am fo am crezut ca urc pe peretni de durere…o baba mi-a pus o plomba…zici ca o dat cu picamaru in mine

  4. December 6, 2012 at 4:13 PM

    Ultima data cand am mers, mi-au ucis un nerv. La cati am uneori, ar trebui sa merg mai des 😀 Roaga-ti vecinii sa iti recomande dentisti 😛


M-a strafulgerat o idee

