23
Nov
12

Black Fuckday

Am auzit la radio ca e Black Fuckday si ma gandeam sa particip si eu la evenimentul asta social, ca si asa, de cand nu mai lucrez, am vazut mai multi Yeti decat oameni. Din cate am inteles site-urile nu prea functioneaza, cred ca astea de matrimoniale cu negrese, asa ca va trebuie sa apelez la metoda clasica: Milogitul pe blog! Exista vreo negresa in audienta care ar dori sa beneficieze de oferta mea umanitara?

Oferta este evident valabila doar pe durata Black Fuckday. Se accepta numai femei de sexul opus, si, nu, daca te-ai dat cu crema de ghete pe fata nu inseamna ca poti beneficia de oferta.

Oferta include o sticla de Black Label pentru baiatu’, ca sa-mi tratez pussyfobia, si nici la o ciorba n-as zice nu. Ceapa am eu. Numai sa nu fie ciorba d-aia africana cu ananas si arahide, ca nu mai pot sa performez. Legatul la ochi e optional. Alte feluri de legaturi nu sunt permise. Nu sunt permise nici prizele, loviturile sub centura, in ochi sau in gat. Nu aveti voie sa veniti nici cu prietenul. Cu prietene puteti veni, dar vor fi servite separat.

Cam asta ar fi. Astept sa ma contactati. Doritoarele vor fi servite in ordinea numerelor de pe tricou, si in limita stocului disponibil.

11 Responses to “Black Fuckday”


  1. November 23, 2012 at 7:00 PM

    Când am văzut titlul am crezut că în sfârșit ne futem și noi doi!

  2. November 24, 2012 at 4:10 PM

    De fapt eu pe tine mi te închipuiam pilotul 😀

  3. November 24, 2012 at 5:01 PM

    la ce numar ai ajuns? (la tricouri?)

  4. November 24, 2012 at 7:33 PM

    pune virgule si incearca!

  5. November 26, 2012 at 1:05 AM

    Funny gluma cu pilotul, n-o stiam!:)


M-a strafulgerat o idee

