15
Nov
12

Scrisoare de motivatie

Draga domnule/doamna,

sunt un tanar profesionist extrem de pregatit si de muncitor si as vrea sa lucrez la compania Dvs.

De ce vreau sa lucrez in Olanda? Pai pula mea, eu am vrut in Germania si n-am gasit nimic, ca ma gandeam cand vine razboiul sa fiu comandant de tanc, acum se pare ca va trebui sa ma ascund printre lalele. A, si sa nu uit, as mai vrea Olanda pentru droguri si curve. Dupa cum puteti observa cred ca m-as integra perfect in tara voastra, si mai ales in curvele ei, care banuiesc ca imi si vorbesc limba, multe dintre ele.

De ce compania dvs? Pai sa va zic. Cautam pe net si am dat pentru compania dvs. si am ramas imediat impresionat. Zic: “La labagii astia n-am aplicat pana acum!?”. A da, si sa nu uitam: servicii financiare, profesionalism, topul topului in tehnologie, blah, blah. As dori sa pot eu minti in scrisoarea asta cat mintiti voi pe site, dar nu e problema, angajati-ma si pentru fiecare “sinergie” si “market leader” pe care o sa-l vad pe posterele din birou, o sa o frec o ora in plus pe internet. Deja in perioada asta extinsa de stat acasa mi-am facut o lista de site-uri inutile pe care vreau sa le citesc pe banii altora.

De ce postul asta? Pentru ca scrie “software developer” iar eu ca bucatar mi-am dorit intotdeauna sa fiu developer d-asta. Si am mai fost impresionat si de lucrurile interesante pe care mintiti ca le faceti, si nu mai pot de nerabdare sa vad cu ce dobitoci o sa fiu nevoit sa impart rahatul mirositor la care o sa lucrez. Cum ziceam, “mediul profesionist axat pe calitate, rapiditate de executie si livrare la timp, precum si oportunitatea de a invata ceva nou de la echipa dvs. de experti” este exact ceea ce-mi doresc eu seara cand imi spal rahatul adunat in cap, dupa o zi de lucru, cu 7 beri.

Cu respect,
Doxatul “The corporate hore” Dex

P.S. Va puteti da probabil seama cat imi place mie sa scriu scrisori d-astea de intentie, sau sa mint, in general.

8 Responses to “Scrisoare de motivatie”


  1. 1 mg
    November 17, 2012 at 10:21 AM

    Permite-mi să-ţi sugerez o locaţie mai exotică, şi în care, chiar eşti rugat să te stabileşti, asta dacă ştii sigur că eşti rezistent la frigălău de pe-acolo de prin Su(i)edia. Nu ţi se cere dăcât să le mâreşti demografia, prin metodele ştiute de la natură. La muncă, zău, e chiar o plăcere şi in plus te poţi ascunde (la nevoie) printre numeroasele stoluri de gâşte, mai mult sau mai puţin migratoare. S-auzim de-o reuşită!

  2. November 17, 2012 at 9:31 PM

    Gata, te angajez!

    p.s Am auzit ca as putea lucra ca psiholog de-asta de resurse umane. Ce deliciu! Deja mi-e scarba :)) Nu mi-era mie clar de ce am optat pentru psihologie, m-au lamurit astia cu organizatiile lor si psihologia muncii si personalului. Serios ca te-as angaja, specimene de-astea ca tine sunt rare si ar contribui la diversitatea mediului organizational (poate chiar ar genera comportamente proactive – ca progresul din conflict se naste).
    p.p.s Tine-o tot asa!

  3. 8 Mitzaa Biciclista
    November 19, 2012 at 5:02 PM

    Aleluia!


M-a strafulgerat o idee

