13
Nov
12

Respect! ANPC ruleaza! Nextgen o suge!

Am mai scris cate ceva despre problema mea cu Nextgen, “providerul de internet recomandat de Satana”(TM), aici si aici.

Pe scurt, cel mai de rahat provider de internet pe care l-am avut vreodata, conexiune de rahat, serviciu tehnic de rahat, prin martie dupa vreo 2 saptamani de “reparatii” mi-am bagat picioarele si am trecut la RDS.

Dar epopeea nu s-a incheiat aici. Undeva prin vara ma contacteaza imbecilii sa le achit 2 facturi in valoare de vreo 50 de lei. Le explic situatia la telefon, le spun ca n-am avut internet, ca n-am pe ce sa le dau bani, ciuciu. Incep sa-mi tot trimita mailuri si mesaje, le scriu la relatii clienti, ai sun, etc. Dupa lupte indelungate se pare ca dau de o faptura umana care ma pune sa trimit o cerere de reziliere semnata pe mail. Am zis ca am scapat.

Evident ca peste cateva zile sunt contactat de o firma de recuperare, din partea Nextgen, “internet prin lantul de la WC”(TM). Ai sun din nou, iar de data asta dau de o faptura evident ne-umana.

Eu: “Stiti am vorbit sa reziliez contractul…”
Vaca: “Da, stiu, s-a inregistrat rezilierea cu 1 Septembrie, trebuie sa platiti pe mai si iunie.”
Eu: “Doamnisoara, ti-am explicat de 1 milion de ori si tie si celorlalti oligofreni cu care am avut neplacerea sa discut. Nu mi-ati reparat internetul, nu aveti cum sa-mi cereti bani pe un serviciu pe care nu l-ati oferit.”
Vaca: “Pai au fost baietii de la serviciul tehnic si au reparat.”
Eu: “Ba n-au reparat nimic.”
Vaca: “Pai la noi apare ca s-a reparat.”
Eu: “Am semnat eu undeva ca mi s-a reparat internetul?”
Vaca: “Pai nu e nevoie sa semnati.”
Eu: “Femeie, nu s-a reparat nimic! Verifica sa vezi ca nu am nici o conexiune la reteaua voastra in lunile alea!”
Vaca: “Nu am ce sa fac. La noi apare ca ati avut internet, trebuie sa platiti! Si va rog sa vorbiti politicos.”
Eu: “Am inteles. Vreau sa vorbesc si eu cu seful tau!”
Vaca: “Nu se poate.”
Eu: “Sau cu cineva care imi poate rezolva problema.”
Vaca: “Nu are cine sa o rezolve.”

Asa ca m-am apucat sa fac plangere la ANPC, pe mail. Prima incercare: FAIL! Nu ati completat datele de identificare conform legii! Refac cererea: FAIL! Trebuie atasate toate actele legate de plangere, contract, factura, etc. Le dadusem doar numarul contractului. Scanez tot ce aveam prin casa, adaug mailuri, lista cu apelurile mele telefonice catre serviciul clienti, etc. Trimit si … NIMIC! Chiar ma gandeam cat de prost sa fi sa speri ca vreo insitutie a statului isi face treaba in tara asta.

Pana azi cand ma suna foarte amabila o fata de la Nextgen, “internet cu viteza diareei”(TM), sa-mi spuna ca mi-au solutionat plangerea si o sa anuleze facturile. Zic: “Plangerea de la OPC?”, zice: “Sesizarea pe care ati facut-o Dvs.!”, se pare ca nu putea sa recunoasca, probabil fiind foarte butthurt.

Una peste alta, acum ca m-au ajutat, ma gandesc sa le mai dau de lucru, ca asa e in viata, ala care munceste primeste mai multa munca. As continua cu firmele de taxi…

4 Responses to “Respect! ANPC ruleaza! Nextgen o suge!”


  1. November 14, 2012 at 10:05 AM

    diareea e cel mai rapid lucrtu din lume, zicea un banc…

  2. November 17, 2012 at 9:23 PM

    Ce-mi place de tine, de numa’! 😛 Ma bucur pentru victoria ta, de parca ar fi a mea, serios :))

  3. 4 driver
    January 15, 2016 at 12:54 PM

    De aceiasi patanie am avut parte si eu doar cu ceva scenete diferite .Mi-a fost instalat pachetul (Tv,Internet si Telefonie fixa fara aparat ca nu aveau pe stoc) pe o perioada de proba de 60 de zile ,dar dupa ce au plecat meseriasii nu am mai avut nici un fel de semnal…Cand m-am prezentat la sediu cu cererea de reziliere , duduia din spatele ghiseului ma informat ca nu poate primi cererea si trebuie sa platesc din urma ca am deposit perioada de proba cu 5 zile, chiar daca am informat-o ca nu am beneficiat de nici un fel de semnal (tv,inernet si telefonie ).Vazand-o nedumerita si cu o privire tampa , am rugat-o sa verifice traficul din perioada cu pricina si lista cu echipamente din custodie, pentru ca nu primisem inca aparatul telephonic (dupa aproape 70 de zile).
    Dupa tote cele intamplate duduia a ramas ferma pe pozitie refuzand sa inregistreze cererea de reziliere . Am rezolvat problema foarte simplu cu ANPC-ul scriindu-le un mail fara sa atasez vreun document.


M-a strafulgerat o idee

