12
Nov
12

Nu m-a facut mama barbat feroce!

Asta am realizat eu cand am iesit de la dus si am vazut, pentru a 100-a oara, o imagine similara cu aia din poza. Din motive evidente, sala are oglinzi in fata “usilor” de la dus, deci chiar n-am exagerat cu nimic (din punctul asta de vedere). Acum celelalte doua personaje care nu erau eu chiar discutau ceva despre shtromeleag, sau shtromelege(?), nu stiu exact cum e pluralul la moldoveni. Evident ca n-am stat sa aflu si restul discutie, pentru ca ma grabeam, iar interesul meu pentru shtromelege, este destul de limitat, chiar si pentru al meu.

Nu stiu care e treaba, poate e un dezechilibru hormonal, poate e din cauza ca am fost crescut mai mult de mama, poate ca mi-e rusine cu dotarea de la natura, sau poate ca am o sexualitate incerta, dar mie nu-mi place sa umblu in pula goala pe langa alti barbati. Sau poate e de la celebra zicala: “Nu umbla in curul gol pe langa pula sculata!”. Dar incep sa-mi fac probleme. Ce o fi in neregula cu mine? Ar trebui sa ma duc la doctor, sau sa ma imbrac direct in rochii si sa termin problema? Va dati seama ca o sa inceapa si colegii de antrenament sa se intrebe ce e in neregula cu mine. O sa devin un paria!!! :((((((

Sincer nu inteleg si pace! Eu cand ma schimb incerc sa stau un timp minim cu bijuteriile la vedere, preferabil de loc. Mi se pare ca asa cum n-am chef eu sa-si scuture latii pulile pe langa mine, poate asa n-au nici altii chef sa se uite la a mea. Desi nu e mare, dupa antrenament mai ales e chiar minuscula, deci nu as face pe nimeni sa se simta prost.

Dar eu sunt minoritar, daca nu cumva unic. Procedura standard se pare ca e:

1) intrat in vestiar si dezbracat in pula goala
2) stat la barfe glume, facut piruete, fandari, aplecari inainte si inapoi
3) intrat la dus, tras perdeaua (eventual), facut dus in 5 minutea, deschis perdeaua
4) frecat cu prosopul in fata oglinzii, tras de toate extremitatile, alte aplecari si rotiri surpriza, discutat cu colegii din oglinda
5) plimbat dezbracat inapoi la dulap, sau daca e nevoie facut un tur al vestiarului
6) imbracat si plecat acasa

Ce sa fac ce sa fac? Sa raspund la mailurile cu prelungirea ย poate, poate oi intra si eu in randul lumii? Exista vreo pastila ceva? Sa ma duc pe la psiholog? Imi pare rau, dar chiar nu stiu ce e in neregula cu mine!

17 Responses to “Nu m-a facut mama barbat feroce!”


  1. November 13, 2012 at 1:19 PM

    c’mon, imi strici zenul cu probleme de genul asta !

  2. November 13, 2012 at 1:58 PM

    sa vin sa iti aprind o lumanare sau ce? maxima suferinta nu gluma…

  3. November 13, 2012 at 2:24 PM

    ๐Ÿ˜€ , mie imi place Mos Nicolae!

  4. November 17, 2012 at 9:18 PM

    Iti raman recunoscatoare, aflu tot felu’ de lucruri. Sa stii ca m-am intrebat la un moment dat care sunt ritualurile masculilor care merg la sala ๐Ÿ˜› Eu zic ca nu-i nimic in neregula cu tine. Pur si simplu nevoile tale nu coincid cu ale lor. Acum, fie schimbi sala, cum zicea boemul mai sus, ca poate e un fenomen specific salii respective, fie, in caz ca asa e peste tot, iti schimbi nevoile. Sau iti asumi rolul de paria ๐Ÿ˜›

    Eu credeam sincer ca cei mai multi barbati au o atitudine similara tie. Interesant, interesant :))

  5. November 18, 2012 at 5:40 PM

    Eu am fost crescut la sat intr-un mediu traditionalist-crestin si am fost mereu sfios cind a venit vorba de propria excrescenta. Nu m-a invatat nimeni la ce folosea, cum se folosea si mult timp nu am putut nici macar rosti numele popular in public fara sa rosesc. Cu greu ii puteam scrie numele. Toti taranii din sat isi bagau pula in tot si-n toate, in stinga si in dreapta, in al’ de Sus (mai rar ce-i drept si niciodata in ziua de duminica, ca cica ar fi fost blestemati si li s-ar fi uscat) si in aia aflati 3 metri sub pamint. Vad ca nu ai nici o problema in a scrie deschis despre ea, ce-i drept la adapostul unei relative anonimitati. Problema nu e atit lungimea si nici grosimea instrumentului de incintat femeile, ci atitudinea pe care o ai despre ea. Vorba cintecului, e mica, dar iti faci treaba cu ea. Nu stiu exact dimensiunile instrumentelor taranesti, desi daca ar fi sa ma iau dupa strict dupa relatarilor lor ar fi insemnat ca ar fi putut sa praseasca cu ea cartofii fara sa se aplece. Ceea ce stiu e ca atitudinea lor era “baga-mi-as pula”. Si functiona. Eu am inceput sa scap de complexul asta din momentul in care am inceput sa mi-o bag. In tot ce misca si are ruj pe buze, in stinga si in dreapta, in al’ de Sus etc. Data viitoare cind iesi de la sala, imediat inainte de a te dezbraca, baga-ti pula. Continua sa faci asta pe tot parcursul perindarii tale prin baia comuna, prin dus, in timpul conversatiilor anodine, in timp ce iti storci cosurile de pe piept etc. Ce-i misto la chestia asta e ca atunci cind o sa trebuiasca sa ti-o bagi la modul propriu in tot ce misca si are ruj pe buze, o sa constati ca o sa-ti faci treaba cu ea mult mai bine decit inainte. Si nu m-ar mira ca peste citeva saptamini sa citesc ca reusesti sa desfaci capace de bere cu ea de la o distanta de 30 de cm prin puterea gindului si prin forta atitudinii “imi bag pula in el de capac”.
    Hai sa avem ce bea si in ce sa ne bagam….!

    • November 18, 2012 at 8:45 PM

      Dar daca n-are ruj pe puze n-am voie? E pacat sau ce?
      P.S. Misto nickname

      • November 18, 2012 at 11:58 PM

        Taranii linga care am crescut nu mi-au spus niciodata ce se intimpla atunci cind n-are ruj pe buze. Si sincer sa-ti spun nici nu i-am intrebat ca mie imi place rujul pe buze, dar doar ala care nu se duce dupa pfima …relatie. Ma rog, prima felatie. Pacat nu are de ce sa fie, atita timp cit nu e duminica si nu slujeste popa in biserica. Asta daca nu vrei sa ti se usuce. Serios vorbind, exista un singur pacat pe lumea asta, pacatul de dupa fiecare ocazie ratata.
        – Ce pacat ca am ratat! ….”ratat-o” in cazul meu, “l-am ratat” in al tau, poate.

        P.S. Multumesc pentru apreciere, daca nu ar fi fost asa de lung mi l-as fi tatuat pe pula, atit de drag imi este.

  6. 14 Mitzaa Biciclista
    November 19, 2012 at 5:07 PM

    Iar vฤƒ lฤƒudaศ›i?


M-a strafulgerat o idee

