25
Oct
12

Urasc Romania!

E ciudat, si greu de recunoscut, desi pe mine in general nu ma deranjeaza sa fac chestii mai iesite din comun, dar asta e adevarul. Desigur, voi care ma cititi v-ati prins de mult ca nu sunt un “fan” al Romaniei, la fel cum si eu m-am prins de mult ca tara asta nu e tocmai ce-mi doream. Dar senzatia parca n-a fost niciodata asa de pregnanta, parca n-am simtit niciodata asa o disperare surda ca sunt aici, si o dorinta de a ma cara cat mai repede.

Poate o fi de vina si faptul ca ofertele pentru joburi in Germania nu sar pe mine, asa cum mi-as dori. Poate si stresul subconstient, si presiunea sociala, ca stau pe bara de aproape 5 luni, desi, trebuie sa recunosc ca, una am incercat sa fac treaba si n-am putut pentru ca un vecin renova, alta am dormit-o si alta am fost in concediu. Iar alta am folosit-o ca sa lucrez la jocul meu pe care vreau sa-l fac de 5 ani incoace, si n-am avut timp.

Cum ziceam ma uitam destul de lipsit de interes la meciul Steaua-Molde(?), la o bere, ca acasa n-am televizor. Si tot uitandu-ma mi-am dat seama cat de tare ma deprima fetzele astea de tarani gelati pe care le vad zi de zi pe strada. Desigur astia sunt niste fotbalisti, adica una dintre cele mai de jos clase sociale, la capitolul cultura, sau inteligenta. Dar totusi, in fiecare dintre fotbalistii astia nu pot sa nu vad milioane de romani, la fel de falsi, la fel de infatuati, la fel de imbecili, si la fel de fara perspective.

Da, suna ca si cum m-as crede un destept! Si desi e adevarat, e o problema.

Logica primara ar zice ca e problema mea, si eu cred asta. Toata viata am crezut ca problemele sunt ale mele, si am avut dreptate. Normal ca toate problemele sunt ale mele, ca sunt problemele mele, ale cui ar putea fi? E problema mea ca nu ma simt bine aici, si e problema mea ca tin cu o echipa norvegiana, de care n-am auzit niciodata, la un sport de care nu mi-a pasat niciodata. Si de ce? N-am raspunsul la intrebarea asta! La alegere, depresie, frustrari sexuale, nevoie de afectiune, incapacitate de adaptare, … orice va trece prin cap.

Una peste alta am nevoie de o excursie pe taramuri straine, si daca ma cunosc atat de bine pe cat ma cunosc, am nevoie sa-mi ard buletinul si sa nu ma mai intorc niciodata. Daca nu? Inapoi in genunchi in tarisoara mea iubita, desi n-am facut niciodata asta, si nici n-o a o fac. Mi-e mai groaza ca tarisoara mea iubita o sa fie singurul loc in care o sa pot sa stau, daca treaba se mai impute un pic.

5 Responses to “Urasc Romania!”


  1. October 26, 2012 at 10:05 AM

    Ti-ai facut vreodata testul de personalitate Myers-Briggs? Dau pariu ca esti un INTJ. Daca nu-l gasesti zi-mi sa-ti dau un link. Fa-ti testul si sa vedem ce rezultat ai. Dupa aia mai vedem.

  2. November 2, 2012 at 9:34 AM

    Dex, eu nu urăsc România, dar cred că ai dreptate în multe dintre afirmațiile tale. Aceasta e replica mea la articolul tău!
    http://lafeeblanche.wordpress.com/2012/11/02/rapsodii-de-toamna/


M-a strafulgerat o idee

