18
Oct
12

Stiri lacrimogene

Mi-am rapit cateva de minute din pustnicie ca sa citesc stirile. Evident ca stirile serioase nu le citeste nimeni, si nu pentru ca ar fi proaste si scrise de inculti, ba, daca ma gandesc mai bine, d-aia nu le citeste nimeni. Asa ca ne putem bucura de o serie de stiri pentru pizde de sexul opus.

Astazi, mi-au fost afectate glandele lacrimare si productia de estrogen, de stirea despre…. tam.. tam..ta.tam.. taaaam:

Ursuletul cu trei picioare!!!

Cum iti dai seama ca e stire pentru pizde si oligofreni diagnosticati? Dupa titlu: “Povestea impresionanta a…”, “Incredibil!!!…”, “Mutule ce-ti mai place pasarica!!”. Astea sunt stiri pentru oameni care nu pot identifica singuri chestiile incredibile: O fi mai incredibila stirea despre cate foi de dafin trebuie puse la sarmale sau aia despre pestele extraterestru zburator cu 2 penisuri? Asa ca poti sa-i faci sa creada ca orice e incredibil: “Incredibila odisee a foii de dafin din oala cu sarmale a Printesei Largareta!”

Iar ca sa atingi o astfel de audienta trebuie sa ai un reporter care intelege audienta, sau macar bea seminte cu audienta. Asa ajungi sa scrii: “acesta s-a refacut complet…“. Ete ca mie tot incomplet mi se pare. Intr-adevar ar fi fost incredibil sa se refaca complet, aia da stire.

Articolul contine si ceva glume de medici, oameni extrem de cunoscuti pentru umorul lor si paralelismul cu orice altceva in afara de organe. Se pare ca “laba ii lipsea cu desavarsire“. Asa mi-am dat seama ca am foarte multe in comun cu ursuletul respectiv, chiar daca are un picior in plus fata de mine.

Complet neasteptat ursuletul “Are numai trei picioare, dar fuge de parcă ar avea cinci.”, de aceea a fost poreclit, tineti-va de scaun…“Cinci Labutze”! Eu aici am o mica nedumerire legata de alergatul cu cinci picioare, o sa va fac o schema.

Acum, la final, fiind evident ca bietul ursulet este considerat o bataie de joc de catre reporter, medici si, probabil, cititori, in calitatea mea de sustinator neconditionat al animalelor impotriva oamenilor, am modificat discret poza din articol in scopul de a-i reda o parte din demnitate.

MAKE FUN OF HIM NOW YOU BITCHES!!!

3 Responses to “Stiri lacrimogene”


  1. October 18, 2012 at 12:06 PM

    Deh, de aici tragem concluzia ca cele mai bune stiri raman cele despre celebra sticla de Bixad!

  2. October 21, 2012 at 11:03 AM

    De trei ura pentru ursulet si cinci labe (peste ochi) dobitocilor care au scris articole ursid jignitoare.


M-a strafulgerat o idee

