25
Sep
12

Nimic nu mai e ce-a fost

Si mai grav, nimic n-o sa mai fie ce-a fost niciodata. A zis un intelept odata ceva despre inocenta, si cum odata pierduta: Adio! Asa e, desi regret sa le dau dreptate pedofililor.

E bine sa ai experienta, cica te dezvolta, cica iti creste intelepciune, cica te faci mare. Dar despre lucrurile pe care le pierzi nu prea vorbeste nimeni. Eu unul le regret amarnic. Daca ma gandesc bine singurul lucru pe care l-am castigat cu varsta au fost banii. Probabil in conformitate cu dictonul: “Primesti ceea ce nu cauti!”. Sau si mai probabil dintr-o combinatie de noroc prostesc, si noroc prostesc, si un minim de gandire. Mi-e si groaza sa ma gandesc la aia care au si probleme cu banii la varsta mea. Ce le-ar mai ramane?

Ia sa vedem…

Prima dragoste. Toata balmajeala aia, toate intrebarile, toate sperantele, toate ideile tampite si complet gresite. Adio! Dragostea in sine devine o chestie din ce in ce mai abstracta, fara nici o legatura cu ideea romantica de: “Pana cand moartea va va desparti!”. Poate ca: “Pana cand ramanem fara bani!”, sau “Pana ma satur de mofturile tale cretine!”, sau “Pana ma satur sa ma inseli cu toti naspetii!”, sau “Pana tu pleci in Canada si eu vreau sa raman cu mama!”. A fost spectaculos odata, acum e un mare fis, oarecum indulcit de un sex mai de calitate si fara obligatii inutile.

Primul job. Primul interviu. Oameni mult mai destepti ca tine, care au solutii la probleme pe care nici nu le intelegi. Dupa doi ani realizezi ca le-au copiat dintr-o carte, si ca nici macar nu le-au inteles. Apoi realizezi ca ce ai facut la interviu n-o sa faci niciodata in viata reala. Aia era ceva academic, era cercetare, lucruri pe care nu ti le permiti cand n-ai timp si chef suficient, si nimeni nu aprecieaza calitatea sau promtitudinea. Apoi realizezi ca la interviu erai de doua ori mai destept ca ei, dar te prostesti si tu pe zi ce trece.

Primii prieteni. Aia cu care vorbeai ore in sir de desene animate, aia pentru care luai bataie prin vreo discoteca ieftina si obscura. Aia carora le ziceai: “Nu merita sa ne certam noi pentru o pizda!”. Aia ti-au luat pizda si s-au insurat cu ea. Aia ti-au luat banii si au uitat sa ti-i dea inapoi, ca tot timpul exista alte cheltuieli. Aia cred ca ai meritat sa-ti ia pizda din moment ce pe ei nu-i futea nimeni si ea se dadea la ei. Aia cred ca vrei degeaba banii inapoi cand tu ai destui si ei nu. Aia o sa te ajute foarte mult cand au nevoie de tine, si o sa fie extrem de ocupati cand ai nevoie de ei.

Despre ce vorbeam? Despre inocenta? De ce rahat vorbesc eu despre chestii pe care le mai tin doar vag minte? Sa vorbeasca altii! Eu ar trebui sa vorbesc despre ce faci cand ai pierdut inocenta!? In afara de rahatul standard, prefacutul ca exista dragoste, fidelitate, prieteni, etc. O sa revin cand aflu!

12 Responses to “Nimic nu mai e ce-a fost”


  1. September 26, 2012 at 12:07 AM

    Ehe, măi Decs, măi, nimica nu pricepi! Tre să-ți explic io și d-astea? Noroc că m-ai prins într-o pasă sensibilă.
    Totul îi încă acolo, io cel puțin așa simt. De fiecare dată când bat din palme ca un copil prost că văd că ninge, când am fluturași în stomac înainte de o întâlnire, când îmi tremură mâinile citind un nou capitol dintr-o carte, când simt cum îmi bubuie chiar în urechi prima gură de alcool direct din sticlă, când mi se face dor rău de un bărbat iubit în trecut, când iau hainele de pe balcon în plină iarnă și miros a ger. Totul îi încă acolo, doar că e un pic altfel.
    Inocența nu e doar când ai parte de ceva pentru prima dată. Inocența e când poți să te bucuri de fiecare dată de acel ceva ca și cum ar fi prima dată 🙂

  2. September 26, 2012 at 12:48 AM

    Poate sunt eu mai norocoasa. Saptamana trecuta mi-am revazut ,,primii prieteni”. Aia cu care vorbeam despre desene animate si cu care ma si jucam de-a Sailor Moon. Una e insarcinata (si nu mi-a furat vreo iubire), si unul mi-a imprumutat bicicleta. Poate spera sa-mi rup gatu’, dar nu conteaza, important e ca a fost baiat de treaba. Mie mi-s dragi prietenii astia, si in ciuda jegului din jur, tot un soi de inocenta simt ca ne leaga.

    Nu cred ca mi-am pierdut inocenta, nu cred ca e ceva ce ,,pierzi”. Imi cunosc demonii si prostiile din cap foarte bine, dar in toata nebunia aia inca am fluturi in stomac la prima ninsoare, cum zicea frumos Oama mai sus (si altele multe, dar mi-e rusine acum sa zic). As zice mai degraba ca inocenta o uiti. Cred ca asta e riscul, ca uitam acel mod de raportare la viata, la lume. Poate daca sapi adanc in memorie, o regasesti.

    • September 26, 2012 at 1:43 PM

      Ti-ai revazut primii prieteni si ai stat 2 ore cu ei. Nu le-ai cerut bani, nu le-ai cerut sa iti care masina de spalat, sau sa te duca la aeroport. Nu te-ai dus cu vreun barbat bine sa vezi cate prietene se dau la el, etc…
      Tu poti sa speri ce vrei, dar cand ai vazut ce ai vazut, si ai auzit ce ai auzit, e greu sa mai crezi in Mos Craciun.

  3. 10 mi tu
    September 27, 2012 at 11:00 PM

    si nimic din ce-a fost nu va mai fi…

  4. September 28, 2012 at 4:57 PM

    Ce dreq frate, v-a muscat ceva melancolic si amar pr toti?! Toti ie dezamagiti, toti ie nefututi?! Si io, io cui sa ma plang?!


M-a strafulgerat o idee

