19
Sep
12

Isuse! Nevasta-mea!

Lumea mea interioara este distrusa. Niste cercetatori pagani au descoperit un papirus, in care niste blasfemisti afirma ca Isus ar fi fost maritat. Va dati seama ce inseamna asta? Inseamna ca intreaga mea viata de celibatar convins, dedicata exclusiv masturbarii, a fost de fapt inutila. Cand ma gandesc ca in tot timpul asta as fi putut sa umblu cu femei, in loc sa ma joc pe calculator, mi se urca sangele la cap. Plus ca eu si cu prietena mea artificiala hotarasem ca e timpul sa trecem relatia la urmatorul nivel si sa-mi mai cumpar un mouse.

Mai exista totusi sperante ca sa nu fie adevarat, si sa dispara tampenia asta cum a disparut si aia cu pamantul rotund. Cum zice si Jim West (centura neagra in Baptism si om de stiinta) in articol, faptul ca scrie asta pe un papirus nu inseamna nimic, e doar o tampenie scrisa pe un papirus de un mongoloid probabil. Iar noi nu putem pune valoare pe tampenii scrise pa papirusi daca nu sunt scrise de Dumnezeu insusi, cum e Biblia lui Regele George!

Dar sa presupunem prin absurd ca e adevarat, exista si o parte buna a povestii. Si anume ca Isus nu numai a murit pentru omenire, lucru pe care l-au mai facut si altii, dar a renuntat si la pizda, lucru pe care nu l-a facut probabil nimeni niciodata. Pasajul cu paine si pestii va trebui insa reexaminat, sa nu existe dubii, poate ca Isus a multiplicat de fapt niste colegi de breasla ai Mariei Magdalena, lucru mult mai miraculos decat multiplicarea a 2 pesti de balta. Sunt convins ca Snoop Dog va fi mai mult decat disponibil sa clarifice acest lucru in calitatea lui de om cu frica lui Dumnezeu si peste de ocazie.

Pana se lamureste problema, adica mai exact pana reuseste Papa sa dea de Dumnezeu pe telefonul rosu, nu putem decat sa ne rugam! Asa ca rugati-va dragi credinciosi!

4 Responses to “Isuse! Nevasta-mea!”


  1. September 19, 2012 at 5:17 PM

    Nu e deloc rea prietena asta a ta artificiala. Good job. Unde ai agatat-o?

  2. September 25, 2012 at 7:37 PM

    Incepe sa-mi placa de Isus.


M-a strafulgerat o idee

