10
Sep
12

La munte

Stiu ca multi dintre voi stati acum la birou si va ganditi melancolic la plecarile de weekend la munte, in timp ce incercati sa vindeti cosciuge la persoanele cu hemoroizi, sau surfati redtube in cautarea dragostei. Pentru voi, si numai pentru voi, (si pentru tara, si pentru intreaga rasa umana!) am petrecut o noapte de studiu intens, ca de dormit nu putea fii vorba, desi e toamna, deci am scapat de pishatul ala de melodie, la cort.

In urma acestui brainstorming, (cum zic pasaricile cu fitze de la HR) stimulat de un pic de tuica, am reusit sa realizez un prototip care distileaza esenta drumetiilor montane!

Ca sa nu ne mai lungim, priviti si va minunati!!!

CORTUL PORTABIL!!!!!!

Acest aparat va ofera concentratia optima de basini, transpiratie si miros de picioare, pe care o iubiti atat de mult. El inglobeaza si un dispozitiv revolutionar(TM) care va transforma fiecare respiratie intr-un sforait puternic cu miros de tuica si mici!

Dar nu numai atat!!!

Tragand de stegulet, care mascheaza de fapt alt mecanism revolutionar, va puteti bucura instant de senzatia unui cort care tocmai s-a prabusit. De asemenea, materialul revolutionar din care este confectionat cortul, va ajuta sa retraiti experientele de “imi falfaie bijuteriile de familie”(TM) si “ud pana la oua”(TM), folosind doar un ventilator de birou, si/sau, respectiv, un pahar cu apa! (* ventilatorul si paharul cu apa nu sunt incluse)

Asa ca nu mai pierdeti vremea! Comandati acum! Stocuri limitate(TM)!

[Edit]
P.S. V-ati gandit vreodata ca toate popoarele care traiau la cort erau alcatuite din maniaci? Hunii, tatarii, mongolii, etc.. Chiar nu-mi dau seama de ce!?

19 Responses to “La munte”


  1. September 10, 2012 at 2:07 PM

    Hahahahhhaah!
    Esti bun! Cel mai bun!
    Eu nu merg pe munte niciodata, dar, ma gandesc ca ar trebui sa comand unul!
    Mi l-as lua la scoala! Ca eu stau la scoala mult, in conditii de campanie.Poti sa il adaptezi le exigentele vietii de femeie? Schimbatul absorbantelor, de exemplu! Ia gandeste-te!

  2. September 10, 2012 at 3:33 PM

    Ce e cu furtunul maro pricep, dar cu alea verzi din calcaie care e shpilul?!

  3. September 11, 2012 at 11:43 AM

    Singurul cort in care am dormit vreodata e unul imaginar, si de obicei ma inveleam cu paturici pufoase. Si eu care tanjeam dupa o astfel de experienta. Mi-ai distrus iluziile!!! A vrut cineva sa te tortureze intr-un cort clasic sau de unde geniala idee? 😀

    • September 11, 2012 at 1:27 PM

      Ca sa-ti spun sincer planul nu era chiar asa de prost. A esuat insa lamentabil cand insotitorii mei s-au gandit ca 2 paturi la 3 insi sunt de ajuns, pe post de patura si saltea, intr-un cort de vara. Mai ales ca atunci cand am realizat ce se intampla aveam deja un tricou, un hanorac si o geaca de iarna pe mine, ca de, stateam langa foc 😀

  4. September 20, 2012 at 12:33 PM

    Inteleg c-a esuat lamentabil planul bun initial:) Cortul poate fi foarte fain daca stii cu cine-l faci si desfaci 😀 Inclusiv daca persoana aia stie ce face 😀 Seriooooos.

  5. 17 mg
    September 21, 2012 at 10:58 AM

    Am eu o pretenară, la dracu, avocată, (asta spune multe, nu?) care, pentru că nu a putut să mă-nsoţească vara asta la mare, şi-a instalat ditai cortu’ în moţul sufrageriei, spre disperarea mă-sii, cu care m-am pomenit pe cap la mare…A fost Dextracţie maximă…Azi pe la 3 mă văz cu ea…revin cu amănunte…sau nu…

  6. September 23, 2012 at 10:48 AM

    Ha ha ha, supierb. Ar trbui sa spun si eu ceva cu cort la cap, dar nu ma trece!


M-a strafulgerat o idee

