07
Sep
12

Sport extrem 2

Sunt foarte mandru de realizarile mele sportive din saptamana asta. Cred ca incep sa dezvolt un nou concept in lupta ochi la pumn, o sa-l denumesc probabil Dex-Kombat sau Dex-Fu sau Dexjitsu.

Ca orice sportiv de performanta am inceput antrenamentul de cu seara. Incalzirea: o bere! Am continuat cu un sprint (sau era shprintz) de 5 sticle de vin in 3 oameni. In pauze, ca sa nu ma racesc am reusit sa rad 30 de tigari. Nu stiu daca Tyson in zilele lui bune baga asa antrenament intens seara.

A doua zi, cu energia acumulata din sulfiti, am reusit record personal: 5 runde de sparring! Fara sa plang aproape deloc! Ca sa nu mai zic ca am mai bagat inca 3 runde dupa, cu pauze mai mari intre ele.

Deja celebritatea nu cred ca ma mai poate ocoli. Sunt gata sa mi-o iau de la cei mai buni. Prevad ca anul care vine o sa ma culc numai cu gagici d-alea cu cracii lungi care plimba numerele intre runde. Asta daca nu cumva au pretentia sa rezist 3 minute si in pat. Desi daca ma gandesc, poate asta e urmatorul sport la care o sa ma bag, ca si la box tot cu 15 secunde am inceput. Si am progresat in 3 luni. La sex am timp un an sa ma antrenez pana ma agata urmatoarea victima inocenta.

In plus, mai exista si alte beneficii colaterale. Cum zice chiar maestrul meu: Boxul te face sa arati si bine! Eu, numai dupa ziua de azi, si arat cu totul altfel.

Azi arat cam asa:

Maine, cel mai probabil, o sa arat asa:

Deci daca vedeti un asemenea specimen maine prin oras, nu sunati la Zoo, faceti-i o poza, ca o sa valoreze o gramada cand o sa intru in ring ca Doxatul “Fist Eye” Dex!

25 Responses to “Sport extrem 2”


  1. September 7, 2012 at 7:16 PM

    Hahahaaah! Dex, ce-ai patit?
    Dex, sa nu iesi asa pe drum sa nu te ia aia sa face experiente cu tine! mai bine te uiti la un film La asta. E SF. O sa iti placa!

  2. September 7, 2012 at 7:23 PM

    Dex, pst! pune tu, te rog punctuatia pentru mine. Fa si corecturile, te rog! :))

  3. September 7, 2012 at 8:15 PM

    De asta nu-mi place cu avionul! Nu suport turbulentele!

  4. September 8, 2012 at 1:23 PM

    Mda, io-s învățată. Aproape 3 ani de zile numai așa-mi venea flăcăul acasă: rupt și julit tot, arcade sparte și picioare rupte. Dar recunosc, nu m-a deranjat. Preferam să meargă să se bată decât să bea mai mult ca mine!

  5. September 11, 2012 at 10:36 AM

    Azi cum arati? Daca la fel de sexy precum in cele doua poze, nu-i rau. Machiajul natural la ochi e bun nu doar pentru aspectul special, ci te ajuta si sa vezi lucrurile dintr-o noua perspectiva. Spor la boxat iti doresc! 😛


M-a strafulgerat o idee

