03
Sep
12

Diverse

– Il stie cineva pe baiatul ala numit Pistorius, care tot incearca de ceva ani sa participe la olimpiada, si nu-l primesc astia din cauza ca e handicapat, adica are picioare de metal? Se pare ca a pierdut la olimpiada de handicapati, si acum e ofticat ca ala care a castigat avea picioarele de metal mai lungi! Omul se pare ca e un maestru al ironiei, conteaza doar cand altii au picioare de metal, nu cand are doar el, dovada ca sportivii, chiar si aia handicapati, sunt handicapati, cum am zis eu tot timpul. Dar pentru ca e handicapat, si mie mi-e mila de bietii oameni, ii propun eu un prototip de picioare cu care sa concureze:

– Fiind somer, si in cautarea unui nou servici/ noi vieti/ nou eu, am stat mult si m-am gandit care e cea mai tare meserie de pe planeta. Mi-am dat seama ca e aia in care stai degeaba, sa-i zicem aia de paznic, pentru ca ea e cerinta principala pentru nenumarate alte meserii.

De exemplu:
Badigard = paznic + 100 si de kile
Antrenor = paznic + trening
Secretara = paznic + Word si Outlook
HR =  paznic + atitudine de rahat
Hostess =  paznic + craci
Stewardesa = paznic + craci + maini funcionale
Functionar = paznic + scris si citit (semi) cursiv
Vanzator = paznic + tzatze sau cunostiinte casa de marcat
Politist =  paznic + fetisuri legate de autoritate
Militar = paznic + rezistenta la alcool
etc…

1 Response to “Diverse”


  1. September 3, 2012 at 8:47 PM

    Jos departamentele de HR. Sunt niste canceruri.


M-a strafulgerat o idee

