29
Aug
12

Oltenii ne fac de cacat afara!!!

 

Nu e vina lor, ca ei ne-ar face de cacat si inauntru, dar sub 30 la suta au, din pacate, posibilitatea sa faca acest lucru. Ce-i drept n-am avut curiozitatea in timpul copilariei mele petrecute, oarecum, in zona sa aflu daca avea careva in sat WC in interior, si cum sapa alta groapa cand se umplea. Mintea mea, multa mai ascutita acum, de om matur, se gandeste ca probabil aveau o camera goala in care mutau WC-ul cand era nevoie, la fel cum se muta si WC-ul “ecologic” dintr-o parte in alta a gradinii.

Acum iarasi nu stiu cati din cei 70 la suta au WC acoperit in gradina sau in fundul curtii. N-as fi totusi uimit daca vechea metoda de drumetie cu copacul in forma de prastie ar functiona si la sat/oras la fel de eficient ca in padure. Mai ales daca ai si doi trei porumbi pe langa, ca sa foloseti stiuletii pe post de conuri, ca brazii cresc mai greu la campie.

Retroactiv le multumesc totusi pentru ca au adaptat obiceiurile la conditiile de igiena, in sensul ca e mult mai sanatos sa te pupi, decat sa dai noroc, cand n-ai gasit nici o foaie de varza la toaleta. De fapt eu insumi am invatat mai intai, copil de oltean fiind, sa ma spal pe bocanci dupa ce veneam de la WC, inainte sa invat sa ma spal pe maini dupa aceeasi operatie.

Dar pana la urma nu-i bai, si Louis Armstrong a vazut prima toaleta interioara la 19 ani, asa ca nu m-ar mira ca vreun “var” sa devina celebru in conditiile date. Probabil ca din acelasi motiv Amstrong a cantat la trompeta si nu la chitara, sau alt instrument greu de sters.

Inchei aici, ca blogul meu a devenit cam scatologic de ceva vreme, nu ca ar fi vina mea, ca nu eu public stirile astea, si va garantez ca nu mi-am descoperit nici un fetis nou. Plus ca trebuie sa-mi iau bocancii si Romania Libera, ca am o treaba care nu mai sufara amanare.

0 Responses to “Oltenii ne fac de cacat afara!!!”



  1. Leave a Comment

M-a strafulgerat o idee

