22
Aug
12

Isus… dupa operatia estetica

 

Nu-mi place sa repet stirile de pe net, dar asta e prea tare. O baba cu frica lui Dumnezeu, si se pare mintea foarte, foarte odihnita, s-a gandit sa restaureze o fresca cu moaca lui Isus. Rezultatul cred ca vorbeste de la sine! Credeti ca asta mai ajunge in rai?

18 Responses to “Isus… dupa operatia estetica”


  1. August 23, 2012 at 10:20 AM

    Dex, iti pare art deco sau art nouveau? Ca nu imi dau seama!

  2. August 23, 2012 at 6:31 PM

    Certainly NOT! …ce-nseamnă să fii odihnit la minte!!!!!

  3. August 25, 2012 at 8:27 AM

    Mie-mi pare că seamănă cu un cimpanzeu. O fi Iisus al cimpanzeilor.

  4. August 25, 2012 at 11:22 PM

    isus e negru??????????????

      • August 27, 2012 at 9:19 AM

        Dex, eu sunt dispusa la a crede tot ce afirmi, dar la schimb , ma lasi sa iau din postarile tale unele idei pe care sa le folosesc intr-un dialog? Am gasit cate ceva care mi-ar trebui mie in noua mea scriere pentru Nobel.

        • August 27, 2012 at 3:38 PM

          Daca te bazezi pe descoperirile mele pentru Nobel, ma tem ca n-ai nici o sansa, francmasonii sunt cu ochii pe mine.

          • August 27, 2012 at 6:45 PM

            am cautat un articol al tau mai vechi… imi trebuia de acolo ceva…

          • August 27, 2012 at 8:07 PM

            Nobelul in literatura, Dex, pentru mine, Dex. Am nevoie de unele fragmente din comentariile tale pentru personajul meu masculin. Mi-e greu sa inventez eu ce ar zice un barbat. Citisem candva ,ceva intr-un articol al tau care mi-ar fi trebuit mie. Asta e…, dar nu mai gasesc articolul…Si sa stii ca am gimbilit cate ceva si din articolul Spre Marte fara intoarcere. Daca te deranjeaza, reformulez. Multumesc, Dex! M-ai luminat, Iisuse! hahahhaah!

  5. August 30, 2012 at 8:35 PM

    Atata lucru nu stii ca intentia conteaza ?!


M-a strafulgerat o idee

