21
Aug
12

alo! protectia consumatorului?

Ati vazut toate chestiile alea cu avertismente din realitate sau de pe net? Cu punga de alune pe care scrie: “Poate contine alune?”. Stiu, sunt de la americani, si tuturor ne place sa credem ca americanii sunt niste imbecili. Nu ca n-ar fi asa, dar imbecilii nostrii sunt inca la categoria grea, ai lor nu se ridica de categoria mijlocie.

Ati putea crede ca sunt impotriva avertismentelor astora, si sunt, sunt de parere ca prostii trebuie lasati sa moara, ce sa-i faci, tara saraca, resurse putine, inflatie de prosti… Dar in cazul de fata ma vad nevoit sa cer si eu un avertisment!

Avertismentul de sfoara!

Stiti mezelurile alea trendy, fancy, taranesti, naturale, 50% carne procesata mecanico-fizico-chimico-filisofic? Alea scumpe de omul de rand isi ia doar de pasti sau de craciun, iar aia cu credite doar in ziua de salariu, si astia bogati ca mine, de 3 ori pe saptamana? Alea care au produsul chimic infasurat cu o sfoara de canepa?

Vreau avertisment de sfoara!

“Atentie! Acest produs poate contine 2-3 metrii de sfoara! Trendy, fancy, the shit, sfoara de canepa!” Eu stiu ca e taranesc, e autentic, si ca un taran se scarpina la oo, inainte de a pune sfoara pe toate cele 2.000.000 de bucati de salam taranesc pe care le scoate fabrica pe zi, ca la mama acasa. Dar totusi, parca n-as vrea sa scrie pe certificatul medico-legal: “Inecat cu un bob de mazare, infasurat in 2 metrii de sfoara de canepa!”. Ca de, da rau la posteritate.

Mai tragic e, ca noi astia putrezi de bani, la fel ca aia saraci, cadem in patima vremii moderne, si anume: “felierea!”. “Feliat sau nefeliat?”, “Feliat! Ca pare mai mult!!! Pardon, ca am frigiderul plin de mezeluri, eu fiind bogat, si nu cred ca le consum, si e pacat sa manance servitorii!” Asta ca nu te-ai prins ca are sfoara. Ca sfoara aia e oarecum evidenta cand bucata e intreaga, adica nu trebuie sa gasesti decat un capat si sa tragi de ea. Acum cucu! Fiecare felie are 3cm de sfoara camuflati strategic pe margine sau printre bucatile de grasime extra naturale, de la porci extaziati care au vrut sa moara ca sa mananc eu.

Si asa ajungi sa te rahatesti perfect, impachetat in sfoara, daca nu cumva ramane un fir mai lung care trebuie extirpat manual. Este ca v-am oferit o poza mentala de zile mari?

11 Responses to “alo! protectia consumatorului?”


  1. August 21, 2012 at 7:43 AM

    Nu stiu de ce nu mi-a trecut mie prin minte sa scriu despre asta! Asa de des am patit-o cu sfoara in specialitatea feliata! Desigur ca si sfoara are pretul muschiului tiganesc! Cine s-o plateasca? Pe langa sfoara, pe cantar iti pune intai ambalajul, din cea mai groasa hartie care cantareste si aia cat doua bucati de muschi! Asta e ideea, Dex?

  2. August 21, 2012 at 7:49 AM

    Văleu, Decs, de când ești șomer ești mai rău! Îmi place! :))

  3. August 25, 2012 at 11:19 PM

    sfoara e ca sa nu caci imprastiat dupa salam.


M-a strafulgerat o idee

