20
Aug
12

Urmasilor mei Tamarei

 

Am belit caramida! Marele ganditor in viata, din pacate, Adriaaaaaan Naaaaastaseeeeee, s-a apucat de blogarit! Evident sunt invidios, pentru ca voi fi probabil nevoit sa-i las lui locul 4405 pe care l-am castigat cu multa truda si prin eforturi considerabile, in special pentru ficatul meu.

Azi el ne delecteaza cu un post despre conditiile din penitenciarul unde isi propovaduieste mai nou doctrina socio-ciordista. Hai cititi, sa va dea lacrimile! Te bucuri Basescule? Va bucurati stimati cititori? Te bucuri Menumorute? Analizooo, te bucuri fa?

Printre altele saracul trebuie sa se trezeasca la 5:30, n-are apa calda, iar cand are il deranjeaza depunerile de pe tevi, are parte de mirosuri urate, muste si tantari si nu-si vede familia in decat de 3-4 ori pe luna. In afara de trezitul la 5:30, as fi jurat ca suntem colegi de apartament. Si ar mai fi faptul ca eu imi vad familia o data la 3-4 luni, nu invers, dar asta e chestie de gust. Din pacate pentru mine, insa, eu nu sunt nici un detinut politic celebru, si nici nu stau pe gratis, celula mea costand 250 de euro, cash.

Legal vorbind insa, pedepsele crude si neobisnuite sunt o incalcare grava a drepturilor omului, si este clar ca Dl-ui Nastase aceste conditii i se par extrem de neobisnuite, pentru el, nu pentru milioanele de oameni care locuiesc fix asa, sau mai rau. Si cum legea e lege, propun o lista de imbunatatiri pe care statul ar trebui sa le aduca pentru a adapta conditiile penitenciare publicului din ce in ce mai exigent:

– 1 salon de coafat parul din cur, deschis 24 din 24

– infiintarea galeriei de arta fictiva “Matusa Tamara”, ca reparatie morala, deschisa publicului larg

– 2 ore pe saptama de aerobic pe saltele de bani, urmate de o jumatate de ora de relaxare prin sistemul “ne pisam pe oameni”

– schimbarea orei de trezire de la 5:30 la 15:30 (amendamentul Crin Antonescu), si introducerea prezentei facultative

– deschiderea unui centru medical specializat in zgarieturi cu potential letal

– personalul sa fie inlocuit cu baieti de 16 ani care miros frumos

– Dl-ui Nastase, personal, sa i se ofere 5 ore pe zi, timp liber, pentru definitivarea lucrarii autobiografice “Nesimtit pana la moarte! Un scurt istoric al luptei pentru eliberarea banilor clasei muncitoare”

4 Responses to “Urmasilor mei Tamarei”


  1. August 20, 2012 at 9:40 PM

    Ai vazut cati cititori si commenturi are? Ori te faci si tu un Nastase ori revii la Smartin Smartinovich.

  2. August 30, 2012 at 11:11 AM

    Dar, plictisitoare comentarii… are. Oare el înţelege asta?


M-a strafulgerat o idee

